Ahoj Autíčkáři,
Už je to zase nějakou dobu co jsem tady nic nenapsal o tom malým žlutým nezmaru který dostal přezdívku kterou zde nemůžu ani vyslovit jelikož je tak trošku sprostá :D.
No každopádně Back to the story. Posledně jsem psal myslím o problémech se startováním a imobilizérem a tak dál… Bylo to nakonec vše jinak, po dvou rocích stání se auto odhodlalo a po zhasnutí všech kontrolek nastartovalo na první drnk. Byl to úspěch, jelikož jsem takhle s minimální pomocí kamarádů zprovoznil svůj první motor.
Hned ještě ten den se hned vyměnil sériový podvozek za lepší, kombinace pružin Merkur a TAčkových tlumičů auto snížilo ve předu o 30 mm a vzadu o 40 mm a co se týče jízdy, o tom zachvíli.…
Po tomhle všem přišel den prvního přejezdu z garáže na místo s elektrikou – mámina zahrada. A jelo, sice bez značek, kapoty a světel včetně nárazníku ale jelo. Přeci jen to bylo cca 300metrů. I tak sousedi koukali na mě i auto jak na zjevení. Po ustavení auta tam jsem se pustil do výroby "custom výfuku" a je to fakt super mišmaš. Skládá se to z původního potrubí s rezonátorem místo katu, origo středu a jako koncovka a to se podržte, slouží středový díl z feliny 1.9d. Opravdu z feliny, sedí to tam jak kdyby spolu fiat a škodovka dělali. A zvuk? Za mě a všechny co to zatím slyšeli tak jedním slovem boží.
A momentálně teď? Auto muselo přejet cca 20 km ke kamarádovi který je fiat bůh a o těchto malých čentech ví všechno, přeci jen má 4..:) A teď si asi ti co tohle čtou říkají jak jsem to převezl když nemam papíry a ani značky…. no řeknu vám a to bez pardonů byl jsem vysranej jak mladá vrána:D. Půjčil jsem si značky a papíry z identického auta a jelo se. A co se týče jizdy? Podvozek parádní, sice TA ale ty pružiny to krásně zachraňují a až se pořídí nové gumy tak to bude top motokára, motor teda rezignoval jelikož jsem zapomněl na jednu podtlakovou hadici ale dojelo bez potíží až na místo posledních připrav do provozu.
A takhle asi k dosavadnimu průběhu stavby hokusu pokusu fiatu. To auto je radost, uz se těším až ho někde protahnu na okresce, třeba na Ještěd :D. Momentálně vybírám vhodné gumy, sedačky a bude se i vybírat pomalu a jistě vnitřek, každé kilo dolu je lepší než nic. A taky volant, důležitost, jelikož ten původní je hrozný ale to už je třešínka.
A provoz si to ještě užije ale to říkám pokaždé, chci se s tím autem lépe seznámit.
Přidávám sem nějakou tu fotku a na mém instagramu je i k zhlédnutí video zvuku vyfuku a jiné poznatky. :)
05. května 2020, 16:18
0
Mě když na cinque ureznul vejfuk tak sem tam napáchal střeďák z fakíra a jak to hezky nenásilně brumlalo...
06. května 2020, 11:29
0
Tady to je dost podobný, brumla si krásně
07. května 2020, 10:19
0
Co ta noha na aute na druhe fotce? To neni legalni!
10. května 2020, 18:16
0
Stejně se to tam musí vyčistit a vyleštit. Taky jsem za ten výstup málem nedostal večeři :D