načítám data...

Vítejte na Autíčkáři!

Autíčkář vznikl jako blog vytvářený nadšenci pro nadšence. Přestože jsme v průběhu let vyrostli do podoby magazínu s každodenními příspěvky, zakládáme si na svých kořenech a nezávislosti. Naše tvorba byla, je a bude výsledkem lásky ke všemu, co brázdí povrch Země na čtyřech kolech. Ať už čtete test nového auta, historické okénko, nebo horkou novinku ze světa automobilového průmyslu, vždy se jedná o autentický a ničím (krom osobních zkušeností) neovlivněný názor autora.

Redaktory jsme vybírali dlouho a pečlivě. Každý z nich má svůj život, svou práci a své rozmary, pro žádného z nich není psaní o autech jediné živobytí. Díky tomu není jejich záběr omezen na svět benzínu a nafty, zůstávají ‚obyčejnými‘ lidmi a dokáží vidět auta stejnýma očima jako vy, naši čtenáři.

Reklamu, která se zobrazuje na našich stránkách, pro nás zajišťuje externí společnost. Nemáme žádný kontakt s inzerenty, tudíž nehrozí jejich intervence do hodnocení testovaných vozidel. Nepatříme pod křídla mocné ‚matky‘, nevlastní nás velké vydavatelství, za své názory se zodpovídáme pouze svým čtenářům a vlastnímu svědomí.

Pokud na našich stránkách najdete PR článek, vždy je poctivě přiznaný a zřetelně označený.

 

Autoři Autíčkáře

 

Viola Procházková alias Zlokočka

[email protected]

Zlokočka je většinovou majitelkou Autíčkáře a jeho šéfredaktorkou. Zkušenosti sbírala v tištěných lifestylových časopisech, pak ale přišlo prozření a zjištění, že kořením života nejsou kabelky a šminky, nýbrž auta s velkorysou světlou výškou a terénními pneumatikami. Své řidičské schopnosti považuje za přinejlepším průměrné, proto se kromě offroadů ochotně ujímá i testování průměrných vozů určených průměrným spotřebitelům. 

Jan Machač

[email protected]

„Zážitek musí být intenzivní, nikoli pozitivní.“ Tak zní motto IT analytika, který komentuje svět automobilů s lakonickou úsečností rodilého Ostravaka. V roce 2019 Jeník vstoupil do řad kapitalistů a stal se spolumajitelem Autíčkáře. To on přišel na to, že Bugatti Veyron vypadá jako chleba, a náleží mu také autorství názvu Autíčkář. Ať už píše o Škodě Citigo, nebo o klasické Corvettě, na auta se vždy podívá z úhlu, který jste nečekali. 

David Marek

[email protected]

Povětšinou skryt za obrazovkou počítače či za hledáčkem svého fotoaparátu je David (kvůli své přezdívce na nejmenovaném diskusním serveru řečený Ivánek, ale to on nemá rád) tím, kdo se stará, aby technická stránka našeho magazínu a s ním spojeného redakčního systému fungovala, jak má. A ve volném čase občas vyfotí nějaké to auto.

Honza ‚Hamster‘ Křeček

Milovník italských vozů (a častý návštěvník autoservisů) zastává v Autíčkáři pozici zástupce šéfredaktora. Jeho hlavním úkolem je tvořit zajímavý redakční plán, dohlížet na kvalitní práci redaktorů a včasné odevzdávání článků. Jeho profesní dráha začínala u architektury a dále vedla přes provozování autoservisu až do PR oddělení slovutného výrobce stavebních strojů. Honza je zkrátka člověk plný protikladů a nekonvenční pohled na svět vnáší i do svých článků na Autíčkáři. 


Daniel Borský

 

[email protected]

Ve své temné minulosti býval fotbalistou, přesto nikdy nezatoužil po Continentalu GT. Dnes pracuje v tenatech korporace, kde do jeho kompetence patří i nakupování nových vozů. V redakci je tak největším odborníkem na to, co od aut chtějí opravdoví lidé a opravdové firmy.

Adam Forman

[email protected]

Ve svém civilním zaměstnání Adam pracuje na tom, aby bylo vaše příští auto smontováno podle zákonných regulí i zdravého rozumu. Na Autíčkáři dává průchod svým prapodivným představám a obsesivnímu nadšení pro obskurní vehikly, ať už jsou to staré vojenské náklaďáky či o něco méně staré americké kabriolety.

František Čáslavský

[email protected]

Pokud chcete něco vědět o tom, jak provozovat exotické vozy se studentským rozpočtem, František je váš člověk. Poté, co byl snad nejmladším majitelem Lincolnu ve střední Evropě, přesedlal na roadster-který-nesmíme-jmenovat a zbytku redakce i čtenářům vytrvale dokazuje, že na ježdění se sportovní zadokolkou vůbec nepotřebujete mnoho peněz.


Radek Chlud

[email protected]

Pokud vedle někoho vypadají Františkovy automobily až téměř buržoazně, je to právě Radek. Své žalostné Mitsubishi Colt, které by i na PlechCupu vypadalo jako chudý příbuzný, nedávno vyměnil za pekelného zplozence Hondy a Roveru, familiárně přezdívaného Honver, aby o chvíli později skončil opět u Colta. Jeho nemoc je nejspíš neléčitelná.
V redakci je především odborníkem na rallye a také jedním z dvorních fotografů.

Tomáš Vavrečka alias Vavris

[email protected]

Vavris, který stál u zrodu Autíčkáře, pochází z regionu razoviteho a zastává názor, že život je příliš krátký na to, aby jej člověk prožil v nudných autech. Jeho vášní jsou hlavně ryzí sporťáky a fundamentálně zábavná auta. Po rozpačitých začátcích s brzy zemřelým Peugeotem 205 GTI a Escortem RS2000 se stal prvním členem redakce, který propadl Miatám, i když si na nějaký čas odskočil i k bavorským zadokolkám. Dnes tráví čas v depresích nad tím, že jeho kompresorová Miata stále nejezdí tak, jak by chtěl, a že se zřejmě nikdy nenaučí řídit podle svých představ (přestože si zbytek redakce myslí, že řídit umí už teď).
Na Autíčkáři je jeho parketou pohled tradičního petrolheada a čtivá zamyšlení nad auty, která nás baví – a nad tím, proč nás baví.

 

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Mustang Kabrio V8, Manual, Na cestě 1969
Ford Mustang Kabrio V8, Manual, Na cestě

1969 rok výroby
260 koní výkon
5 000 ccm objem

Chevrolet Corvette LT1, Matching, Manual, V ČR! 1971
Chevrolet Corvette LT1, Matching, Manual, V ČR!

1971 rok výroby
245 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang GT Fastback, Na cestě 1970
Ford Mustang GT Fastback, Na cestě

1970 rok výroby
260 koní výkon
5 000 ccm objem

Dodge Grand Caravan 3.6, 2014, 7 míst, DPH, StownG 2014
Dodge Grand Caravan 3.6, 2014, 7 míst, DPH, StownG

2014 rok výroby
214 koní výkon
3 600 ccm objem

Ford Aerostar MPV 1991
Ford Aerostar MPV

1991 rok výroby
150 koní výkon
3 000 ccm objem