Že je Range Rover Sport SVR proklatě rychlým autem, to dokázal jeho výjezd na silnici Tianmen, kde britská škatule překonala Ferrari 458 Italia. Obratnost mu tedy nechybí, ale při hmotnosti 2.3 tuny si říkáme, že by drobná odtučňovací kúra rozhodně neuškodila. A evidentně to nenapadlo pouze nás.
Vrchní inženýr programu SVR Ben Verrecchia v rozhovoru pro australský magazín Motoring řekl, že se aktuálně testují nové karbon-keramické disky, které by na RR Sport SVR ušetřily 24 kilogramů v neodpružené hmotě. Brzdy jsou prý zcela nově vyvinuty a spolu s nimi se kompletně přenastavuje podvozek, ovšem jenom tady Range Rover nekončí.
V současné chvíli je prý v jednání také extrémní odlehčená verze, která by přišla o většinu interiéru. Pětidveřové SUV by bylo vybaveno pouze dvojicí předních sedadel – pravděpodobně skořepin, rámem, minimálním odhlučněním a dalšími nezbytnostmi. Zkrátka takové Porsche 911 GT3 RS pro toho, kdo rád sedí v autě vysoko.
Momentálně už prý jezdí i testovací prototypy a britská značka vyhodnocuje, zda opravdu chce takovou šílenost vůbec vyrobit. Kdyby ano, jednalo by se o velmi limitovanou edici pro vyvolené, stejně jako třeba v případě Jaguaru XE SV Project 8 .
Samozřejmě je zde znatelná i jistá snaha urvat si zpět rekord na Nürburgringu mezi vozy SUV. Sport SVR zvládnul obávanou trať v roce 2014 s časem 8 minut a 14 sekund, ovšem od té doby jej překonalo Porsche Cayenne S a Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio. A to se ještě neví, co předvede Lamborghini s Urusem. Nutno ovšem poznamenat, že všechna tato auta mají pět sedadel…