načítám data...

Putování za poznáním

07. března 2017, 16:22 18 komentářů Franz Kafka

Někdy je těžké něco hodnotit takzvaně od stolu a tak je nutné to prostě vyzkoušet. Občas je to zklamání ale co když ne.

zobrazit celou galeriiFranz Miláček davů: Putování za poznáním

Poslední dobou zjišťuji, že mám možnost díky mnoha skvělým přátelům vyzkoušet řidičsky opravdu kde co. Lépe a přesněji řečeno měl jsem, protože poslední dobou se výrazně zajímavého u mě ani u mích přátel neobjevilo. Samotnému se mě i přes určitou snahu díky přece jen pragmatičtějšímu zaměření pravá, zajímavá auta vyhýbají.  Ne že by nebyla již mnohokrát možnost koupit něco opravdu zajímavého ale nakonec vždy vyhrál rozum a v garáži se zjevila nějaká ne příliš překvapivá volba od Audi nebo jistota v podobě BMW 5 nebo 3.

Určitě to někteří z vás sami znáte, příležitost je peníze jsou nachystané, přítelkyně nebo manželka dává zelenou v práci všechno v pohodě a na brzkou výpověď to nevypadá. Stojíte před tím, co koupíte, máte dokonce vybráno a přestože ta sportovní věc co máte vážně rádi je tak blízko tak z nějakého důvodu raději sáhnete po tom ozkoušeném, skvěle recenzovaném ale ne zase až tolik zajímavém autě. Kdo tohle nezná má na to mít 15 aut v garáži nebo je šťastný člověk a dál pro něj nemá cenu číst.

Přes nesporně vysoký počet vozidel, který jsem měl možnost vyzkoušet, a vídat je doma v garáži se mi vyhýbá auto, co mi nabídne to skutečné nadšení a ano Miatu už jsem měl. Takže pro mě tady odpověď tedy alespoň ta správná také nečeká. To prosím pěkně neberte jako vychloubání je to jen prosté konstatování faktů že ani přes vysoký počet aut, která řídíte a máte je svým autíčkářsky ujetým způsobem rádi nemusíte dosáhnout té řidičské nirvány a být se sebou spokojení. Je opravdu tak těžké něco vybrat pro někoho beze sporu ne, pro mě ano. V tomhle směru považuji zkušenosti spíše za oprávněný handicap než li za výhodu protože máte s čím srovnávat a také to podvědomě děláte.

Vlastně trochu závidím některým lidem, které tady poznávám, protože třeba řídí jen jeden vůz a jiný nemají ale momentálně vlastně ani nechtějí. Ano mluvím o vás všech, co máte ty různé Miaty a BRZ a podobná auta a pro vás je to co jste hledali. Mě tahle auta po pravdě neoslovují, ale to rozhodně neznamená, že proti nim něco mám nebo že jsou špatná. To bychom se špatně pochopili hned na začátku a o tom to dnes být nemá. Je to návrat k prvním blogům tady zdlouhavé ale více osobní než psát jen o „autě“.

Fandím autům, rád se na ně podívám, rád je fotím a ještě raději fotím auta s vnadnými ženami přece jen tyhle dvě věci k sobě tak nějak od počátku věků patří. A úplně nejraději s nimi jezdím. To znamená, že se rád podívám na skvěle zrenovovanou Škodu 120, ale klidně se bude rozplývat nad jízdními vlastnostmi BRZ. Nejsem a nechci být zaujatý a snažím se aby, to nebyla jen fráze, kterou všichni povinně opakujeme. Mám samozřejmě své favority asi jako každý z nás, ale v debatách se snažím tuhle vlastnost potlačit na samé minimum, pokud je to možné. Rád si tady přečtu o staré Toyotě, ale i blog o Civicu který je pro mě normálně absolutně mimo můj „vkus“.

Hodně často se poslední dobou přistihnu u toho, že hodnotím všechna auta, kterými jedu a ne úplně objektivně. Přece jen srovnávat notně upravenou S4 třeba s Mercedesem ML nebo A6 v dieselu úplně nejde. Tyhle malé testy se odehrávají jen v mém nitru a nikde je neprezentuji, ale výsledkem je to že jsem měl dobrá a pohodlná auta. Měl a mám auta dokonce skvělá. Nikdy jsem však neměl splněný sen auto co je skvělé hlavně pro mě. Není to o ceně ani o tom jak se na to kouká kdokoliv z vás, je to čistě o mě. Není to o zábavě ani o spolehlivosti a už vůbec ne o řidičské přitažlivosti. Tuhle roli může totiž plnit klidně Velorex, nebo Škoda 100.

Posuňme se tedy v příběhu o kousek dále. Mnohdy jsme tady svědky velmi zajímavých příběhů, kdy si prostě někdo řekl už dost. Teď si koupím tohle a konečně to bude to, co léta hledám. Musím dodat, že nejen tady. U mě je problém že rád nakupuji a nerad něco prodávám, ale někdy se to prostě musí prolomit. Jak někteří z vás možná vědí, částečně mě inspiroval Krab a jeho poměrně zdařilý nákup Porsche od dalšího místního čtenáře Tomáše (promiň teď nevím místní přezdívku) Šlo o pořízení Porsche pro ortodoxní fandy ne příliš zajímavého, ale koho to v pravdě zajímá kromě samotných škarohlídů.

Nedalo mi to a začal jsem se informovat a porozhlížet po něčem podobném. Několik týdnů jsem prohlížel nabídky ojetých Porsche 996 v celé Evropě.  A zjistil jsem, že aut je vskutku v nabídce dost nicméně „dobrých“ je opravdu málo. Nakonec jsem se vypjal k akci a přes Německo, Švýcarsko jsem skončil až na severu Itálie. Na třech zastávkách jsem pokaždé diskutoval s prodejcem nějaké té Carrery „996“ a dokonce se i svezl. Férově přiznávám, že někde i mnohem déle než je běžné při testovací jízdě protože se mě ven z auta už nechtělo.

Vůbec nechápu, proč jsem tenhle konkrétní typ auta tak dlouho přehlížel. Jasně na nové bych neměl finance, ale už pěkně dlouho tahle auta nestojí tolik, dokonce stojí strašně málo na to, jak jsou skvělá, ale o tom později. Můžete tuhle řadu 911 přehlížet a smát se jejím světlům. Nemusí se vám líbit a dokonce můžete mít výhrady k motorům chlazeným vodou a stavět na tom všem svůj názor na tohle auto. Vlastně je to na poměry Porsche i nespolehlivé a vůbec celé takové „nestylové“. Potud teorie a obecně známé „pravdy“. Tohle všechno máte v hlavě do doby, než v tomhle autě poprvé pořádně šlápnete na plyn a opravdu se svezete.

Ani v momentě kdy máte srovnání i s několika staršími Porsche a to i se super slavnou „993“ ten perfektní pocit totiž nezmizí. On zatím volantem s vámi je neustále. Ve srovnání s „997“ zase zjišťujete, že je hrozně skvělé jak elektronika auta zrychluje, ale z řidiče dělá více a více i ve sportovním autě jen toho kdo určuje směr posuvu. Co stojí za zmínku a je také úžasné je zvuk plochého šestiválce, který podporuje speciálně tvarované výfukové potrubí. Podařilo se tak zachovat charakteristický zvuk vzduchem chlazených motorů Porsche. I přes kontroverzní světlomety zůstala silueta vozu stejná a na první pohled poznáte, s čím máte tu čest.

Vždycky jsem se tak trochu pousmál, když někdo napsal o tomhle autě, že je prostě jiné a to v dobrém slova smyslu. Byla to ovšem pravda. Řízení je přesné a máte pocit, jako kdyby vlastně vůbec nebylo hydraulické zpětná vazba je něco, co zde velmi dobře poznáte. Rychlostní stupně řadíte tak samozřejmě, že vás to těší a člověk se občas nemůže dočkat, až ta chvíle přijde. A to jsem prosím pěkně zkoušel jen auta, co mají najeto hodně přes 100 000 kilometrů. Takovou gradaci výkonu motoru jsem ještě nezažil a to ani u zánovního BMW 330i. Doslova každou projetou zatáčkou a jemným přidáním plynu cítíte tu sílu, která vás doprovází, až k červenému poli kde jsem poznal jednu věc, co se mě stala snad prvně v životě. Těsně před omezovačem, mi přišlo, že plynový pedál má něco jako funkci „došlápnout“ pedál až do podlahy a vymačkat tak před omezovačem z auta maximum. Nevím třeba to někdo z majitelů auta dokáže vysvětlit. Zrychlení tohohle auta na dnešní poměry je nejen papírově stále hodně zajímavé. Musí se to ale zažít a nesporně i z dnešního pohledu jde stále o pekelně rychlou káru.

Podvozek je jedním slovem perfektní. Auto není zákeřné a i ve větších rychlostech (tak jak si to dovolíte s půjčeným) mi přišlo skvělé vyvážené a takzvaně hodné. Utrhnout záď do smyku na suchu by chtělo už opravdu značnou odvahu a rychlost. Hodně dlouho se neděje nic zvláštního a auto se prezentuje příjemně neutrálně, jako kdyby ani nemělo sportovní ambice. Kdo si rád vychutná čistý průjezd zatáčkou, nebude moci autu nic vytknout. Přitom je vše poměrně komfortní a ani na kočičích hlavách jsem neměl pocit, že bychom se nevezli vcelku pohodlně.

Co se týká posezení za volantem, nejde o žádný ideál a je třeba si chvíli zvykat a uvědomit si že nesedíte v limuzíně. Sedadla jsou příjemně tvarovaná a příjemně tvrdá ale to je u Porsche spíše standart než překvapení. Interiér samozřejmě morálně zastaral, ale co do materiálu a zpracování je to i ve srovnání s dnešními vozy pořád špička. 996 si vás ale získá na svou stranu projevem motoru a tím jak jezdí věci jako ovladač přepínání světel nebo povrch palubní desky vám přijdou jako naprosté banality. Kdo by snad pochyboval o tomhle autě, doporučuji se v něm alespoň svézt, potom pochopíte stejně jako já, že je to výborné auto.

Byl to pro mě zážitek, i když to bylo logisticky a lidsky náročné a to zejména časově. O tom jak to celé dopadlo, budu muset napsat příště, protože dnes už proto není místo a bylo by to opravdu dlouhé. Pro mě to dopadlo jednoznačně parádně a poznal jsem další skvělé lidi, kteří dokázali opět zvrátit mé mínění o majitelích 911 na tu správnou stranu. Proto, abych se mohl více rozepsat víc o technice a ježdění s tímhle „pravým“ sportovním autem je třeba jistě více než dohromady sotva 120 kilometrů. Na to tady máme jiné odborníky, ale určitě mi těch pár kilometrů stačilo, k tomu abych pochopil, že to auto chci.  

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám blogy?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

krab
07. března 2017, 18:12
1

Hele, já to řikám pořád, že to není kára ještě do starýho železa :-D

Teď si akorát přeju aby to byla jiná než ta stříbrná, ať to nemáme fakt úplně stejný ...
Ve skutečnosti jsem ale na výsledek zvědavej jako pavlačová bába!

reagovat
saage
07. března 2017, 20:57
0

Hezkej clanek a moc pekne se to posloucha, ze jsem k tomu aspon trochu prispel. :-) Doufam ze to klaplo a rozsiris hrde majitele Porsche. Tom

reagovat
Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
07. března 2017, 21:22
0

Kdysi jsem se s touhle generaci taky svezl a musim souhlasit, ze podvozek je skvelej, ale co mi vadilo, to byl interier, kterej vypadal, ze je vyrobenej z recyklovanych PET lahvi. Tam na mne naopak zadna premiovost nedychala a ja si rikal, ze na kterej knoflik macknu, ten mi zustane v ruce.
Sam jsem zvyklej na velky auta s dlouhyma cumakama a tady jsem mel super tenky sloupky snad z papiru a miniaturni kapotu pred celnim sklem, takze jsem se v tom vubec necitil dobre.
Ale jinak souhlasim, ze to auto je vynikajici, jak v primce, tak v zatackach. Sedi to jak pribity a vykonu ma na rozdavani. Jen proste neni pro mne, protoze se v tom bojim. Skoda, mohli jsme tu zalozit Porsche club. :-)

reagovat
Kolina
08. března 2017, 00:55
0

Rikal jsem si ze se budu vyjadrovat jen k clankum a blogum ktera mi jsou blizka ci jim rozumim,ale neda mi to a musim nesouhlasit s touto vetou ( "Vlastně je to na poměry Porsche i nespolehlivé a vůbec celé takové „nestylové“),jako nekdo kdo obdivuje britsky design,tak povazuji jakekoliv porsche 911 za umelecke dilo ,ten splyvavy zadek se strechou je proste bozi a pripomina mi vzhledem klasicka gt. V jednoduchosti je krasa....

reagovat
krab
08. března 2017, 07:08
0

Kolina: Já když jsem to včera četl , tak naopak mi to přišlo celý sepsaný sympaticky. Autor "Franz" rád opepří ten blog něčím kontroverzním a nebo ho napíše celý kontroverzní :D ... jako třeba ten před tím o těch prémiových autech.

Takže je to jeho styl. A ta věta, já na to kouknul znova, je vytržená z kontextu. I když možná mě ten blog přišel legrační a dává víc smysl, protože jsme si po soukromých zprávách vyměnili pár informací a věcí okolo tohoto typu auta a vlastně jsem hodně zvědav jestli ho právě starší 911 chytne nebo ne! ... zjevně chytla :)

Kolina
08. března 2017, 10:34
0

Krab: Asi jsem to napsal ne zcela jasne,nebylo to mysleno ve zlem,autora jsem samozrejme pochopil a i jeho zamer,mel jsem na mysli vseobecne kdy lide opovrhuji 996,dle meho je to krasne gt nehlede na pouzitou techniku. Ktere jine legendarni kupe za ty penize vam nabidne tolik zabavy spolehlivosti a hlavne stylu? Zadne. A koho zajima ze to je vodnik?! Jen snoby...

reagovat
krab
08. března 2017, 12:50
0

Jasně, dík za koment. To mě těší, že si to myslíš taky. Já jsem neměl úplně přesně tohle auto v mým top dream cars, ale od momentu co jsem si jedno pořídíl, začínám odkrývat fakt neobyčejný kvality, který to auto nabízí.
Fakt je totiž ten, že žádná generace Porsche 911 není outsider nebo špatná. Je to nekončící evoluce úžasného auta. S každým novým modelem se posouvá dopředu, vyvíjí se.
To, že některé modely dneska stojí tolik, jiné zatím méně, to je prostě danné módou, trochu tím snobismem. Kdybych vybíral svojí 911 Carrera ( vezměme stranou zvláštní modely GT2/GT3/ R/ RS atd) tak bych si patrně pořídil tu nejnovější základní Carerru, protože to je zkrátka poslední evoluce a pak nějaké auto z počátku výroby, zkrátka někde do roku 1974... A stálo by mě to asi tolik jako jedno nové Ferrari GTC4 Lusso :D
Ale v reálu? Pro normálního člověka, co nemá tolik financí a musí dlouho počítat než nějaké vysněné auto koupí? Model 996 je opravdu fantastická volba.

Franz Kafka
08. března 2017, 13:45
0

Souhlasím určitě s tím, že 996 má mimořádné kouzlo člověka překvapit. Přitom se nejedná o auto které si na nějaké sportování jen hraje ono ho umí skutečně i "jen" v té Carrera verzi zprostředkovat. Jasně asi pravděpodobně nikdy nebude tak vyhledávané jako 993, nebo stále šarmantní 964. Ovšem všechno co je před dvojičkou 993&964 a moderní érou jsou auta z dnešního pohledu až extrémně puristická a sportovní kde je třeba se toho hodně naučit a navíc také kdo by si chtěl zničit auto v ceně právě toho GTC4 kromě nějakého Bransona, nebo horních 100 nadlidí:) Takže tím se ta zábava potom také trochu stírá. Před rokem 74 bych koupil nějakou vraždu a asi si to ladil do smrti sám k obrazu svému.

Co se týká kvalit interiéru jak popisuje výše Knightrider tak má pravdu ono já se tam o tenhle problém také trochu otírám. Některé ovladače působí archaicky i na dobu vzniku,volant vypadá (ten základní) hůř než ten v dobové Octavii a tak podobně. Na druhou stranu kvalita materiálů je vidět HNED, sedadla jsou dimenzované sice trochu zvláštně ale uzpůsobená tomu aby se z nich prostě řídilo dobře a příjemná. Egonomie je perfektní takže to že páčky pod volantem vyvolají vzpomínka na Golf III a ovladač světel zase na low cost obecně jako řidič neřešíte.

Je to přesně tak pro toho kdo nemá zase tolik peněz jako třeba já a prostě nemá na nové 911 nebo případně 997 turbo je to dnes asi jedna z nejlevnějších cest k Porsche když pominu čtyřválce o kterých jsem taky okrajově zablogoval:) Na 996 okouzlí a učarují hlavně jízdní vlastnosti, zvuk motoru, celková ovladatelnost a hlavně jednoduchost(!) člověk nemusí být zrovna Schumacher aby se nebál podívat do vyšších pater otáček a projel zatáčku ve větší rychlosti a užil si ty plynulé průjezdy. U mě se předsudky a kecy o designu rozpustili v momentě kdy bylo nastartováno a já jsem vyjel ze dvora na silnici. Majitel v Německu mě nabádal "dej tomu napít" tak se stalo a v tu chvíli vám problesknou hlavou všechna auta co znáte a seděli jste za volantem a takové co snese srovnání se vám prostě hledá hodně těžko i když dnes samozřejmě jsou jen nestojí 400 - 800 ale spíše 2 až 4 :D

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
09. března 2017, 08:40
0

Ono k tem interierum, moje oblibeny Corvetty na tom v nekterych obdobich svyho zivota nebyly o moc lip. Shodou okolnosti ve stejny den, kdy jsem jel v 996, jsem mel moznost ridit i Vette C5 a prekvapive materialy a zpravovani interieru mi subjektivne pripadalo u C5 lepsi, ale treba C6 v prvnich letech vyroby uvnitr taky stala za houby. Pred nejakyma 4 - 5 lety jsem chtel kupovat ojetou Vette C6 Z06, tenkrat za 1,2 milionu, coz byla v ty dobe super cena, vzhledem k tomu, ze nova stala tri mega. Dneska uz se ten cenovy propad zastavil a ty ceny pod milion v podstate uz nejdou, coz mne moc netesi. Jizdne to auto bylo naprosto vynikajici, ale uz se clovek nesmel moc rozhlizet kolem sebe. Nektery veci proste pusobily hrozne lacine, coz u auta za takovy penize je obzvlast velkej markant. Vyrazny zlepseni kvality a materialu prislo az s faceliftem v roce 2008. Tam uz to bylo pekny.
Ale tohle jsou veci, se kteryma se potykaly i daleko premiovejsi znacky. Videl jsi nekdy nazivo Lamborghini Diablo z prvnich let vyroby? Interier byl zhruba tak na urovni Fiatu Tipo z 80. let. A ani Ferrari na tom dlouhy leta nebylo o moc lip. Je zvlastni, ze vyrobci takovychhle skvostu, ktery jsou jizdne i cenove mezi absolutni automobilovou spickou, do tech aut soucasne dokazali naroubovat interier, kterej byl na urovni Favorita.

Franz Kafka
09. března 2017, 12:14
0

To máš pravdu. Mnohdy je tam ta strohost až přehnaná třeba že použijí kvalitní materiály. Diablo jsem live ještě neviděl, ale takové Ferrari 308Gtb mě taky interiérem zrovna neoslňuje. Je to detail v téhle kategorii se hodně řeší výkony a vnější parametry. Pokud bych chtěl trochu sportu a zároveň jistou dávku umění asi bych šel znovu do Maserati, nebo zkusil Jaguar. Tam i vnitřky uměli opravdu vytesat. Ta vette je vlastně mezi generačně na tom podobně jak ta 911. Oni by se tam těch paralel dalo najít vlastně strašně moc. Oba modely jsou legendary, oba mají lepší roky i ty horší. Obě auta jsou pro své výrobce výkladní skříní techniky a obě jsou vždy mezi nejrychlejším co se dá v daný čas. Ten clubsport co máš je originál? Viděl jsem o nem blog ale vždycky když to začnu číst něco mi do toho skočí.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
09. března 2017, 12:33
0

Nemám. Originál Grand Sport v cabriu by vyšel minimálně na 1,5 milionu a v Evropě se to navíc ani sehnat nedá, protože sem oficiálně šel jeden jedinej kabriolet. Teď byly na prodej dva v USA. Jeden za 1,8 milionu s černým interiérem, kterých bylo vyrobených 137 pro celej svět a druhej za 2,5 milionu i s dovozem a daněma, s červeným interiérem. Těch bylo jen 53 celkem. Takže to není úplně lidovka.
Ale dala se tenkrát koupit Corvette C4 s příplatkovým Grand Sport motorem, což je i můj případ a já jsem potom posháněl po celým světě ostatní originální díly na Grand Sport a postavil si ho sám. I v Evropě se čas od času dá narazit na Vettu s tímhle motorem, ale jsou to tak 3 - 4 auta do roka napříč celou Evropou. Dělalo se to jen jeden jediněj rok, tak jich moc není. Vlastně jsem nikdy ani jinou s tímhle motorem naživo neviděl a to jezdím po srazem US aut a Corvett po Čechách a okolních státech už 15 let.

Franz Kafka
09. března 2017, 12:50
0

Tak to klobouk dolu. Grand Sport já píšu Club Sport se do toho připletlo trochu něco jiného ale pochopili jsme se tak jsem to myslel. Vzhledem k sérii a těm číslům mě ty ceny přijdou ještě docela hezké. Samozřejmě velké "docela". Já jsem koukal na obrázky a to tvoje auto vypadá skvěle je vidět že je za tím hromada práce, péče a samozřejmě i peněz tak ono tě to ve finále vyšlo skoro podobně jak originál "GS" ne?

Poznají to na srazech lidi že je to dělané nebo se jim tají dech nad grand sportem? Je pravda že 2.5 za Corvettu to už chce odvahu, srdce a prachy na správném místě:) ale zase 53 aut celkem a jedno mít to je bomba.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
09. března 2017, 13:10
1

Od originálu se to dá poznat jedině podle VIN, jinak ne, ale já se nijak netajím tím, že to je clone. Já jsem to auto dával dohromady přes dva roky a sehnal jsem si veškerý originální díly, kterýma se Grand Sport lišil od ostatních Corvett, jako jsou kola, brzdový třmeny, loga na kapotu a víko nádrže, dokonce i ty červený pruhy na předním blatníku jsou originál ze starých skladových zásob GM a jsou i přesně na milimetry na správným místě na tom blatníku. Zrovna tak oba odstíny barev, tý modrý a bílý. Zjistil jsem si originální názvy a kódy barev a v USA nechal namíchat vzorky a podle nich se to potom lakovalo tady v Čechách. I ty bílý pruhy přes auto jsou na milimetry přesně po celý dýlce auta. Dával jsem do lakovny obrázky s kótama cca v 30cm rozestupech po celým autě a ještě nafocený detaily originálu v kritických místech, kam normálně není vidět. Sedačky s originálníma výšivkama jsem nechal vyrobit v USA u firmy, která se specializuje na servis a renovace Corvett, střechu zrovna tak, podařilo se mi sehnat i originál ještě zabalený středový pokličky kol, který se jinam, než na GS nedávaly, atd. No byla to neuvěřitelná práce. Já jsem v tomhle perfekcionista :-)

Franz Kafka
09. března 2017, 13:45
0

To zní téměř neuvěřitelně to musela být neskutečná práce. Co je úžasné na USA je to množství opravdu skvělých firem co umějí tyhle věci. Ne že by to v Evropě nebylo, ale není toho tolik v takové kvalitě. Takže je to vlastně 100% přesná replika téhle konkrétní verze. Zvedne to tomu auta cenu při prodeji nebo je to spíše problém? Protože u Porsche ti tyhle věci automaticky shodí cenu dolů i když je to udělané "top" nebo alespoň nezvyšují.

Jinak jako super takhle to udělat do detailů to je obdivuhodné. Ta trpělivost a vytrvalost kolem toho. No musí to člověka vyloženě bavit.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
09. března 2017, 16:57
0

Presne tak, mne to bavi a delam si ty auta v prvni rade pro sebe.
Tady to spis cenu zvedne, i kdyz se samozrejme nikdy nepriblizi originalu. Navic uz dva - tri roky ceny poslednich rocniku C4 hodne rostou, takze jsem v klidu. ;-)

Chosé
08. března 2017, 22:36
0

Na to, že jsem na tvou výzvu ke konci prvního odstavce měl přestat číst, tak mi to nedalo a na jeden nádech jsem to sfouknul. Díky za uvedení Civica, věřím, že je to naprosto mimo tvoje poměry a vkus, ale o to více si tě vážím jako pravého autíčkáře nebo lépe řečeno petrolheada, ta láska k autům je větší. Úžasné.

O 996 píšeš velmi pěkně, začínám si formovat myšlenku, že se jedná o velmi dobré auto hodné svého názvu a ničím neztrácí před svým tatínkem nebo dědečkem 911.

Kdy se dozvíme jak to dopadlo? Mám takové milé tušení, že máš o jedno volné garážové stání méně.

reagovat
Franz Kafka
08. března 2017, 22:52
0

Děkuji, taková slova se čtou vždy dobře. Civic byl jedním z prvních co mi přišel tady na mysl. Oba blogy o něm jsem dočetl a líbilo se mi to i tvůj přístup k úpravám a na rovinu říkám, že k takovému člověku jako si ty bych klidně na nějakou tu úpravu nebo montáž auto dal bez pocitu strachu.

Je to právě zároveň auto které jsem nikdy neměl a to ani Hondu. Přitom nemám problém se na něj podívat a ve své kategorii se mi prostě líbí i přestože nejsem typ co by ho běžel kupovat. Myšlenky a vůbec celou anabázi s 996 se pokusím brzy rozvést a dostat se až k finále:) Pokusím se to sepsat co nejdříve, protože toho času je s nástupem Jara méně a méně začínáme mít více práce a tím pádem není čas. Jak to je " když máš čas nemáš peníze a když peníze máš tak nemáš čas" tak nějak myslím ....

Chosé
09. března 2017, 09:32
0

Rozumím ti, těším se na pokračování. :)