načítám data...

Pozvánka Kafe&Káry Brno vol. 43 a ohlédnutí za K&K vol. 42

Ještě jedny letos dáme. A možná i dvoje!

zobrazit celou galeriiFoto: Tomáš Strach

V srpnu jsme se opět setkali nad kafem a kárami. A udělali jsme je výletové, jeli jsme do Blanska. Jaké to bylo?

Davidova slova

Letos jsme si KaK proložili výletem pouze jednou. Právě v srpnu jsme se rozhodli navštívit Moravský kras a užít si perfektní silnice a scenérie, které nabízí. Bohužel jsme se potýkali s podobným problémem jako posledně – počasí nám přálo až příliš. Naštěstí to není naše první rodeo, takže k nachlazeným nealko radlerům jsem přidal zbytek nyní již vychlazených energy drinků. František přispěl domácím ledovým kafé. Dokonce se nám podařilo nalézt i nějaký stín stranou.

Bohužel nadmíru hezké počasí přilákalo také enormní množství zájemců o koupání do nedalekého aquaparku. Při příjezdu jsem začinál mít obavy, když jsem viděl auta stát na všech možných i nemožných místech. Naše oblíbené parkoviště je však zastrčené a větší polovina stále zela prázdnotou. Zcela bez problémů jsme se všichni vešli. Někdo se zdržel jen krátce a raději jel objevovat přilehlé okresky ve stínu stromů. S ostatními jsme opět zapředli menší diskuzní koutek. Dokonce za námi přijel i Marek, až z daleké Prahy. Ten teda nedovezl nic, pouze se rozhodl nás obtěžovat, totiž potěšit svojí přítomností. Také dovezl ukázat Kiu EV6, kterou měl zrovna na test.

Čtenáři se však ukázali v mnohem zajímavějších vozech. Gang ostrých Mini Cooperů, jako vystřižených z Italian Job. Dvojice starších, avšak zachovalých, devítitisícových sobů, jeden z nich s převodovkou teprve několik hodin čerstvou. Porsche 924, o kterém jste si nedávno mohli přečíst retro test od Jardy. Zánovní bílý Boxster, jež se občas objeví a pomalu mě presvědčuje, že možná i placaté brouky mají něco do sebe. K tomu ještě žlutá 911, která byla sice skvěle vydetailovaná, ale mě se asi víc zamlouvá menší bílý kousek. A časem se zde objeví ještě test jednoho zajímavého auta, které se akce zúčastnilo, že Jardo?

Jardův komentář

Ano ano, je to tak. Pro mě totiž bylo naše setkání vrcholem nádherné neděle strávené ve společnosti snad nejlepšího Audi se kterým jsem kdy měl tu čest, úžasné desetiválcové R8. Jak už víte z našich instagramů, povedlo se mi ho domluvit na test a právě v hodinách předcházejících KaKu jsem ho na okolních silnicích zkoušel. Tudíž jsme se s majitelem domluvili, že svou krásku přiveze ukázat i vám. Tohoto testu se mimochodem dočkáte už v nejbližších dnech. 

Kromě R8 jsem si pak ještě hrál ve zmíněné EV6. Promiň Maro, že jsem Ti ji vrátil jen s dojezdem do Jihlavy, fakt byla fajn a chtěl jsem si ji užít. Jenže tím pádem jsem tentokrát nebyl přítomen po celou dobu KaKu, ostuda padá na moji hlavu. Asi nejsem úplně nejlepší pořadatel. Ale věřím, že jste se dobře bavili i tak, protože v hodině mé přítomnosti jste vypadali spokojeně, vesele a jen mírně připáleně. A to je na vpravdě horké počasí toho dne výkon. Tak zase příště! :-) 

Pozvánka na vol 43.

Děti už musely do škol, ale jinak se nám rýsuje pohodové babí léto. Minimálně jedno setkání tedy ještě stihneme. V neděli – 17.9. tradičně v 14:00. Na našem aktuálním brněnském útočisti, tzn. parkoviště na ulici Křižíkova. Jako vždy platí, že můžete dorazit čímkoliv chcete. Pevně věříme, že nám také jednou konečně vyjde normální, snesitelné počasí.

Souřadnice zde: 49.2231622N, 16.6171997E

Odkaz na  FB událost zde.

Výhled na brněnské kvízy

Neváhejte projevit zájem i o kvíz! Na něj je ještě čas, ale také ho máme v plánu. Neslibujeme, že se nám však podaří udržet vražedné tempo jedné akce za měsíc. Zčásti také proto, že účast byla poměrně vlažná. Občas sice od někoho zaslechneme, že by rád zašel, ale pak zpravidla následuje výmluva, že schází tým. Tak už začněte shánět lidi nebo se konečně osmělte dorazit klidně i sami, na vlastní pěst. Tým vám bude na místě přiřazen. Na druhou stranu nás těšila doslova nepřetržitá účast těch co chodili. Což znamenalo, že snad z 80% jsme se vždy sešli ve stejné sestavě. Lidé a jejich počty se sice měnili, ale samotné názvy týmů mají vybudovaný status spolehlivých stálic. Doražte, bavte se, diskutujte. 

Za fotky patří dík Tomáši Strachovi (IG: @_mr.fear44_ )

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Buďte první, napište komentář!


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 2007
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD

2007 rok výroby
214 koní výkon
3 000 ccm objem

Dodge Challenger R/T 1970
Dodge Challenger R/T

1970 rok výroby
415 koní výkon
7 206 ccm objem

Mercury Grand Marquis LS 1989
Mercury Grand Marquis LS

1989 rok výroby
200 koní výkon
5 007 ccm objem

Pontiac Grand Prix LJ 1979
Pontiac Grand Prix LJ

1979 rok výroby
136 koní výkon
5 000 ccm objem