Už je to nějaký pátek, co Audi odhalilo dosud nejvýkonnější kombík ze svojí stáje. Klasická RS6 Avant dostala přídomek Performance, znamenající mocných 605 koní, 700 Nm a zrychlení z nuly na stovku za 3.7 sekundy. To vše díky čtyřlitrovému biturbo osmiválci, pohánějícímu všechna čtyři kola.
Na tohle všechno teď ale zapomeňte, neboť na cestě je nový král, tentokrát coby striktně limitovaná edice Nogaro Edition. Stejně jako před pár lety v případě RS4 Avant, bylo i tentokrát „rodinné drift-kombi“ dáno do péče hodným pánům z firmy ABT Sportsline. Ti vyměnili výfukový systém za titanový a s pomocí různých změn zejména v oblasti elektroniky vytáhli ze stávajícího motoru šílených 706 koní a 880 Nm.
Čas potřebný k akceleraci z nuly na sto spadnul o neznámou hodnotu někam do říše supersportů a maximálka nově činí pěkných 320 km/h. Tedy alespoň za předpokladu, že máte přikoupenou položku Dynamic Package Plus. Bez této příplatkové výbavy dostanete pouze obligátních 250 km/h.
RS6 Avant v edici Nogaro Edition bude vyrobeno pouze 150 kusů. Každý z nich dostane svou speciální plaketu s číslem, modrou barvu Nogaro Blue a také jednadvacetipalcová kola, obutá do pneumatik o rozměru 285/30. To jsou slušné salámy.
Cenovka je pochopitelně vysoká, ale paradoxně ne až tak strašná. Zatímco standardní RS6 Avant Performance stojí v Německu 118 000 euro (2 982 000 korun), Nogaro Edition vychází na 124 200 euro (3 138 782 korun), případně na 130 000 euro (3 285 360 korun) pokud chcete designové doplňky na karoserii a modré prvky interiéru.
01. února 2018, 22:23
0
Ach ten strop I luv it. Tuhle barvu jim taky žeru. Kdo dá trojku za kombík je perverzní antichrist a měl by se do smrti v pekle trápit za volantem něčeho jako je žuk.
05. února 2018, 15:57
0
Souhlas, ten interier je jak z pohadky. A klidne se hlasim dobrovolne k smazeni a peceni v pekle za volantem Reliant Robinu, kdyz za to dostanu tuhle uchylarnu :-) Jeste by stalo za to vymenit plaketu RS za TDI, pak by to byl paradni sleeper :-D
05. února 2018, 16:52
-1
Jako mě se to vlastně docela líbí interiér a barva jsou super. Čtyřkolka, výkon, výbava. Jenže já prostě nějak tyhle auta nemůžu v kombíku. Přijde mi to nejen, že k hovnu, ale i divný. Asi jako X6 f emku a nebo Q3rs. Perverzní trendy úchylnost asi jako ženská v bombru ostříhaná na ježka. Dávám přednost klasice.
28. srpna 2018, 20:40
0
Tý vole, maximálka 320km/h! Tím by se brázdily německý dálnice.... ;-)