Nářky nad zoufale nízkým výkonem japonských trojčat mají různá rozuzlení. Někdo přeplňuje sériovou jednotku, někdo SWAPuje V8 a v případě japonské tuningové garáže Jun to skončilo unikátním spojením vpravdě JDM laciného sporťáku s vpravdě JDM nabušeným superbikem. Pro pohon žlutého BRZ jsou totiž dle popisu pod videem použity dva spojené čtyřválce z dvanáctsistovky ZX-12R. Výsledkem je tedy jednotka 2.4 V8 s výkonem 367 koní při 10.680 otáčkách (uff) a točivým momentem 268 Nm v 7.970 ot./min. Uff podruhé.
Takže pustit video a kochat se jednak skvostnou osmiklapkou a nádhernými svody a druhak tím elektrizujícím zvukem.



Michal88
12. 2. 2015, 13:32No kur... ňa, z toho zvuku běhá mráz po zádech i přes repráky... Tohle alespoň slyšet naživo, chytnu asi orgáč... :O
Woyta
12. 2. 2015, 21:55Akorat skoda, ze motory z motorek nejsou pro auta moc vhodne. Nepocitaji s odstredivou silou pro olejovy system (motorky se naklani) a ani kliky nepocitaji s takou zatezi.
Michal88
13. 2. 2015, 07:47Mám takový pocit, že to vypadá, že blok, vanu a kliku si nechali udělat nové, jen do toho nacpali motorkové komponenty. Ale každopádně, jako reklama dost dobrý. :)