Wanix
Jméno | Wanix Rotary |
---|---|
Bydliště | Vsetín |
Registrace | před 10.3 rok. |
Poslední aktivita | před 3.1 měs. |
Příspěvků ve fóru | 46 |
Komentářů u článků | 140 |
Pozitivních komentářů u článků | 44 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Sen.
Je to tady, můj sen se splnil. Navíc s příběhem, jaké čteme na různých webech o autech…
Kde že ti autonadšenci jsou?
Včerejší rozhovor s dalším nadšeným autařem ve mě vyvolal jakousi potřebu nějakého druhu kolektivní úvahy či diskuze…
Po-roadtripové dojmy z cest po východu
Je to akorát dva týdny co jsem se vrátil z dalšího letního roadtripu, tak se chci podělit o stále ještě čerstvé motoristické dojmy z cest..
Posledních 50 komentářů
Pak je tady ještě poměr jednotlivých proporcí, to si uvědomíte okamžitě v Miatě první a druhé generace: přestože mám výšku přesně průměrného Čecha, ve mnoha Miatách vidím vážně naprd - koukám přímo do horní hrany okna...a kamarádi s delšíma nohama zas blbě nachází místo pod volantem a pro některé jsou meziplyny takřka nemožné
hele jako dobrý si zavzpomínat, ale jsem poněkud zklamán, čekal jsem větší auto-geekismus, a to že si dáš práci k těm vymyšleným vozítkům najít co nejpodobnější reálnou předlohu ;)
takovéto serepetičky maj skoro všechny koncepty, takže bych se tím nijak nevzrušoval, nicméně článek dobrý, konečně jsem se tu u čtení zas jednou pobavil
Honzo díky za parádní článek, rád si počtu o něčem zajímavém co právě dosahuje veteránského věku a moc známé mi není :) více takových a méně o elektromobilitě :D
Pěkný článek, fajn zavzpomínat na tyhle klasiky, ale s tou 323F seš vedle jak ta jedle. Drtivá většina jich umřela právě na tu korozi, vytuzené byly sice nejvíc vidět jako odstrašující případy, ale bylo to jen velmi malé procento z celkových počtů. Typicky proletěly zadní tlumiče s pružinama hrncem dovnitř do auta, podlaha a rohy za předními koly pryč, prahy a běžné místa jako lemy ani nemluvě (ale na to se neumírá). Motory byly skvělé, na ty to neumíralo nikdy, jen ta kastle...oči pro pláč
super shrnutí parádního příběhu! A co se stalo s tím druhým původním kusem?
"Drtivé většině lidí takové vozítko nepomůže a nebude jim vyhovovat." PŘESNĚ!! A stejně se nás EU snaží buzeracemi za CO2, daněma na staré auta atd. donutit takový kám koupit. Moderní trend že auto se spalovacím motorem je největší zlo na světě, vymývání palicí všude...
Jasně Krabee, FD je ve stylu C5 Vette...až na to, že FD se vyrábí od 1992 (první kusy už 1991) a C5 až od 1997! A ten Firebird co má podobný světla se vyráběl od 1993 (první kusy konec 1992). Tak kdo od koho teda kopíroval hmm?
btw taky mi ale připadá, že Subaru fans trochu nepochopili v čem se soutěží :D
S výsledkem ankety jsem samozřejmě velmi spokojen. Mohu zcela upřímně říci, že pro mě je FD skutečně nejkrásnější auto na světě, a těší mě, že se líbí i dalším lidem. Třeba zmiňovaný E-type je rozhodně taky krásné auto, ale mě prostě nic neříká. Možná proto, že to nebylo auto z dětství, s jehož krásou jsem vyrůstal, jak tady trefně padlo v článku. Stejně tak absolutně nesouhlasím s takovým všeobecným (prakticky hospodským) názorem, že nejkrásnější auto prostě musí být italské...a jak ne, tak jste všichni divní a bez vkusu a bla blaaa bla. Každýmu se líbí něco jiného, DEAL WITH IT!
Trinome, ještě jednou a pomalu. Vy jste fakt úplně mimo v tom co jste schopní započítat do běžné údržby a bezpečnostní výbavy.
vidíš, a právě zde vynikne absurdita celého hraní si na "běžnou údržbu" Mě by rozhodně nenapadlo tvrdit na startu, že to auto vlastně stálo 1500,- a zbytek je jen běžná údržba...
kdybys férově počítal fakt každý výdaj co do FTO šel tak seš tak na 40k, tak tady prosímtě nehraj na trpělivost organizátorů s kecy o běžné údržbě...
před pár lety jsem měl 4 auta, a po pořízení pátého jsem si říkal, že už je to trochu moc a chtělo by to zredukovat...dnes jich mám 7, a už mi to ani jako moc nepřijde, je mi jasný, že přijdou další :D
tady vtipy o Porsche, že jsou jen převlečený Brouk, dostávají úplně novou podobu :D
tohle se vždycky čte dobře. Jenom tedy drobnou poznámku - ve Vegas se dá přespat i za 20 doláčů přímo ve slavném Stratosphere když si to zarezervuješ aspoň pár dní předem, hotely jsou tam opravdu levné
jo design se fakt povedl a pro toto konkrétní použití vehiklu mě dokonce ani nevadí že je to električák, dává to tady smysl
je mi z toho na zvracení a ve výsledku je země původu úplně to poslední co mi na tom vadí
Na našich cestách východními zeměmi převážně bývalého SSSR jsme mnohokrát pozorovali fenomén že každá země má nějaké naprosto typické auto, které tam tvoří třeba polovinu vozového parku. Nikdy by nás nenapadlo, že v Mongolsku to bude i v místech kde nejsou asfaltové cesty právě Prius...
nu co říci...za mě jako automobilového puritána bych byl nejradši, kdyby crossovery vůbec neexistovaly, pokud ale jejich prodeje napomůžou Mazdě k financím na vývoj nějakého dalšího rotary nesmyslu tak budiž
ten masivní C sloupek mi připadá dost hrozný, tak uvidíme jak to bude v reálu...doteď se mi vždy nový design Mazdy líbil, snad se to nezmění. Sedan je zcela vpořádku
myslím že ty naše plečky dokážou jet i víc než kolik dají na cílovce v Mýtě :D
Mám ještě jednu úchylnou zálibu - dolování maximální možné dosažitelné rychlosti ze slabých podmotorovaných shitboxů (jasně šlo by to i s lepšími vozy, ale tam už by byla rychlost přííliš daleko za limity...)
Ale on je přeci vůbec nemusí jezdit denně, i jednou za týden ti takové plánování, vstávání dříve jen abych to zvládl, a nepohodlí během cesty otráví život.
Tohle je zatím nejlepší článek o jakémkoli elektromobilu, co jsem kdy četl. Žádné kudrlinky, strohá fakta - potřebuju dojet tam a tam, trva to tak a tak dlouho, nabíjím takto, jedu takto. A světe div se jak rychle se projeví jak je takový krám nahovno, když to žádný aktivista nepřikrášluje, aby to nějak vypadalo. Díky za skvělý článek s reálným pohledem běžného spotřebitele!
každý garážník přeci ví, že garáž není žádné přehlídkové molo! :D
Bohužel v Kazachstánu pravděpodobně neexistuje jediné místo, které by se filmu podobalo, a obyvatelstvo je mongoloidní ;)
Nejprve jsme neufukovali nic, po prvním zapadnutí tak nějak od oka :D
Napiš mi zprávu do offline, jsem v Mongolsku a dávám si Facebookový detox :D v první polovině října bych měl být doma tak pořešíme :)
Parádní S5ka, kdybys chtěl ty dlouhé JDM zadní světla, tak se mi ozvi ;)
Dozadu se vejdou možná tak beznohé děti takže jsem to v obou FC vykuchal :D
Nakonec jsem je rozchodil normálně, jen se občas seknou o blatník nebo nárazník jak to nelícuje :D
Jo to byl onen den startu :D
Tak konečně nám vyšel náš článek :) už můžeme říkat, že jsme se dostali do Asie, a pokud chcete nejaktuálnější zprávy, můžete nás sledovat na Facebooku "Se třicítkou na krku" který spravuje Vojta, nebo na Instagramu "setricitkounakrku" který spravuju já :)
tohle mi naprosto mluví z duše, obouchaná daily je tak povznášející! Důležité je, aby auto bavilo řídit, motor měl dobrý zvuk, jo a v interiéru teda mám rád čisto a pořádek. Ale z venku? Odřeno a domláceno ze všech stran. Někdo tě odře při parkování? Zero fucks given :)
nový díl blogu právě vypuštěn!
https://www.autickar.cz/blog/clanek/jak-se-stavi-plechcup-special---prvni-start/515/
dost trefné! a třeba by bylo i spolehlivější :D
blog o swapu vychází právě teď! https://www.autickar.cz/blog/clanek/jak-se-stavi-plechcup-special---swap-motoru/474/
wow! tohle je prostě boží, jiný svět...
oh yes! Přesně tyhle články na Autíčkáři potřebuju! Naprostá srdcovka, nesplněný sen, každý článek o tomhle autě musím číst, každé video sledovat. Třeba se jednou poštěstí, zatím jsem řídil jen 1.4 XS a i ta jela moc pěkně..
Poslední komentáře
- ransom, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Za mě byl Forman ve svý době opravdu hezkej, a líbí se mi designově... - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček"...Tak u mne Primera Wagon dSLX, verze USA. Nebyl... - jenda200, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
To XTad : Třeba Honda ? - Wakantanka, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Na rovinu? Chýba tomu jedno jediné. Taký vizuálny WAU efekt... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Habakukk: Rozdíly ve výbavách tady byly docela značný.... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
My měli v práci Almeru sedan 1,4 rok 96. Byl to holobyt a jediný... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Staromil: Almera N15 :) - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček...a jakému Nissanu?...:-))...Primera, Almera? - fortress, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Pána co má LFA znám, už s tím akorát jezdí do servisu... - afro-r1, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Nemci maji prislovi o ponechani kostela ve vesnici. (U nas klasicke... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Dobré ráno.Děkuji vám,za vložené názoru a svého pohledu... - Perníček, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Netuším, kolik je tady v tom procentuální poměr nadsázky... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jak píše rock, Škoda může být ráda, že skončila ve VW Group.... - rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Honda S2000 Lotus Elan (M100) Toyota MR-2 (W30) btw i W20 je nádherná... - MMM, Tato auta zrají jako víno: Modely...
MG ZT-T... Koupil jsem jej cilene v nafte. Bezhodnotne, ale zajimave...
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné stříbro
23 komentářů