načítám data...

Kafe a Káry v Gastownu – šťastná třináctka

04. července 2016, 18:40 4 komentářů Dominik Valášek Kafe&Káry

Pověrčiví příznivci kafe a kár tentokrát zůstali doma, ti odvážnější si udělali velmi příjemné nedělní odpoledne…jako ostatně vždycky.

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Přiznáme se bez mučení, tentokrát jsme měli malinko obavy o počasí. Všetavící vedro se svižně střídalo s bouřkami a proto nám bylo více než milým překvapením, že se číslovka třináct pro nás ukázala jako šťastná. Ještě než odbila druhá, bylo nebe bez mráčku a nebylo třeba bát se deště, nicméně nekonalo se ani dusné parno.

A jak to tentokrát probíhalo? Původní rozčarování z lehce ‚dovolenkové‘ účasti (v rovné dvě hodiny bylo na place jen pár aut) se brzy rozplynulo. Ještě před třetí se totiž ve vratech objevil čilý provoz přijíždějících účastníků, a kdybychom zběsile nekoordinovali parkování, vypadalo by to snad i na kolonu mířící do Gastownu.

Příjezdem nás i o červnové neděli poctila celá hromada zajímavých aut, z nichž některé jsme na pražské akci viděli vůbec poprvé. Přímo nadšení se tentokrát dostavovalo z dávky japonských sporťáků nejlepších let. Velkou poctou pro nás byly hned dvě Supry čtvrté generace a dvojice Nissanů 200SX generace S13 – nebo chtete-li Silvií. Zajímavá byla ale i starší ‚škodárna‘ ve stavu, v jakém dnes již nebývají k vidění, a mnoho a mnoho dalších kousků od značek z celého světa.

Jen co hodina pokročila, nastal samozřejmě čas na závod slepého muže. I tentokrát byl pro účastníky připraven gastownovský postapokalyptický speciál, disponující uvnitř nezbytnou výbavou v podobě plastového samopalu a začerněných lyžařských brýlí. Stejně jako minule se uplatňovalo nové pravidlo, takže se k časům kol přičítala penalizace podle toho, kolik zvládl slepý řidič s vidomým spolujezdcem trefit pneumatik. Ani drobná potíž s čůrajícím chladičem závodního speciálu nás nezastavila, takže síly poměřily všechny přihlášené týmy.

Co do občerstvení, nechyběla klasika v podobě kávy, ale také různé uzené fantazie z místní samovýroby. Už teď pošilhávám po kalendáři, kdy je v plánu další sraz a hodlám volat dopředu, že té kýty budou kluci potřebovat asi o něco víc. Aspoň že lze sežrané přebytečné kalorie záhy ‚vyšlapat‘ na šlapacích kárách během vyhlídkových jízd.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Su
Supafly
04. července 2016, 19:28
2

Stal se tam takový incident. Někdo, kdo odjížděl s burnoutem v bráně, vymrštil kamínek a tomu krásnému wrangleru udělal dirku do okna. Snad se zachová jako chlap a ozve se nám ať vyřešíme pojistnou událost.

reagovat
JP
04. července 2016, 23:17
1

No vzhledem k tomu, že se těch géniů vždycky najde víc by bylo dobrý trochu upřesnit co to bylo za auto, pokud to někdo viděl... Nepředpokládám že by o tom kamínku dotyčný věděl.

Goldies
05. července 2016, 14:23
0

Vim ze je to hodne mimo, ale jeep nema pripojisteni skla? Ja prave z tohohle duvodu mam na vsech autech sklo pripojisteny... Ono je pak horsi kohokoliv dohledavat :-(

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
04. července 2016, 19:44
2

Tentokrat jsem prijel hned na tu druhou hodinu, abych zaparkoval a byl jsem prekvapeny, ze tam bylo uplne mrtvo, ale nakonec dorazila hromada lidi a opravdu dobre jsem i pokecal, takze za mne zatim asi nejvydarenejsi Kafe & Kary. :-)

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG Nová bomba  1kč/km 2008
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem