načítám data...

Kafe&Káry Praha vol. 3: Caterhamy, Corvetty, Mercedesy... a jeden sleeper

30. června 2015, 17:17 7 komentářů Vojta Dobeš Kafe&Káry

Na Kafi&Kárách je nejlepší to, že nikdy nevíte, co tam uvidíte a potkáte. Obvykle počítáte s nějakou tou Miatou a BMW, Caterhamy a Corvette jsou už také pravidelnými návštěvníky, ale co třeba sleeper v podobě otřískaného Talbotu o 300 koních?

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Pokaždé, když poslední neděli v měsíci přijíždím na parkoviště u Globusu na pražském Zličíně, přemýšlím, co mě tam tentokrát čeká. Člověk může vždycky tak trochu tušit – zvlášť když jste organizátor a lidi vám občas dávají vědět, čím přijedou – ale vždycky nakonec objevíte i nějaké překvapení. Kolikrát se vám třeba stane, že potkáte na jednom místě hned dvě “žehličky” alias Mercedesy SL druhé generace (označení R129)? Kde jinde uvidíte na jednom místě dva Caterhamy a obrovskou americkou dodávku, kterou její řidič dočasně vyměnil za nudné Mondeo, aby se mohl přestěhovat?

A na kterém jiném srazu může být vedle nablýskaných skvostů největší hvězdou šedivá krabice, která vypadá tak trochu jako nepovedený Favorit? Ano, máme na mysli Talbot/Chrysler/Plymouth Horizon (tuším, že tento kus byl původně Chrysler, ale byl majitelem následně přeznačen na Talbot) s naroubovaným motorem z Chrysleru LeBaron GTS, lehce vyladěným na skromných přibližně 300 koní… Ostatně o tomhle peklostroji si snad budete moci zanedlouho na Autíčkáři přečíst i velký článek.

Další hvězdou setkání byl další z “dlouhodobě testovaných” vozů redakční garáže – ‘67 Buick Riviera našeho IT guru a fotografa Davida, který si ale pod tíhou náročného rozhodování, zda dát přednost motocyklu nebo americkému korábu (nakonec stejně odjížděl prohodit jednostopý vehikl za dvoustopý) zapomněl doma fotoaparát a nechal tak břímě fotodokumentace na bedrech mého nebohého telefonu.

A na závěr jedna dobrá zpráva pro všechny z vás, kterým horké kafe tak docela neladí s taktéž horkým letním počasím. Touto akcí počínaje nabízí srandovní pojízdné vozítko od CoffeeFriends, kteří se starají o náš pitný režim, také domácí limonády a vynikající ledové latté. Takže příště opět na stejném místě, 26. července od 14:00!

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Re
Redguy
01. července 2015, 07:49
0

Co je zac ta bila amerika? Pripomina to Olds Toronado?

reagovat
Aleš
01. července 2015, 08:28
0

Řek bych že je to v článku zmiňovanej Buick Rivirera ze '67. Koukal jsem i na obrázky Oldse a ten podle mě vypadá jinak.

Leli
01. července 2015, 09:11
0

Je to ta Riviera, oproti toronadu hlavne hrabe zadnima kolama... :-)

Re
Redguy
01. července 2015, 08:54
0

No na moji obhajobu, podoba trochu je, ne?:)
http://www.classiccarclubphuket.com/Webpics/Brochures/Oldsmobile%20Toronado.jpg
Jak se vkladaji obrazky?

reagovat
Leli
01. července 2015, 09:12
0

on to byl "koncernovej brácha", třeba čelní sklo mají záměnný a shodný

Antihmota
01. července 2015, 14:45
0

Aleš
01. července 2015, 17:17
0

Proč mi nejdou přidávat obrázky na mobilu k příspěveku?



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG Nová bomba  1kč/km 2008
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem