načítám data...

I s Broukem se dá udělat pořádný burnout!

21. července 2015 3 komentářů

Když se řekne Brouk, většinou si představíte levný dopravní prostředek pro pracovité nacisty nebo květinové hipíky. Málokoho napadne spojit si Lidový vůz s představou divokého kalifornského hotrodu, pálícího gumy jako o život. A možná právě proto je tohle video tak populární – nespočet nadšenců do “Cal-Look”, což jsou vlastně takové broučí hotrody, o něm mluví jako o tom, co je k jejich milovaným peklobroukům přivedlo. A co se to vlastně na tom videu děje?

Mark Herbert, legenda mezi milovníky rychlých Brouků, dostal za úkol otestovat nový diferenciál od Quaife. A pojal svůj úkol opravdu zodpovědně. A použil k tomu pořádné náčiní:

“Takže, můj oblíbený motor vypadá takhle. 94 x 82 mm (2 276 cm3), středně naladěný. Písty Cima 94 mm, zdvih prodloužený na 82 mm, upravené standardní ojnice VW, setrvačních 14 liiber, vačka 120 (295 stupňů, zdvih .495 s vahadly 1.25”). Pevná vahadla, 3/8” tenkostěnné chrommolybdenové zdvihací tyčky, 8 mm chrommolybdenové šrouby hlav. Sériové odlitky hlav VW 040 s ventily 40x37,5, portované tak moc, jak to jde bez svářní, polokulové spalovací prostory, komprese 8:1, závodní zabroušení ventilů, nerezové ventily, dvojité pružiny, celé sání portované a leštěné.”

 

Podívejte se na další videa

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

BigTwin_Jirka
21. července 2015, 20:33
0

Divný, ten kompresní poměr. To fouká nějakým ohromným kompresorem nebo turbem? Jinak by ten motor byl hodně tupej, což podle videa zjevně nejni. Další veledůležitý údaje chybí: Je mi putna, od jaký firmy používá zvedací tyčky a že si koupil nový šrouby do hlav, spíš by mi něco řekl průměr ventilů a podobný maličkosti. Připadá mi to podle těch "odbornej" termínů, jako by chtěl sbalit nějakou holku (eventuélně kluka). Okurková sezóna? Zrovna jsem si z nich dělal salát.

reagovat
BobAsh
22. července 2015, 01:05
0

Překládal jsem to docela na rychlo, takže mi mohlo něco utýct, nicméně průměr ventilů tam rozhodně napsanej nebyl a kompresní poměr 8:1 tam určitě byl. A na turbo se mi to docela jeví, nepřijde mi, že by atmosférická dvatrojka postavená na bázi motoru z doby začátků Třetí říše byla schopná s autem takhle hejbat...

Aleš
22. července 2015, 08:05
0

Uznávám že je to jen drobnost ale tohle video se tady objevilo v článku Broučí tanec viz
http://www.autickar.cz/clanek/brouci-tanec/

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Moskvič Ostatní Šlapací 1978
Moskvič Ostatní Šlapací

1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem

Peugeot 307 JEN 60 000 NAJETO ,automat 2002
Peugeot 307 JEN 60 000 NAJETO ,automat

2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem

Lincoln Town Car 4.6 V8 Signature 2003
Lincoln Town Car 4.6 V8 Signature

2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem

Ford LTD Coupe 1971
Ford LTD Coupe

1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem