V rámci příprav na první SUV značky – očekávaný kolos Urus – přichází Lamborghini s „akustickou testovací místností“. V ní se chystá ladit libozvučnost svých atmosférických desetiválců a dvanáctiválců, ale právě i nadcházejícího přeplňovaného osmiválce, jež bude pohonnou jednotkou Urusu. I ten totiž musí znít alespoň zdánlivě tak famózně, jako legendární točivé atmosféry.
Tisková zpráva Lamborghini se v souvislosti se zvukem přímo hemží narážkami na „emotivní zážitky“ nebo na „zahrnutí všech smyslů“, což přináší vcelku jasný obrázek o tom, jak moc si Lamborghini dává na svém zvuku záležet. V testovací komoře se proto na základě nejrůznějších měření budou upravovat výfukové systémy a sání, aby komplet zněl co nejlépe.
Příchod třetího sériového modelu Lamborghini navíc neznamená jen přírůstek v podobě akustické komory. Továrna v Sant’Agata Bolognese se zásadním způsobem rozšiřuje, vzniká nová lakovna a přibyde také 700 nových pracovních míst.
To vše kvůli super-SUV Urus, které se v plné parádě představí v nadcházejících měsících a do prodeje nastoupí příští rok. V roce 2019 jej potom doplní ještě plug-in hybridní varianta a už teď se očekává, že nové SUV od Lamba značně zahýbe dosavadními čísly prodejů.






Pólin
20. 6. 2017, 08:04Zní to sice fantasticky, ale třeba Porsche má už od dob prvního Cayene dvanáctičlenný tým lidí, kteří se starají o to, aby každé nové Porsche mělo "typický Porsche zvuk". Ať už si pod tím představíme cokoli:) Ačkoli je fakt, že u Lamba to bude novinka, protože až do teď se asi nemuseli nijak snažit a stejně to vždycky zvuk jako kráva:D
hurkar
25. 6. 2017, 03:09typický Porsche zvuk je podľa mňa vzduchový boxer z 911, u V8 ten zvuk ťažko dosiahneš
Pólin
26. 6. 2017, 14:43právě proto jej dávám do závorek. Ostatně oni se snaží vyloudit "typický porsche zvuk" i z dieselové V6 :D Skoro určitě je to jenom marketing...ale ten tým lidí mám ověřený z první ruky. Kolega tam asi 5 let dělal kvalitu.
hurkar
26. 6. 2017, 23:30aa úvodzovky som prehliadol, no keď sme už u toho tak nakoniec sa to dá veľmi jednoducho, repro pod zadný nárazník a vec je vybavená bez veľkých investícií :D
Woyta
21. 6. 2017, 13:01Myslím že tohle je jen marketing. Tahle místnost jako audio laboratoř nevypadá ani omylem. Reálně testování bude probíhat v nejake laboratoři VWG. Teoreticky se nabízí nová motorarna v Mladé Boleslavi která je navržena na hodně výkonné motory a má testovat motory pro celé VWG.