načítám data...

Pražské Kafe & Káry: Report a pozvánka na další setkání již 28. července!

03. července 2024, 20:59 1 komentářů Marek Brunner Kafe&Káry

Krátký report z druhého letošního setkání nad jakostní Autíčkářovou kávou a vašimi otevřenými kapotami. Příště se potkáme 28. července!

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Letošní druhé Kafe & Káry v Praze byly poměrně horké. Naštěstí na “našem” parkovišti v Běchovicích lze najít i trochu stínu, takže nikdo snad neumřel horkem, všichni doplňovali tekutiny a kochali se auty kolegů autíčkářů. A že bylo na co koukat!

Foto: Autíčkář.cz

Po prvním letošním setkání jsem měl velká očekávání od kolegů s S2000, avšak tentokrát mě nechali napospas několika Miatám, které nejspíš zapomněly, že mají být na Rozkoši a účastnit se velkého výročního srazu MX-5. Naštěstí čest japonských vozů, aby si ostatní účastníci nemysleli, že k nám jezdí jen Miaty, zachránila opět krásná černá S13. Jako tedy první setkání patřilo Hondám, tentokrát hlavní pozornost směřovala k vozům z Itálie. Kluci z Italmotori přivezli ukázat tu správnou Lancii Delta, tedy hranatou první generaci v barvách Martini, a aby nezůstalo jen při tom, přivezli i Lancii Beta Montecarlo v dobové úpravě, tedy s tím správným osmdesátkovým bodykitem a hezky výrazným lakem. O kousek dál stála nádherná Alfa Romeo GTV s šestiválcovým Bussem ve skvělém kombu stříbrné a hnědého interiéru. 

Foto: Autíčkář.cz

Nechyběli ale ani osmiválcové GT, jak ty lidovější v podobě Mustangu GT, tak i ty luxusnější v podobě Jaguaru XK. A nelze zapomenout ani na několik majitelů Octavií RS, kteří vedle sebe postavili dvě dvojkové eresa v modré metalíze, jedno faceliftové a jedno předfaceliftové – je krásné vidět vedle sebe na první dobrou stejná auta, ale přitom jiná. Do tohoto setkání jsem si nikdy neuvědomil, o kolik moc je faceliftová Octavie vzhledově dravější. A nelze zapomenout ani na upravenou Felicii s kompresorem – tak opečovávanou Feldu už dnes jen tak nepotkáte, kor natolik upravenou.

Nové místo pro Kafe & Káry se celkem osvědčilo, snad jste jej našli všichni a nebloudili nikde po okolí. Než na to však zapomeneme, vyhlašujeme rovnou další termín. Sejdeme se v neděli, 28. července od 15:00 hodin na záchytném parkovišti v Běchovicích. Pro lepší orientaci odkaz na Google Mapy přikládáme zde.

Foto: Autíčkář.cz

Přijeďte a pomozte nám vytvořit pestrou směsici nejrůznějších čtyřkolových vehiklů. Rádi vás uvidíme, ať už sedláte mnohasetkoňový sporťák, perspektivní youngtimer, rezavý budget car, nebo korporátní služebák.

Jako obvykle vám přivezeme ukázat vozidla, která právě testujeme. Těšíme se na vás.

Foto: Autíčkář.cz

A co že to ty Kafe & Káry jsou?

Kafe&Káry jsou neformální setkání nadšenců do automobilů všeho druhu, K&K jsou o automobilové různorodosti. Nezáleží na tom, jestli vám to jezdí na benzín, naftu, elektrony nebo páru, vítaní budete v každém případě. Stejně tak nezáleží na tom, z jaké země vaše auto pochází, ale kdyby náhodou bylo třeba z Indie, tak si zajistíte pozici nejzajímavějšího účastníka.
Zkrátka setkání pacientů, kteří mají rádi auta všeho druhu a kde možná uvidítě stát 911 GT3 vedle Fiatu Uno Turbo nebo uzříte, kterak kombík od Peugeotu zachraňuje nemohoucí Bugatti Veyron.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Irwinek
05. července 2024, 10:30
0

Beta byla super, naživo jsem ji potkal snad 3 x, ale v tomhle stavu poprvé :-)

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Blazer 6,2D Silverado 1988
Chevrolet Blazer 6,2D Silverado

1988 rok výroby
130 koní výkon
6 217 ccm objem

Cadillac Escalade  2007
Cadillac Escalade

2007 rok výroby
409 koní výkon
6 162 ccm objem

Chevrolet C30 Hauler - ramptruck 1984
Chevrolet C30 Hauler - ramptruck

1984 rok výroby
210 koní výkon
7 500 ccm objem

Ford Mustang 3.7,USA verze 2015
Ford Mustang 3.7,USA verze

2015 rok výroby
300 koní výkon
3 700 ccm objem