reklama
načítám data...

Vítejte na Autíčkáři!

Autíčkář vznikl jako blog vytvářený nadšenci pro nadšence. Dnes fungujeme jako profesionální motoristický webový magazín, nehodláme se však vzdát svých kořenů ani nezávislosti. Naše tvorba byla, je a bude výsledkem naší vášně a našeho šílenství. Ať už čtete test nového auta, historické okénko, nebo horkou novinku ze světa automobilového průmyslu, vždy se jedná o autentický a ničím (krom osobních zkušeností) neovlivněný názor autora.

Redaktory jsme vybírali dlouho a pečlivě. Každý z nich má svůj život, svou práci a své rozmary, pro žádného z nich není psaní o autech jediné živobytí. Díky tomu není jejich záběr omezen na svět benzínu a nafty, zůstávají ‚obyčejnými‘ lidmi a dokáží vidět auta stejnýma očima jako vy, naši čtenáři.

Reklamu, která se zobrazuje na našich stránkách, pro nás zajišťuje externí společnost. Nemáme žádný kontakt s inzerenty, tudíž nehrozí jejich intervence do hodnocení testovaných vozidel. Nepatříme pod křídla mocné ‚matky‘, nevlastní nás velké vydavatelství, za své názory se zodpovídáme pouze svým čtenářům a vlastnímu svědomí.

Pokud na našich stránkách najdete PR článek, vždy je poctivě přiznaný a zřetelně označený.

 

Autoři Autíčkáře

 

Vojta Dobeš

[email protected]

Vojta je zakladatelem Autíčkáře, jeho většinovým majitelem a šéfredaktorem. Možná ho znáte z dob, kdy pracoval pro časopisy Autocar, Speed a TopGear. Začínal jako překladatel, ale později se přidaly i testy, články o zajímavých autech a lidech historie a samozřejmě také rubrika Ptejte se, jejíž duchovní následník dodnes přežívá na Autíčkáři. Příležitostně také přispívá na americko-kanadský web TheTruthAboutCars.com a na spoustu jiných, více či méně obskurních míst. Poté, co vystřídal desítky podivných až exotických vozů (většinou amerických), je dnes švorc a jezdí omšelou naftovou Alfou za láhev rumu.

Jeho úkolem je dávat redakci cíl a směr a samozřejmě také provokovat čtenářstvo i své kolegy svými stále více kontroverzními názory. Někteří o něm dokonce tvrdí, že je hrozný troll.

Zlokočka

[email protected]

Zlokočka, jejíž jméno zatím nebylo prozrazeno, je zástupkyní šéfredaktora a spolumajitelkou Autíčkáře. Když se zrovna nesnaží vecpat své ratolesti do Fordu Puma, netestuje nový Range Rover nebo se nesnaží přeměnit terénní Daihatsu v buggynu, vládne redakci ocelovou pěstí a dohlíží na to, aby vše bylo hotové v termínu a aby nedocházelo k reptání a vzpourám mužstva.

David Marek

[email protected]

Povětšinou skryt za obrazovkou počítače či za hledáčkem svého fotoaparátu je David (kvůli své přezdívce na nejmenovaném diskusním serveru řečený Ivánek, ale to on nemá rád) tím, kdo se stará, aby technická stránka našeho magazínu a s ním spojeného redakčního systému fungovala, jak má. A ve volném čase občas vyfotí nějaké to auto.


Tomáš Vavrečka alias Vavris

[email protected]

Vavris, který stál u zrodu Autíčkáře, pochází z regionu razoviteho a zastává názor, že život je příliš krátký na to, aby jej člověk prožil v nudných autech. Jeho vášní jsou hlavně ryzí sporťáky a fundamentálně zábavná auta. Po rozpačitých začátcích s brzy zemřelým Peugeotem 205 GTI a Escortem RS2000 se stal prvním členem redakce, který propadl Miatám, i když si na nějaký čas odskočil i k bavorským zadokolkám. Dnes tráví čas v depresích nad tím, že jeho kompresorová Miata stále nejezdí tak, jak by chtěl, a že se zřejmě nikdy nenaučí řídit podle svých představ (přestože si zbytek redakce myslí, že řídit umí už teď).

Na Autíčkáři je jeho parketou pohled tradičního petrolheada a čtivá zamyšlení nad auty, která nás baví – a nad tím, proč nás baví.

Matěj Podhorský

[email protected]

Ovlivněn dětstvím u hlavního tahu, Matěj neměl jinou možnost než v útlém věku propadnout automobilům. Pro svůj široký, přímo eklektický záběr se tituluje ‚automobilovou děvkou‘, která jde za vším, od veteránů po futuristické novinky. Nedostatek zručnosti si vynahrazuje teoretickými znalostmi a utěšuje se tím, že když vymýšlí věci do letadel, nikdo o něm nemůže říct, že by nebyl technický typ. A protože letadla má rád skoro stejně jako auta, snaží se s nimi také občas létat. Alespoň to tvrdí – my ostatní jsme to nikdy neviděli a bílý kocour, který je Matějovým pánem a vládcem, to odmítá potvrdit či vyvrátit.

Daniel Borský

[email protected]

Ve své temné minulosti býval fotbalistou, přesto nikdy nezatoužil po Continentalu GT. Dnes pracuje v tenatech korporace, kde do jeho kompetence patří i nakupování nových vozů. V redakci je tak největším odborníkem na to, co od aut chtějí opravdoví lidé a opravdové firmy.

Adam Forman

[email protected]

Ve svém opravdovém zaměstnání Adam pracuje na tom, aby vaše příští auto mělo ty nejměkčenější z měkčených plastů. Na Autíčkáři dává průchod svým prapodivným představám a obsesivnímu nadšení pro obskurní vehikly, ať už jsou to staré vojenské náklaďáky či o něco méně staré americké kabriolety.

 

František Čáslavský

[email protected]

Pokud chcete něco vědět o tom, jak provozovat exotické vozy se studentským rozpočtem, František je váš člověk. Poté, co byl snad nejmladším majitelem Lincolnu ve střední Evropě, přesedlal na roadster-který-nesmíme-jmenovat a zbytku redakce i čtenářům vytrvale dokazuje, že na ježdění se sportovním roadsterem vůbec nepotřebujete mnoho peněz.


Radek Chlud

[email protected]

Pokud vedle někoho vypadají Františkovy automobily až téměř buržoazně, je to právě Radek. Svoje žalostné Mitsubishi Colt, které by i na PlechCupu vypadalo jako chudý příbuzný, nedávno vyměnil za pekelného zplozence Hondy a Roveru, familiárně přezdívaného Honver.

V redakci je především odborníkem na rallye a také jedním z dvorních fotografů.

Honza Křeček

Architekt s vlastním autoservisem? Alfista, který vlastní dva Passaty? Honza je zkrátka plný protikladů a zvláštností. A to znamená jedinečný pohled na svět aut a spoustu poutavých historek ze silnic i z dílny…

Jan Machač

Zádumčivý IT analytik, který komentuje svět automobilů s lakonickou úsečností rodilého Ostravaka. Člověk, který přišel na to, že Bugatti Veyron vypadá jako chleba, a příležitostný testovací jezdec, který se na moderní i klasické vozy dívá z úhlu, který jste nečekali.

 

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Corvette C3 L82 targa 1977
Chevrolet Corvette C3 L82 targa

1977 rok výroby
205 koní výkon
5 700 ccm objem

BMW Řada 7 BMW 730D 2007
BMW Řada 7 BMW 730D

2007 rok výroby
170 koní výkon
2 993 ccm objem

BMW Ostatní BMW 530D touring 2004
BMW Ostatní BMW 530D touring

2004 rok výroby
160 koní výkon
2 993 ccm objem

Chrysler Pacifica CS Touring 2005
Chrysler Pacifica CS Touring

2005 rok výroby
260 koní výkon
3 518 ccm objem

Ford Mustang alu kola Ford Mustang 1910
Ford Mustang alu kola Ford Mustang

1910 rok výroby
1 koní výkon
125 ccm objem