načítám data...

Nic neřekne 'Murica víc, než šestikolový VelociRaptor od Hennessey

06. října 2016, 11:56 5 komentářů Dominik Valášek Novinky

Ať už jste redneck, který vyhrál ve sportce, nebo prostě jen věříte na propuknutí zombie apokalypsy, Hennessey pro vás má správné auto.

zobrazit celou galeriiNovinky: Nic neřekne 'Murica víc, než šestikolový VelociRaptor od Hennessey

Přiznejme si zcela otevřeně, pokud nemáte povrchový důl a netaháte tuny břemen tam a zpátky každý den, je vám šestikolový pick-up poněkud k ničemu. Jenže i tak jsou jedinci, kteří si takovou věc koupí, protože prostě mohou a jediné, co s ní budou těžit, je street credit. Asi málokdo bude tahat stromy z lesa pomocí Mercedesu-AMG G63 6x6 a do přesně stejné kategorie spadá i novinka úpravce Hennessey. Hoši vzali svůj VelociRaptor, kterého mimochodem prodali již úctyhodných 800 kusů a jali se jej natahovat o další nápravu.

Za původní zadní nápravu se tedy zabydlela ještě jedna. Jedná se o přesně stejnou nápravu ze sériového Fordu F-150 Raptor, vybavenou samosvorným diferenciálem. Bohužel se nikde nedozvídáme, jak je řešený její pohon, ovšem předpokládejme, že je k nové nápravě vyveden další kardan z rozvodovky. Dále je Velociraptor 6x6 vybaven prodlouženou hliníkovou korbou, dvacetipalcovými ráfky, ochrannými rámy, světly na střeše a tlumiči Fox. To vše za mastných 295 tisíc dolarů (7 milionů korun)

A co by to bylo za úpravu, kdyby se zůstalo u legračních 450 koní sériového Raptoru. Hennessey proto nabízí zároveň navýšení výkonu na 600 koní. Za dalších 22 500 dolarů (540 tisíc korun) dostanete nová turba, výfuk, mezichladič a nastavení řídící jednotky. Všichni rednex v sousedství budou ve svých trapných čtyřkolových autech zelenat závistí.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
06. října 2016, 13:15
0

Mně se líbila minula generace VelociRaptora od Hennesseyho. Předělávali ho na klasické SUV, což je bomba nápad. Tak by se mi to líbilo jako auto na "normální" ježdění.

http://o.aolcdn.com/dims-global/dims3/GLOB/legacy_thumbnail/750x422/quality/95/http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2013/06/01-hennesesy-velociraptor-suv-fd.jpg

reagovat
Dominik Valášek
06. října 2016, 17:31
0

To docela koukám, o to jsem popravdě nikdy neslyšel. Vypadá to každopádně pěkně. Takhle z profi fotky by jeden neřekl, že je to dodělávané. Otázka samozřejmě zní, jak to bude vypadat v reálu.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
06. října 2016, 20:10
0

Videl jsem na Youtube par videii a fakt by se mi to libilo jako nahrada za Tahoe. Vypada to vyborne a i ten interier je zvladnuty pekne. A bez toho kompresoru bych se klidne obesel. Tech 400 koni by mi bohate stacilo.

Lu
Lukyno
07. října 2016, 09:46
0

Taketo nejake pokusy postavit 6-kolesovy offroad boli aj v minulosti, ale nepamatam si, ze by nieco z toho fakt fungovalo. Jedine, co ako-tak funguje je G 6x6 a tam to Daimler stalo asi dva roky testovania, kym sa im podarilo dosiahnut, ze im nepraskali ramy a kym vyriesit problemy so zbiehavostou kolies na 2. a 3. naprave.

reagovat
Aleš
07. října 2016, 09:56
0

jako další zajímavé 6X6 musím napsat Bureko 6X6,které vzniká tady nedaleko v českých budějovicích. Jasně stojí na základech Discovery 3 nebo 4. A stojí asi od 130 000 EUR + DPH.
http://www.bureko.cz/cs/web/bureko-6-x-6
Ale i ten VelociRaptor jako 6X6 líbí.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Volkswagen Golf Variant 2018
Volkswagen Golf Variant

2018 rok výroby
110 koní výkon
1 400 ccm objem

Dodge Challenger  2011
Dodge Challenger

2011 rok výroby
305 koní výkon
3 604 ccm objem

Proton 315 C9 1999
Proton 315 C9

1999 rok výroby
114 koní výkon
1 597 ccm objem

Peugeot 307 CC 2006
Peugeot 307 CC

2006 rok výroby
143 koní výkon
1 997 ccm objem

Chrysler Imperial V8 1967
Chrysler Imperial V8

1967 rok výroby
450 koní výkon
7 200 ccm objem