reklama
načítám data...

O autorech autíčkáře

 

Redakce Autíčkáře sice neexistuje jako fyzické místo se stěnami a střechou, které byste mohli navštívit, ale právě díky tomu je plná zajímavých (někdo říká šílených) lidí ze všech koutů republiky. Pojďte se seznámit s těmi, kteří pro vás tento magazín připravují.

 


Vojta Dobeš

vojta.dobes@autickar.cz

Vojta je zakladatelem Autíčkáře, jeho většinovým majitelem a šéfredaktorem. Možná ho znáte z dob, kdy pracoval pro časopisy Autocar, Speed a TopGear. Začínal jako překladatel, ale později se přidaly i testy, články o zajímavých autech a lidech historie a samozřejmě také rubrika Ptejte se, jejíž duchovní následník dodnes přežívá na Autíčkáři. Příležitostně také přispívá na americko-kanadský web TheTruthAboutCars.com a na spoustu jiných, více či méně obskurních míst. Poté, co vystřídal desítky podivných až exotických vozů (většinou amerických), je dnes švorc a jezdí omšelou naftovou Alfou za láhev rumu.

Jeho úkolem je dávat redakci cíl a směr a samozřejmě také provokovat čtenářstvo i své kolegy svými stále více kontroverzními názory. Někteří o něm dokonce tvrdí, že je hrozný troll.

Zlokočka

zlokocka@autickar.cz

Zlokočka, jejíž jméno zatím nebylo prozrazeno, je zástupkyní šéfredaktora a spolumajitelkou Autíčkáře. Když se zrovna nesnaží vecpat své ratolesti do Fordu Puma, netestuje nový Range Rover nebo se nesnaží přeměnit terénní Daihatsu v buggynu, vládne redakci ocelovou pěstí a dohlíží na to, aby vše bylo hotové v termínu a aby nedocházelo k reptání a vzpourám mužstva.

David Marek

david.marek@autickar.cz

Povětšinou skryt za obrazovkou počítače či za hledáčkem svého fotoaparátu je David (kvůli své přezdívce na nejmenovaném diskusním serveru řečený Ivánek, ale to on nemá rád) tím, kdo se stará, aby technická stránka našeho magazínu a s ním spojeného redakčního systému fungovala, jak má. A ve volném čase občas vyfotí nějaké to auto.


Tomáš Vavrečka alias Vavris

vavris@autickar.cz

Vavris pochází z regionu razoviteho a zastává názor, že život je příliš krátký na to, aby jej člověk prožil v nudných autech. Jeho vášní jsou hlavně ryzí sporťáky a fundamentálně zábavná auta. Po rozpačitých začátcích s brzy zemřelým Peugeotem 205 GTI a Escortem RS2000 se stal prvním členem redakce, který propadl Miatám, i když si na nějaký čas odskočil i k bavorským zadokolkám. Dnes tráví čas v depresích nad tím, že jeho kompresorová Miata stále nejezdí tak, jak by chtěl, a že se zřejmě nikdy nenaučí řídit podle svých představ (přestože si zbytek redakce myslí, že řídit umí už teď).

Na Autíčkáři je jeho parketou pohled tradičního petrolheada a čtivá zamyšlení nad auty, která nás baví – a nad tím, proč nás baví.

Matěj Podhorský

matej.podhorsky@autickar.cz

Ovlivněn dětstvím u hlavního tahu, Matěj neměl jinou možnost než v útlém věku propadnout automobilům. Pro svůj široký, přímo eklektický záběr se tituluje ‚automobilovou děvkou‘, která jde za vším, od veteránů po futuristické novinky. Nedostatek zručnosti si vynahrazuje teoretickými znalostmi a utěšuje se tím, že když vymýšlí věci do letadel, nikdo o něm nemůže říct, že by nebyl technický typ. A protože letadla má rád skoro stejně jako auta, snaží se s nimi také občas létat. Alespoň to tvrdí – my ostatní jsme to nikdy neviděli a bílý kocour, který je Matějovým pánem a vládcem, to odmítá potvrdit či vyvrátit.

Daniel Borský

daniel.borsky@autickar.cz

Ve své temné minulosti býval fotbalistou, přesto nikdy nezatoužil po Continentalu GT. Dnes pracuje v tenatech korporace, kde do jeho kompetence patří i nakupování nových vozů. V redakci je tak největším odborníkem na to, co od aut chtějí opravdoví lidé a opravdové firmy.

Adam Forman

AdamForman@seznam.cz

Ve svém opravdovém zaměstnání Adam pracuje na tom, aby vaše příští auto mělo ty nejměkčenější z měkčených plastů. Na Autíčkáři dává průchod svým prapodivným představám a obsesivnímu nadšení pro obskurní vehikly, ať už jsou to staré vojenské náklaďáky či o něco méně staré americké kabriolety.

 

František Čáslavský

frantisek@autickar.cz

Pokud chcete něco vědět o tom, jak provozovat exotické vozy se studentským rozpočtem, František je váš člověk. Poté, co byl snad nejmladším majitelem Lincolnu ve střední Evropě, přesedlal na roadster-který-nesmíme-jmenovat a zbytku redakce i čtenářům vytrvale dokazuje, že na ježdění se sportovním roadsterem vůbec nepotřebujete mnoho peněz.

Vojta Kubiš

Vojtech.Kubis@seznam.cz

Dříve jeden z nejaktivnějších členů redakce, dnes už spíše občasný přispěvatel, který raději věnuje svůj čas snaze zrenovovat svůj italský vrak sportovní sedan značky Alfa Romeo a udržet naživu svoje BMW E30, s nímž už se podíval na místa, kam by se nikdo normální s ‚třícou‘ nevydal.


Radek Chlud

radek.chlud@autickar.cz

Pokud vedle někoho vypadají Františkovy automobily až téměř buržoazně, je to právě Radek. Svoje žalostné Mitsubishi Colt, které by i na PlechCupu vypadalo jako chudý příbuzný, nedávno vyměnil za pekelného zplozence Hondy a Roveru, familiárně přezdívaného Honver.

V redakci je především odborníkem na rallye a také jedním z dvorních fotografů.

Honza Křeček

Architekt s vlastním autoservisem? Alfista, který vlastní dva Passaty? Honza je zkrátka plný protikladů a zvláštností. A to znamená jedinečný pohled na svět aut a spoustu poutavých historek ze silnic i z dílny…

Jan Machač

Zádumčivý IT analytik, který komentuje svět automobilů s lakonickou úsečností rodilého Ostravaka. Člověk, který přišel na to, že Bugatti Veyron vypadá jako chleba, a příležitostný testovací jezdec, který se na moderní i klasické vozy dívá z úhlu, který jste nečekali.

Dominik Valášek

Pokud zrovna Autíčkáře nepodvádí s nejmenovaným dalším motoristickým magazínem, stará se Dominik o to, aby měli naši čtenáři pravidelný přísun těch nejzajímavějších novinek o světě automobilů. Mimo to je také jedním z našich expertů na počítačové hry a další podivnosti.

Čestná zmínka patří bývalému členovi redakce a počátečnímu investorovi Danielu Novákovi za to, že Vojtovi vnuknul myšlenku udělat z Autíčkáře profesionální magazín a v počátcích podporoval projekt finančně i svými nápady. A potom také za to, že současné vedení magazínu naučil, že některé věci je zkrátka lepší udělat si sám.

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Impala Wagon 1979
Chevrolet Impala Wagon

1979 rok výroby
160 koní výkon
5 000 ccm objem

Renault Ostatní Saviem SB2 1976
Renault Ostatní Saviem SB2

1976 rok výroby
75 koní výkon
2 600 ccm objem

Buick Electra 225  1968
Buick Electra 225

1968 rok výroby
360 koní výkon
7 100 ccm objem