načítám data...

Přijde vám křídlo na Aventadoru malé? Dopřejte si větší!

Vcelku by mě zajímal myšlenkový pochod člověka, který koukne na aerodynamicky vypilovaný tvar Aventadoru, na rafinovaně ukryté přítlačné křídlo v zadní části a následně prohlásí „Takhle malé křídlo je výsměch, dáme tomu větší!“

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Inu přesně něco takového se stalo v Japonsku, konkrétně v dílnách tunera s názvem Aimgain. Tato podivná parta si vzala na paškál Lamborghini Aventador a jala se na něm provádět tuning takového ražení, že by i Dom s Brianem tekli jak meruňkovej knedlík.

První postřeh byl, že Aventador rozhodně nesedí dostatečně na zemi, a že jeho kola vypadají v podbězích zbytečně dobře. Inu tedy fláklo se s autem takřka nadoraz na zem a instalovala se dvoubarevná kola. Původní přední nárazník vzal za své, aby byl nahrazen novým s přídavnými nádechy a také s aerodynamickým lízátkem. Podotýkám, že zrovna tahle část je z celé stavby to nejpodařenější.

Skutečná zrůdnost se odehrála v zadních partiích, kde přibyl nejen rozměrný difuzor s dvojicí výfukových koncovek, ale hlavně gigantické karbonové křídlo, uchycené až na samý konec auta. Že samo o sobě vypadá, že na auto vůbec nepatří, to by se snad ještě dalo prominout. Vážně blbě to totiž začne vypadat až ve chvíli, kdy se vysune originální aktivní křídlo a na Aventadoru začne být citelně „překřídlováno“.

Vyvstává snad jen jediná otázka a ta zní „proboha proč?“ Aventador se coby zástupce supersportů třetího tisíciletí rozhodně nemusí líbit každému, ale asi se všichni shodneme na tom, že tohle si tedy rozhodně nezasloužil.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Michal88
21. ledna 2016, 08:20
0

No, na to, že zrovna Aventador ve mně nevyvolává žádné pocity, v současné záplavě supersportů vesměs tuctovka, tak tohle je opravdu hnus, celkové vzezření auta. Extrémně ta kola zalezlá do podběhů.

Jen dotázka, ta samolepka na čelním okně u pravého sloupku je zas nějaká nová móda, jako dřív bylo na horní hraně okna? Jako na té horní hraně okna se to ještě dalo pochopit z praktického hlediska (byť si pak člověk připadal stejně jak v tanku), ale tohle u pravého A-sloupku mi přijde naprostá debilita, si takhle rozšiřovat slepé úhly. Viděl jsem to i u pár tun(z)ingových vozítek u nás po městě, je to ale naprosto padlé na hlavu, nevidím v tom ani malinkatou špetku praktična...

reagovat
piwel
21. ledna 2016, 09:55
0

až na to dvojité křídlo vzadu a nevkusné kola se mi to líbí. je to taková správná japonská úchylárna, dát GT look na "street legal car". Jsou daleko horší počiny nejen tuzerů a tunerů ale i renomovaných úpravců (ehm...Mansory - ikdyž třeba jejich Aventador je povedený).

Prostě, kdyby Aimgain dal lepší kola a nehodil tam celý kýbl křídel od KFC tak je to "tuctová úprava" a to je to co v Japonsku nikdo nechce

reagovat
Jindřich
21. ledna 2016, 11:05
0

Aventador je tak extravagentní auto, že tohle mě nijak extra hnusné nepřijde. Až na ta kola tedy.

reagovat
Vo
Vojtin
21. ledna 2016, 13:38
0
reagovat
Mi
Michal
01. února 2016, 12:44
0

1) Jsou to Japonci :-D
2) V této souvislosti se mi připomněla historka "Jak Countach ke svému křídlu přišel" :-)

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem