reklama
načítám data...

Vítejte na Autíčkáři!

Autíčkář vznikl jako blog vytvářený nadšenci pro nadšence. Dnes fungujeme jako profesionální motoristický webový magazín, nehodláme se však vzdát svých kořenů ani nezávislosti. Naše tvorba byla, je a bude výsledkem naší vášně a našeho šílenství. Ať už čtete test nového auta, historické okénko, nebo horkou novinku ze světa automobilového průmyslu, vždy se jedná o autentický a ničím (krom osobních zkušeností) neovlivněný názor autora.

Redaktory jsme vybírali dlouho a pečlivě. Každý z nich má svůj život, svou práci a své rozmary, pro žádného z nich není psaní o autech jediné živobytí. Díky tomu není jejich záběr omezen na svět benzínu a nafty, zůstávají ‚obyčejnými‘ lidmi a dokáží vidět auta stejnýma očima jako vy, naši čtenáři.

Reklamu, která se zobrazuje na našich stránkách, pro nás zajišťuje externí společnost. Nemáme žádný kontakt s inzerenty, tudíž nehrozí jejich intervence do hodnocení testovaných vozidel. Nepatříme pod křídla mocné ‚matky‘, nevlastní nás velké vydavatelství, za své názory se zodpovídáme pouze svým čtenářům a vlastnímu svědomí.

Pokud na našich stránkách najdete PR článek, vždy je poctivě přiznaný a zřetelně označený.

 

Autoři Autíčkáře

 

Viola Procházková alias Zlokočka

[email protected]

Zlokočka je většinovou majitelkou Autíčkáře a jeho šéfredaktorkou. Zkušenosti sbírala v tištěných lifestylových časopisech, pak ale přišlo prozření a zjištění, že kořením života nejsou kabelky a šminky, nýbrž auta s velkorysou světlou výškou a terénními pneumatikami. Své řidičské schopnosti považuje za přinejlepším průměrné, proto se kromě offroadů ochotně ujímá i testování průměrných vozů určených průměrným spotřebitelům. 

Honza ‚Hamster‘ Křeček

Milovník italských vozů (a častý návštěvník autoservisů) zastává v Autíčkáři pozici zástupce šéfredaktora. Jeho hlavním úkolem je tvořit zajímavý redakční plán, dohlížet na kvalitní práci redaktorů a včasné odevzdávání článků. Jeho profesní dráha začínala u architektury a dále vedla přes provozování autoservisu až do PR oddělení slovutného výrobce stavebních strojů. Honza je zkrátka člověk plný protikladů a nekonvenční pohled na svět vnáší i do svých článků na Autíčkáři. 

David Marek

[email protected]

Povětšinou skryt za obrazovkou počítače či za hledáčkem svého fotoaparátu je David (kvůli své přezdívce na nejmenovaném diskusním serveru řečený Ivánek, ale to on nemá rád) tím, kdo se stará, aby technická stránka našeho magazínu a s ním spojeného redakčního systému fungovala, jak má. A ve volném čase občas vyfotí nějaké to auto.

Vojta Dobeš

[email protected]

Vojta je zakladatelem Autíčkáře a dlouholetým šéfredaktorem. Možná ho znáte z dob, kdy pracoval pro časopisy Autocar, Speed a TopGear. Začínal jako překladatel, později se přidaly i testy, články o zajímavých autech a lidech historie a samozřejmě také rubrika Ptejte se, jejíž duchovní následník dodnes přežívá na Autíčkáři. 

Dnes se věnuje zejména motorsportu pod křídly nejmenované domácí značky, stále se však zvládá podílet na směřování Autíčkáře a s oblibou provokuje čtenářstvo i své kolegy svými kontroverzními názory. Někteří o něm dokonce tvrdí, že je hrozný troll…


Tomáš Vavrečka alias Vavris

[email protected]

Vavris, který stál u zrodu Autíčkáře, pochází z regionu razoviteho a zastává názor, že život je příliš krátký na to, aby jej člověk prožil v nudných autech. Jeho vášní jsou hlavně ryzí sporťáky a fundamentálně zábavná auta. Po rozpačitých začátcích s brzy zemřelým Peugeotem 205 GTI a Escortem RS2000 se stal prvním členem redakce, který propadl Miatám, i když si na nějaký čas odskočil i k bavorským zadokolkám. Dnes tráví čas v depresích nad tím, že jeho kompresorová Miata stále nejezdí tak, jak by chtěl, a že se zřejmě nikdy nenaučí řídit podle svých představ (přestože si zbytek redakce myslí, že řídit umí už teď).
Na Autíčkáři je jeho parketou pohled tradičního petrolheada a čtivá zamyšlení nad auty, která nás baví – a nad tím, proč nás baví.

Matěj Podhorský

[email protected]

Kdysi býval zapřisáhlým odpůrcem SUV a i dnes s oblibou tvrdí, že auta nemá ani trochu rád. Pro svůj široký, přímo eklektický záběr se tituluje ‚automobilovou děvkou‘, která jde za vším, od veteránů po futuristické novinky. Nedostatek zručnosti si vynahrazuje teoretickými znalostmi a utěšuje se tím, že když vymýšlí věci do letadel, nikdo o něm nemůže říct, že by nebyl technický typ. A protože letadla má rád skoro stejně jako auta, snaží se s nimi také občas létat. Alespoň to tvrdí – my ostatní jsme to nikdy neviděli a bílý kocour, který je Matějovým pánem a vládcem, to odmítá potvrdit či vyvrátit.

Daniel Borský

[email protected]

Ve své temné minulosti býval fotbalistou, přesto nikdy nezatoužil po Continentalu GT. Dnes pracuje v tenatech korporace, kde do jeho kompetence patří i nakupování nových vozů. V redakci je tak největším odborníkem na to, co od aut chtějí opravdoví lidé a opravdové firmy.

Adam Forman

[email protected]

Ve svém civilním zaměstnání Adam pracuje na tom, aby bylo vaše příští auto smontováno podle zákonných regulí i zdravého rozumu. Na Autíčkáři dává průchod svým prapodivným představám a obsesivnímu nadšení pro obskurní vehikly, ať už jsou to staré vojenské náklaďáky či o něco méně staré americké kabriolety.

František Čáslavský

[email protected]

Pokud chcete něco vědět o tom, jak provozovat exotické vozy se studentským rozpočtem, František je váš člověk. Poté, co byl snad nejmladším majitelem Lincolnu ve střední Evropě, přesedlal na roadster-který-nesmíme-jmenovat a zbytku redakce i čtenářům vytrvale dokazuje, že na ježdění se sportovní zadokolkou vůbec nepotřebujete mnoho peněz.


Radek Chlud

[email protected]

Pokud vedle někoho vypadají Františkovy automobily až téměř buržoazně, je to právě Radek. Své žalostné Mitsubishi Colt, které by i na PlechCupu vypadalo jako chudý příbuzný, nedávno vyměnil za pekelného zplozence Hondy a Roveru, familiárně přezdívaného Honver, aby o chvíli později skončil opět u Colta. Jeho nemoc je nejspíš neléčitelná.
V redakci je především odborníkem na rallye a také jedním z dvorních fotografů.

Jan Machač

[email protected]

„Zážitek musí být intenzivní, nikoli pozitivní.“ Tak zní motto IT analytika, který komentuje svět automobilů s lakonickou úsečností rodilého Ostravaka. Jeník přišel na to, že Bugatti Veyron vypadá jako chleba, a náleží mu také autorství názvu Autíčkář. Ať už píše o Škodě Citigo, nebo o klasické Corvettě, na auta se vždy podívá z úhlu, který jste nečekali.

 

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

AMC Eagle Limited 1987
AMC Eagle Limited

1987 rok výroby
150 koní výkon
4 200 ccm objem

Dodge W300 FF 1973
Dodge W300 FF

1973 rok výroby
140 koní výkon
5 875 ccm objem

Škoda Felicia 1.3 MPi LXI REZERVACE 1998
Škoda Felicia 1.3 MPi LXI REZERVACE

1998 rok výroby
68 koní výkon
1 289 ccm objem

Chevrolet Suburban 4x4 , 6.2 diessel 1983
Chevrolet Suburban 4x4 , 6.2 diessel

1983 rok výroby
150 koní výkon
6 200 ccm objem

Ford F150 4x2 1979
Ford F150 4x2

1979 rok výroby
155 koní výkon
5 730 ccm objem