Už je to 2 týdny co jsem koupil nejlevnější ST170 na českém internetu. Co na mě čekalo? Co jsem udělal a co je potřeba ještě udělat?
Začněme tím dobrým, auto nemá žádné známky koroze. Typické místa těchto Focusů jsou zdravé, prahy jen lehce zohýbané ale bez koroze, zadní kapsy, spodky blatníků i nápravnice jako kdyby nedávno vyjeli z fabriky, na podlaze jen povrchová “liška” a výfuk taky v pěkném stavu. Alespoň co se týká koroze.
Jenže bohužel nízké auto má svoje nevýhody a jedna z nich je výfuk nízko nad zemí. Zde bohužel to odnesly svody, které se ohly o několik čísel blíž k motoru a to mělo za následek i utržení lambdasondy. Katalyzátor byl ke svodům prišroubován jen dvěma šrouby místo 3 a navíc ještě díky absenci těsnění si výfukový plyny vesele foukaly tudy a Focus rázem bublal jako V8.
Takže svody dolů, dát nový i s těsněním, novou lambdu a hurá na stk. Taky jsem vyměnil olej kterej jsem po přečtení anglických fór zvolil Valvoline 5w50. Taky jsem dal nové těsnění víka ventilů, protože z toho olej tekl ve velkým.
Taky se budou muset dát pružiny a horní uložení, pružiny jsou tak nízký že se tam nevejde rozměr pneu který tam má bejt.
To jsou nejdůležitější opravy aby mohlo auto vůbec nějak normálně jezdit. Pak konečně přijde čas na první úpravy.
17. listopadu 2020, 18:12
0
Co má vlastně st170 za motor? Vypadá to jak klasickej zmetek.
18. listopadu 2020, 07:38
0
Hele je to klasickej dvoulitr, ale má variabilní časování ventilů, proměnnou délku sání, jiný svody atd.
17. listopadu 2020, 18:13
0
Jo a ke korozi si můžeš zatleskat, nezrezlyho MK1 Focuse bych už nečekal :-D
20. listopadu 2020, 07:14
0
Co tě stalo nejlevnější ST? Moje 5dv stalo 900 euro
20. listopadu 2020, 07:15
0
Sorry, už jsem to našel ???????? nejsu kamarád s telefonem