Už první Hoonicorn, který se objevil ve videu Gymkhana 7 , byl vskutku geniální nástroj zkázy. Mustang z roku 1965 (nebo spíše panely karoserie, připomínající Mustang 1965, naroubované na trubkovém šasi) disponoval osmiválcem Roush Yates o objemu 6.7 litru, podávajícím výkon 845 koní. Jak je vidět z videa, kde Mustang vaporizuje všechny čtyři pneumatiky najednou, síla této hračce rozhodně nechyběla, ale to neznamená, že se nedá zajít ještě o velký kus dál.
Protože má Ken Block s příštím videem nějaké blíže neurčené plány, na které „potřebuje víc výkonu, než kdy předtím“, musel Hoonicorn doznat výrazného updatu na verzi Hoonicorn V2. Původní osmiválec sice zůstal, ale nyní spaluje methanol a skrz kapotu nad ním ční dvě obří turbodmychadla Garret. Výsledkem je impozantních 1400 koní na klice, přenášených na všechna čtyři kola skrze závodní sekvenční převodovku.
Dobrou zprávou je, že tenhle nesmysl uvidíme v akci již 18. října, tedy za pár dní. Právě tehdy vyjde zbrusu nové Gymkhana video a ač je nám úplně jasné, že nepřinese vlastně nic moc nového, stejně na něj budeme všichni koukat a uznale při tom přikyvovat.
13. října 2016, 19:14
0
ale jo, já mu fandím. Mít zkušenosti a prachy, taky bych stavěl podobný kraviny :-D
14. října 2016, 22:31
0
Mne to nejak nebere, asi je to na mne moc spektakularni. Videl jsem asi 3 kusy.
17. října 2016, 09:42
0
Hoonicorn je moje najobľúbenejšie z jeho áut, ten prvý som proste "žral". Neviem, či to už trochu nepreháňa, ale dúfam že sa a ním poriadne predvedie!