Jan „Idaho“ Kotlařík
| Bydliště | Příbram |
|---|---|
| Registrace | před 10.1 rok. |
| Poslední aktivita | před 3.3 rok. |
| Telefon | jen registrovaným |
| Příspěvků ve fóru | 11 |
| Komentářů u článků | 4 |
| Pozitivních komentářů u článků | 2 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Jestli tomu ten čas budes venovat tak určite upravit vanu ( nebo rovnou morosso / OBX ) nespolehát
jen na poface bufferplatre.. :) Ono se to dost vyplatí, navíc ta vana jde přehodit na 2ZZ až budeš chtít silnější motor.. BTW nam ted dorazili dvy komplet repasované 2ZZ motory a pokud si dobře pamatuji 86tis za 2 motory s dopravou, clem a dph není tak spatná cena.. nějaké mouchy to má ale pořár to vyjde levneji jak delat komplet GO na 2ZZ - tak popřemýšlej zda tam rovnou nedát 2ZZ - to převložkování 1ZZ taky bude neco stát + práce, další díly, pod 40 se nedostanes což je cca 2/3 ceny swapu pokud si práci deláš sám..
Znalci :D ten moto r jede velice spatně pokud jsou špatné lambdasondy nebo pokud ecu vyhodnotí chybu katu :(
On ten katík odejde práve kvuli tomu oleje co se v nem hromadí a teplem vypaluje.. pokud ten motor olej nežere tak ty katíky fungují i dalece přes 200tis km, zde je to zhorčené tm že je ten katík jeste tak blízko za motorem ( ve svodech ) ( viz poface 1ZZ v AVE kde je také ve svodech nebo 1/2AZ řada kde ty katíky jsou ok i po 250tis km..)
Ono je to složitejší, robin motor usadil "tak jak přišel" v corolle co vím tak jen jsme doporučili díly vhodné na výměnu. My jsem v podstate řešili jen kabeláž a problémy spojené s výměnou ecu..