načítám data...

Gentlemanuv......Vabank

25. června 2017, 13:26 7 komentářů Kolina

Aneb zaciname.....

zobrazit celou galeriiMiroslav Kolacek: Gentlemanuv......Vabank

 Tak jak jsem kdysi uvedl v nejakem komentari,byl jsem na lovu nejakeho kupe s osmivalcem…Vlastne ne nejakeho,vedel jsem presne po cem jsem touzil,jenze tady u nas pokud chcete jen trochu neco jineho tak vyber je opravdu skoro nulovy. A ja jsem chtel Xkr! Na rozdil od Xk8 vypada vice aggresivne a jaksi vice sexy. A 370 koni take neni k zahozeni….

     Po par mesicich jsem si vsiml inzeratu na xkr s velice strucnym popisem ala “immaculate condition” ale fotkama jak kdyz jste to zrovna ukradli za tmy a ted se toho snazite zbavit. A navic cena byla no rekneme dosti nizka. A navic termin “immaculate condition” tady v Irsku znamena ze jste jednou za x-let vymenil olej. No rekl jsem si ze za pokus to stoji…… Jeden rychly telefonat a mel jsem pocit ze by to zas tak nemuselo byt marne,pan znel po telefonu jako ze vi o cem mluvi a byl i prijemny,ale kdo neni ze. Bohuzel se nachazel 350 km daleko,ale mel jsem pevnou viru v meho Beetla ze 700 km na jeden zatah by nemel byt problem…..A mel jsem skoro pravdu….

    Nu coz jednoho brzkeho rana jsem se vydal na cestu,Beetle si jen tak broukal a prvnich 350 km jsme zvladli za 3.5 hodky,coz vubec ale neni spatny na 40 let stareho brouka. Majitel na nas cekal pred jednym nejmenovanym supermaketem kde jsme prohodili par slov a ja ho pote nasledoval k jeho domu….Lhal bych kdybych tvrdil ze jsem se mu drzel za zadkem….. Po prijezdu jsem si ulevil,krasny barak, krasna zahrada,krasne misto ve me vyvolal pocit ze pan je nejspise jeden z movitejsich a tudiz mel na to aby se o xkr radne staral….   A tak jsme zacali…

   V rodine skoro deset let,pouzivano jako daily driver,koupeno pro jeho manzelku jako darek pred tremi roky od jeho bratra ktery vlastnil xkr 7 let a ktery ma sbirku jaguaru,auto ze pry dostavalo co potrebovalo,coz bohuzel nebylo dolozeno zadnymi fakturama,krom orazitkovane servisni knizky z jaguaru do 90 000mil, s vysvetlenim ze jakozto podnikatel dava veskere faktury ucetnimu. Pred dvema roky delana vymena vsech rozvodovych kladek s termostatem a vodni pumpou v anglii,opet bez jakehokoliv papiru,hmmmm…. Nacez se sehnu pod spolujezdcovu podlahu a ejhle! Dira!Hmmmm…. Ne velka ale je tam. Xk8 jsou zname tim ze hnijou podlahy u spolujezdce kvuli designu podlahy kde se drzi voda. Nacez je mi nabidnuta zkusebni jizda. Sednu a hned se citim jako doma,stejne jako jsem se citil u Xk kabrioletu ci Xjc. Proste mi sednou,bohuzel. Zaradil jsem D a vyrazil,s majitel sediciho vedle me. A ja byl uz prodany,ten zatah a zvuk superchargeru je proste navykovy, a navic behem jizdy jsem si nevsiml jedineho nedostatku,teda az na svitici kontrolku abs,ajajaj. Prevodovka radila krasne a jemne i po 115 000mil,ostatne prevodovka kterou pouzival Mercedes u svych AMG modelu(prestoze take maji sve frtochy) je vseobecne spolehlivejsi nez prevodovky ZF u atmosferickych motoru. Dalsi vec ktera me dosti zarazila byl vyber pneumatik,proste levne cinske sunty ktere by jste si nedali ani na Felicii! S vysvetlenim ze auto je pouzivano denne a ze gumy mizi rychlosti blesku,proto davaji levne gumy. Vzhledem k tomu ze od posledni technicke bylo najeto nejakych 11 tis kilometru znamena jedno,Xkr opravdu jezdi kazdy den coz je jen a jen dobre. No a zminil jsem uz ze nema technickou?? Sice je prosla jen 2 tydny ale nikdy nevite…..

   A tak jsem si placli,nejakou tu stovku jsem uhadal,s tim ze mi to pristi tyden dokonce pan priveze az domu . No a jak jsem dopadl na technicke zda jsem koupil dalsi shnily vrak ci jsem snad mel dokonce stesti se dozvime priste….

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám blogy?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

krab
25. června 2017, 16:28
0

Kolino : gratuluju. Ja to znam, je to vabank ale kdyz ji milujes neni co resit.... :-D

I kdyz budez resit opravy a ruzne dalsi klasicke "niggles" gentlemanova sportaku porad sis vlastne koupil hezci Aston DB7 za tretinovou cenu :)

Js kdybych jen to mel kam davat a kdy s tim jezdit..a jeste com to zaplatit.... uz od rana mi hlavou srotuje zajimavy XJS-C 3.6 s manualem getrag z roku 1984 ...

reagovat
saage
25. června 2017, 18:01
0

Tyhlety serialy na pokracovani bych zakazal.. :-) Ja chci vedet hned jak to dopadlo. Jinak vypada moc hezky. ;-)

reagovat
Kolina
26. června 2017, 01:03
0

Krab: Abych se priznal tak jsem vlastne o DB7 uvazoval a dokonce se byl na jednu v UK podivat,ceny jsou tam prece trocha jinde nez u nas na kontinentu. Ja si myslim ze DB7 vypada lepe a dokonce ta i6 lepe i zni nez xkr. Ale nakonec jsem si to rozmyslel,prece jenom uz bych mel az moc penez v autech

. Xjs jsou krasna auta,ostatne ktere coupe od jaguaru neni,ale ja osobne bych sel az po tech z konce vyroby,a jedine s automatem. Manual patri do sportaku a ne do GT:-).

reagovat
krab
26. června 2017, 10:19
0

Já se ti přiznám, že jsem spíš taky jeden z těch, kterým se DB7 líbí vlastně víc, než XK8. Zajímavý ale je, že technicky je XK malinko dál než Aston. A právě motor 4.0 AJ8 s kompresorem, později 4.2 s kompresorem je vážně skvělá jednotka. Jednou mě v něm svezli, ale v Jaguaru XJR. Ten zvuk kompresoru a lineární, opravdu silný zátah je bomba. Ono 3.2 Kompresor v DB7 bude asi taky bomba, ale ty ceny i v UK ( pravostranné) jsou někde v blízkosti 30tis GBP , což jako už vždycky leželo mimo moje možnosti. Naopak XKR věřím se dá stále sehnat výrazně do 20tis GBP a to z něj dělá zajímavou volbu.

XJ-S se mi líbí. Tohle konkrétní na co jsem koukal na carandclassic.co.uk bylo světle zelené cabrio , právě ze začátku produkce verze AJ6 3.6 motoru a to bylo do roku 1987 ( jsem vyčetl) pouze s 5st getrag převodovkou. Já vim, GT a automat , i když já mám i tyhle auta rád s manuální převodovkou. Na nějaké šestiválcové XJS s tím manuálem bych si právě časem brousil zuby :)

Jinak připnu hezký video z té doby, kdy srovnávali v topgearu DB7 a speciální XKR :

Raspby
26. června 2017, 19:26
0

Gratulace...ale pravda je že si vlastně článek utnul v tom nejlepším...:-D

reagovat
Kolina
27. června 2017, 01:03
0

Krab:Pokud si brousis zuby tak by bylo nejlepsi dobrousit a koupit,dokud jeste budou dostupna za nejakou tu normalni cenu. Uz jenom polezou nahoru s cenou,sice ne tak drasticky jako e-type ci momentalne xjc,ale polezou. Jinak ta DB7 na kterou jsem se letel podivat byla za 23 000 gbp,v peknem stavu. Ta 3.2 je sice rucni vyroby ale je z pulky jaguari motor,coz ma jednu velkou vyhodu-jsou to nesmrtelny motory. Kazdopadne pochybuju ze si budu moc koupit db7 nekdy v budoucnu,ceny uz poleti jen nahoru. Mozna jsem si ho mel koupit kdyz jsem mel moznost. Ale clovek nemuze chtit vse.... Ve stredu me kazdopadne ceka technicka tak aspon budu mit o cem psat:-)

reagovat