Úplně největší novoty se týkají tváře osmiválcové verze SS. Chevrolet opticky eliminoval střední příčku, která oddělovala spodní průduchy v nárazníku a vrchní mřížku chladiče. Osmiválcové Camaro tak dostalo ohromnou začerněnou „tlamu“, která je aerodynamičtější a zároveň agresivněji vypadá. Proudění vzduchu musel uhnout dokonce i znak Chevroletu. Bohužel si nějak neumíme představit, kam sem zapadá velká evropská SPZ.
Šestiválcové a čtyřválcové varianty nicméně i nadále zachovávají předěl mezi oběma mřížkami, takže vypadají o něco civilněji. Vedle nové přídě se změn dočkaly i zadní světlomety a nárazník a v katalogu lze vybírat z nových barev.
Co do mechaniky, žádné zásadní novinky neočekávejme. Důležitá je snad jen možnost objednávat 1LE paket už i k základnímu motoru, kterým je přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec o výkonu 275 koní. Nejmenší motor se tedy také dočkal přivrzených tlumičů, jinak naladěné převodovky, chladiče diferenciálu nebo zesílení zvuku do interiéru.
Osmiválec si potom polepšil o novou desetistupňovou automatickou převodovku, dostupnou dosud pouze ve vrcholném Camaru ZL1.
Inovovaný model Camara 2019 jde do prodeje ještě před koncem letošního roku a nás zajímá hlavně fámy o možném zlevnění celé modelové řady.















Caddy
9. 4. 2018, 17:45Docela pěkné, hlavně jsem rád za hezčí zadní světla, ta spojená "brejlovatá" se mi moc nelíbila, první verze moderního camara byla stejně nej... a nelíbí se mi ta varianta se spojeným grillem, to je jak audi... a u té normální trochu vadí to prohnutí nárazníku pod světly, raději bych nechal rovnoběžné linie, vč. těch diod... ale jinak jo, není to zlé, zejména cabrio bych snesl :)
Customman
11. 4. 2018, 19:19No nevím, je to takový moc "busy" -tvar světel, moc nasávačů, moc složitej a mohutnej vzorek mřížek... A ta začerněná verze je extra divná. :/
custom1
12. 4. 2018, 09:43Zadek to má hezký, ale předek teda doje*ali. Stejně tak nové Silverado... :(
Ta normální varianta je ještě docela dobrá, ale předek toho osmihrnku je strašný...