Bruselský autosalon není tak známý jako jiné evropské autoudálosti, přesto má celkem úctyhodnou tradici. Přestože zde neproběhly žádné monumentální premiéry, bylo na co koukat. Vůdčí roli si pochopitelně uzmuly elektromobily. Na jedné straně nabídky ty téměř „lidové“ – očekávané MG4 by mělo po uvedení na trh stát něco kolem sedmi set tisíc – na straně druhé chorvatská placka Rimac Nevera, nedávno pokořivší rychlostní rekord mezi sériově vyráběnými automobily.
A hojně byly zastoupeny i další trendy – městská mikrovozítka balancující na hranici mezi dětskou hračkou a skutečným dopravním prostředkem nebo terénní buginy, na kterých si očividně ujíždějí zejména Francouzi.
Nejžhavější novinku, která se v Bruselu ukázala, představovala Mazda MX-30 R-EV s rotačním motorem. O té si ještě něco málo povíme v samostatném článku.
Pokochejte se zajímavými vozidly v galerii a napište nám, co byste si vybrali. Osobně zůstávám při zemi a spokojím se s Alpine 110 S v odstínu Rose Bruyere.




























































































VK
15. 1. 2023, 00:19Brusel, vida.
Škoda, že zrušili Vienna AutoShow, tradičně ve podobném termínu. Podstatně míň z ruky.
Michal Lenc
15. 1. 2023, 11:26Mě se líbí ta Mazda Cosmo, tak snad nezůstane jenom u konceptu. ID. Buzz, je taky dobrej. Škoda, že je to VW.
Opelfahrt
15. 1. 2023, 15:00Já bych řekl, že to Cosmo je veterán, žádný koncept. Asi ho tam vystavovali proto, že je to první wankel od Mazdy.
Michal Lenc
15. 1. 2023, 19:41Díky kapitáne.
Moses
15. 1. 2023, 13:30Vsetko to vypada ako obrnene hracky :D