Patrně jsou na světě jedinci, kteří se podívají na Porsche 911 Turbo S a začnou se ofrňovat nad tím, že je málo výkonné, málo karbonové a málo žluté. Naštěstí má Porsche pochopení pro všechny druhy magorů a přesně proto přichází s limitovanou edici Exclusive Series.
Na své okolí svítí nejvýkonnější 911 Turbo S v historii zcela novou, žluto-zlatou barvou, která jako by řvala na celý svět „Ten frajer vevnitř na to má!“ Pokud se však někdo bojí přílišné popularity, připravilo Porsche i výběr z několika dalších, pečlivě zvolených barev.
A žluté vzezření není všechno. Žebra náporového sání, okolí průduchů k chladičům, lišty prahů či aktivní zadní křídlo – to vše je nyní z karbonu. Karbonové jsou také rychlé pruhy táhnoucí se přes celou karoserii, nicméně nejedná se samozřejmě o žádnou fóliovou napodobeninu. Přední víko a střecha jsou totiž skutečně z karbonu. Patřičných změn se dostalo i interiéru. Žluté pruhy na sedadlech, žluté prošívání a svou dávku žluté dostal prý i černý strop z Alcantary.
Teď už ale konečně k naťuknutému výkonu a další technice. V rámci „zexkluzivnění“ exkluzivní edice, dostalo Turbo S 27 koní k dobru oproti standardnímu modelu. To znamená 607 plnotučných koní, připravených vypálit německé kupé z nuly na sto za necelé tři sekundy. V rámci krocení nemalého stáda má řidič k dispozici karbon-keramické brzdy, adaptivní podvozek, dvacetipalcová kola obutá do Pirelli P-Zero a natáčecí zadní nápravu.
Vyrobeno bude pouhých 500 kusů, na přání navíc dovybavených exkluzivními doplňky. Samotné auto stojí v Německu mastných 259 992 euro (6,8 milionu korun) a protože vám po jeho zakoupení pravděpodobně nějaké peníze ještě zbyly, můžete si přihodit luxusní hodinky za 9 950 euro (261 tisíc korun) a sadu originálních zavazadel za 5 474 euro (144 tisíc korun).
Nevím jak vy, ale já bych brečel, i kdyby to všechno bylo v korunách…















JayK91
8. 6. 2017, 18:40Krásná... barva piva :D :D
jc
8. 6. 2017, 21:28Za 300kkc bych to bral... aspon dokud by nebyl potreba servis, pak bych brecel taky :-D