Hned zprvu si však musíme ujasnit jednu věc, to aby nedošlo ke zbytečným mýlkám. Ačkoliv frézovaná hliníková páka vypadá v interiéru Focusu RS přímo uhrančivě, není tak úplně tím, za co jí máte.
V základně ručky se totiž neukrývá hydraulická pumpa, ale pouze mikrospínač, který dá jednotce ABS pokyn, aby skrze svou pumpu pustila do zadních brzd 180 barů tlaku. Samozřejmě, že kýžený výsledek se dostaví a zadní kola jsou zablokována, ale stejně se možná cítíme malinko podvedeni.
Zase na druhou stranu je nutno poznamenat, že on Focus RS také není čistokrevná zadokolka a driftovací mód je vytvořen jen specifickým chováním chytrého pohonu všech kol, který pouští maximum síly na zadní nápravu.
Vedle páky samotné a potřebného elektrického vedení k jednotce ABS, dodává Ford Performance v rámci sady Drift Stick také USB klíč, kterým se změní nastavení řídící jednotky. To aby auto nepanikařilo, když se za jízdy v kilu z ničeho nic zastaví zadní kola.
A cena? Ta je pochopitelně malinko vyšší. Za Drift Stick si Ford Performance říká v USA 999 dolarů, tedy nějakých 22 tisíc korun. V Evropě tuningový díl zatím k mání není, ale vzhledem k poptávce lze předpokládat, že tu pár Focusů RS s „driftovacím klacem“ časem jezdit bude.
03. listopadu 2017, 09:10
2
Ja som to už písal do komentárov pod videom, ktoré o tomto uverejnili "Car Throttle" ... DRIFT mode vo Focuse RS je niečo, ako mokrý splnený sen každého TUZÉRA a bukvice so šiltovkou ... no, dostal som za to neskutočný HATE, ale za svojím názorom si stojím. To už nie je o žiadnom vodičskom umení, to je proste čisté pozérstvo ...
05. listopadu 2017, 16:11
2
Asi tak. Navíc snad ani nechci vědět, co všechno by se mi muselo pokazit v hlavě, abych chtěl být jako Kenny...
05. listopadu 2017, 16:27
0
Děláte mi radost kluci:)) Moje řeč. Je to pro buzíky, co si i na ledničku lepí nálepky DC a Rémus a za vrchol všeho považují e36 v husťáckým šestiválu s klecí.