“Ostrý” Hilux se dočkal přepracovaného podvozku s tužšími pružinami a sportovními tlumiči. Na černě lakovaných sedmnáctkách jsou obuty pneumatiky Bridgestone Dueller. Motor zůstal shodný se sériovou verzí, pod kapotou přede vznětový čtyřválec o objemu 2,8 litru posílající přes šestistupňový automat na všechna čtyři kola 177 koňských sil.
Další změny už jsou vyloženě kosmetické. Ať už jde o černočervený polep, lakovaný rám na korbě, rozšířené blatníky, nebo velký nápis toyota v přední masce. Nechybí ani celá řada log divize GR v interiéru – jako by se tu někdo inspiroval znáčky “M” ve vozech z Mnichova. Každý vůz dostane i speciální plaketu s pořadovým číslem u řadící páky.
Pokud vás “sportovní” Hilux zaujal, nebude vaše cesta k získání takového vozu jednoduchá. Toyota vyrobí totiž pouze 420 exemplářů, všechny zamíří k prodeji v jižní Americe. Právě tam jsou totiž vozy s korbou nesmírně oblíbené.









luknav
9. 11. 2018, 14:27420 .. :-D
Jakub Pospíšil
9. 11. 2018, 20:32:)