mvrlik
Jméno | Martin Vrlik |
---|---|
Bydliště | Praha |
Registrace | před 8.8 rok. |
Poslední aktivita | před 23.3 měs. |
Příspěvků ve fóru | 7 |
Komentářů u článků | 17 |
Pozitivních komentářů u článků | 2 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Ale zase firma usetrila za km, protoze i na sluzebky radsi jezdila soukromym autem :)
Ad DSG - prislo mi, ze stejne debilne se chova v Superbu 1.6D, co mela pritelkyne jako sluzebak. To auto bylo za trest. Pritom jinak naprosta pohoda, ale diky prevodovce jsme autu nerekli doma jinak, nez ta bila pi.a
Gulia je super, jenom si oproti 3kovemu bavu s nicim moc nepomuzu. A na Quadrifolio nestaci rozpocet...
Model S ale asi do 1m nekoupim... I kdyz na kratke couracky mozna pribude Fiat 500e, kdyz uz mam garaz a kde nabijet :)
:) To nejde, kdyby to bylo jenom Brno, tak asi jo, ale ja spis objizdim male prdele po ceste... A tam je to sockou na prd...
Hele Krabe, jaka je podle tebe vyhoda 911 oproti Caymanu, pokud nepotrebuju parodii na zadni sedadla? C. koupim za stejne penize asi o dost mladsi...
Diky panove za rady. Tazatel vcelku vi, co by chtel (F-Type), jenom nevi, zda to chce zivit... Takze se snazi najit zabavne alternativy :)
Nevim, kam planujete vyrazit ani co chcete podnikat, ale s timhle rozpoctem (a i s nasobne vyssim) bych zapomnel na vsechny ptakoviny typu pridavne svetla a dalsi drsne vypadajici zalezitosti. Co chcete je pohodlne auto (budete tam travit hodne casu a bud jak bud vetsinou na asfaltu), ktere se nelekne polnacek a mozna trochy bahna. 4x4 nebude na skodu, ale nevidel bych to ani jako uplnou nezbytnost, zvyseny podvozek urcite ano - neznam ceny, ale Forester, prvni RAV4 apod. by byla nyni moje volba (objel jsem Afriku v Landcruiseru a jeho schopnosti jsem potreboval presne 2x za 3 roky). Pokud toto nebude ve vasem rozpoctu, sel bych treba to toho Samuraje. Ale treba takovy Fiat Panda zvladne taky zatracene hodne (viz, nez by bylo aspon s kouskem mozku doporucenihodne...).
Dneska uz ani na vychode neni nutne auto s velkymi terenimi schopnostmi, pokud neplanujete jako primarni cil vyletu vyhledavat tezky offroad. Pokud jo, tak pak potrebujete jednak fakt dobre vybaveni a jednak nejake zkusenosti, protoze v opacnem pripade skoncite uvizli tak daleko, ze ty plecky uz odtamtud nikdy nedostanete...
Ale chapu, ze vypravet vnukum, jak jste na dalekem vychode parkrat uvizli na rozbahnenych polnackach v offroadu je lepsi, nez vypravet, jak jste parkrat na tech samych cestach uvizli v Pande :)
Sakra, nejde editovat.... omlouvam se za typos a hrubky :)
A jsme presne tam, kde jsem nechtel skoncit... Me se libily oba clanky (jak tvuj, tak Torchinskeho). Je mi jasne, ze prichazet se stale novymi tematy je hrozne tezke. Vsiml jsem si, ze prebirate hodne napadu z Jalopnik (ne kopirujete). Uvital bych, kdyby to bylo priznane. Howg
Varisi, podle me mas a nemas pravdu. Velmi jsem uvazoval, zda svoji pripominku psat, je to spis na debatu u piva a nuance se takto ztraci. Netvrdim, ze clanky prepisujete. Ale insirace (styl clanku, rubriky) to podle me taky uplne neni... Nekdy to bije do oci vice, nekdy mene, ale kdyz napr. vezmu clanek, ktery se nelibil jednomu z diskutujicich prede mnou:
https://www.autickar.cz/clanek/autickar-se-pta-nejlepsi-jidlo-za-volant/ a jalopnik verzi:
http://jalopnik.com/i-have-invented-the-ultimate-food-to-eat-while-driving-1784789902
Je to jiny clanek? Bezesporu. Prisli jste na tema vy? Nemyslim si. Stalo by za to uvezt v clanku, odkud cerpate inspiraci? Podle me ano. Veta typu "jak psali nasi kolegove z j.com pred par dny... pojdme najit ceskou verzi..." nebo neco v tom smyslu by podle me byla fer... ale je to fakt spis na to pivo...
Oblibena rubrika je Bazarovy snilek...
A co mi vadi uplne nejvic, je vykradani jalopnik.com bez uvedeni zdroje/inspirace. Chapu, ze spousta lidi tady ho necte, neb anglictina, ale naprosto pravidelne se tady objevuji stejne clanky, ktere tam vyjdou par dni nazpet. Ani by mi to nevadilo, ale nepriznat, odkud pochazi napad me prijde zbytecne a nefer...
Z3M coupe par let zpatky - cca 350k :( a moc hezky Datsun 240z za 300, ktery mi vyfoukli pred nosem...
staci trochu chtit... s lyzema by to asi neslo (2 pary max), ale 4 krosny do kufru naskladas bez problemu :). Ale je pravda, ze klidne vyjedu na 2 tydenni dovcu s 20l batuzkem, pokud je po ceste k nalezeni jidlo, takze nejsem uplne vzor "normalni" populace...
Mel jsem 1er a ted mam e90 (a MX5) :) 1cka je MNOHEM zabavnejsi, bezprostrednejsi, takova polomotokara. Sbalit 4 lidi na hory do ni neni az tak velky problem, takze predpokladam, ze kocarek a mimino se nejak vejdou taky. Nevahal bych... Nepotrebovat v aute obcas prespat, mel bych 1cku znovu...
Mate to blbe prelozene, auto bylo nabourano na dalnici nakladakem, ne na nakladaku...
Jinak super story, taky bych chtel v jejich veku vypadat podobne :)
Poslední komentáře
- Perníček, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Netuším, kolik je tady v tom procentuální poměr nadsázky... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jak píše rock, Škoda může být ráda, že skončila ve VW Group.... - rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Honda S2000 Lotus Elan (M100) Toyota MR-2 (W30) btw i W20 je nádherná... - MMM, Tato auta zrají jako víno: Modely...
MG ZT-T... Koupil jsem jej cilene v nafte. Bezhodnotne, ale zajimave... - S.h.I.t., Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Ono to jde :) , predstav, ze to co vezes na kline mas pred sebou... - XTad, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Upravil bych to - kolik přesně zůstalo ve SVĚTĚ samostatných... - jbigllesCZE, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
měl jsem to štěstí na tom dělat autoškolu. V kurzu byly... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Škoda by dopadla jako Zastava kterou koupil Fiat a udělal z ní montovnu. - Viola Procházková, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
To by se mi do půl hodiny zavařil procesor :D - Ronoath, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásně zachovalé auto a parádní fotky se skvělou atmosférou.... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Samostatný vývoj a nástupce Favorita.... Promiň, ale včil... - PB, Opel Combo-e Van: Dotační expres
Drahej krám k ničemu. Za milion. - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první...
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů