Letos na podzim uzavřel britský automobilový výrobce licenční smlouvu se světoznámou firmou Hot Wheels. Prvním modelem vyrobeným v rámci spolupráce je modernizovaná verze Jaguaru F-Type, kterou nyní automobilka využívá jako hlavní hvězdu reklamní kampaně propagující zmiňovaný facelift.
Když se řekne Hot Wheels, většina z nás si nepředstaví jen barevné angličáky, ale i ikonické oranžové dráhy plné skoků a nástrah. A jedna pořádná vznikla pro účely natáčení propagačního videa i v designovém a vývojovém studiu značky. Rozhodně nejde o nějakou nedomrlou dráhu z výprodeje – na délku má 232 metrů a nachází se na ní 25 loopingů, 44 zatáček, 3 skoky a 55 zrychlovacích pásů. Pro představu přikládáme názorný plánek:
Cesta se samozřejmě “shodou okolností” vine přes jednotlivá oddělení designerského studia a jen tak mimochodem v pozadí představuje i faceliftovaný F-Type. Ten je zvenčí snadno rozpoznatelný díky agresivněji tvarované přídi, užším světlometům, nové kapotě, nebo nárazníkům. Menších změn a modernizací doznal i interiér. Poslední zásadní změnou je vyřazení šestiválcové verze. Jaguar si tak můžete zakoupit s přeplňovaným čtyřválcem, nebo plnotučnou V8.
23. prosince 2019, 11:20
0
Design hezký, ale vyřadit tu patrně nejlepší verzi... njn, co neděláme...;(
23. prosince 2019, 12:14
1
Počkám pár let až cena spadne na úroveň mého rozpočtu. Do té doby mám čas se psychicky připravit, že budu mít "jenom" V8 :-D
23. prosince 2019, 15:45
0
Já si radši počkám, až můj rozpočet doroste do té ceny, to se totiž s troškou víry v sebe sama může stát, že by F-type spadl do mého současného rozpočtu, kolem 120ti tisíc, to se asi nikdy nestane:D
A jo, když to bereš takhle, asi bych ten osmiválec taky nějak vydejchal:D