načítám data...

Lamborghini Murcielago jako daily driver – 400 tisíc a jede se dál

24. října 2016, 12:21 5 komentářů Dominik Valášek Novinky

Většina majitelů supersportů má zpravidla ještě několik dalších aut, kterými jezdí denně. Jenže pak jsou tady výjimky.

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Víte kolik má najeto nejojetější Murcielago na Mobile.de? Má 55 tisíc kilometrů, což asi není nijak překvapující. Stejně jako mnoho dalších italských supersportů, slouží i většina Murcielag spíše jako garážové ozdoby, které se vytáhnou ven jednou za pár měsíců na hezký, prosluněný víkend. Tedy pokud nejste Brit Simon, který svoje Murcielago nezdolně tahá po trase v délce 290 kilometrů den za dnem. Celý rok, v každém počasí, prostě stejným způsobem, jako jezdí lidé třeba v Golfu.

Není se potom čemu divit, že počítadlo kilometrů jeho exotického supersportu ukazuje v současné době nějakých 415 tisíc kilometrů a hodnota přibývá s každým dnem. A vzhledem k tomu, že má Simon stále peníze svůj vůz živit, nepředpokládáme, že by neměl na nový. Prostě asi jen nastala situace, kdy vztah člověk-supersport přerostl do velké lásky. Prostě takové BOF (Best Ownership Forever), které nezvládla zlomit ani vážná nehoda, při níž se Murcielago potkalo čelně se stromem. Inu, přední rám byl na stolici narovnán, panely karoserie vyměněny a jezdí se zase vesele dál.

Jak je navíc asi všem jasné, ono živení supersportu zdaleka nespočívá jen v hašení žízně vidlicového dvanáctiválce o výkonu 570 koní pod kapotou. Servisní náklady jsou u vrcholné třídy supersportů naprosto astronomické, stejně jako ceny obutí a dalších položek. Extrémní nájezd si navíc v minulosti vyžádal i repasi motoru a převodovky, což je u vysokootáčkového dvanáctiválce s robotizovanou převodovkou více než pochopitelné.

Simon je zkrátka srdcař a zářná ukázka toho, že každé auto umí být auto na denní ježdění. Chce to jen přiměřeně tučnou peněženku a vztah k autu, pro který mu odpustíte i nepohodlí na každodenních cestách.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Zasněný student
24. října 2016, 15:03
0

Super clanek, ten clovek je nejen srdcar, ale i radny posuk. Nicmene jeho lasku k onomu vozu naprosto chapu. Sam se nekdy v daleke budoucnosti chystam koupit jeden z drazsich vozu, a jezdit s nim do skonani sveta. Konkretne mam na mysli M5 E60. Necekam snad, ze nekoho onen vuz zaujme tak jako me, ale vlastne je to uplne fuk :)

reagovat
He
HerrBobromil
24. října 2016, 22:37
0

Ano! M5 M60, a já si už myslel, že jsem z Bangla vedle jen já :-D Možná o malinko víc se mi ještě líbí od Alpiny v bílý s těma alpiňáckejma kolama. Ještě že moje Fóbie je taky bílá...aspoň něco

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
25. října 2016, 08:12
0

Koukal jsem, že ta M5 E60 není zase tak drahá. To je naprosto reálnej sen. A jestli někoho nezaujme tak, jako tebe, je opravdu úplně fuk. Budeš si to kupovat pro svoje potěšení, takže co na to řeknou ostatní, je vlastně úplně jedno. :-)

jo
johan
24. října 2016, 16:06
0

koho by zaujimalo viac datailov:
"Je samozřejmé, že cena opravy bude extrémní, ale jak moc, ukáže až rozpis zaokrouhlených částek. Známe je až přepočtené na dolary, ale to tolik nevadí. Rovnání rámu stálo 10 tisíc dolarů (245 tisíc korun), nové části karoserie 15 tisíc dolarů (368 tisíc korun), nové mechanické části 75 tisíc dolarů (1,84 milionu korun), vylepšení, tj. brzdy a světla, 12 tisíc dolarů (294 tisíc korun), lakování 10 tisíc dolarů (245 tisíc korun) a renovace motoru a převodovky 45 tisíc dolarů (1,1 milionu korun).
Celkové náklady se tedy vyšplhaly na 167 tisíc dolarů, tj. cca 4,1 milionu korun."

http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/jak-drahe-je-dat-zase-do-poradku-nabourany-supersport-s-415-tisici-km/

reagovat
beastar
01. listopadu 2016, 10:44
0

U nás by ho tak chuť brzo přešla když by musel plánovat den podle toho kde jsou zpomalovací prahy a jezdit jen po silnicích kde nejsou vymoly velikosti důlní jámy což je asi 10 procent. O měsíčním servisu nápravy nemluvě asi proto to tady nikoho nenapadlo nejsme totiž v GB.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG Nová bomba  1kč/km 2008
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem