načítám data...

endless

JménoRoman Konečný
BydlištěPřerov
Registracepřed 6.3 rok.
Poslední aktivitapřed 3.2 rok.
Příspěvků ve fóru16
Komentářů u článků10
Pozitivních komentářů u článků1
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

en
endless
16. ledna 2016, 09:33
0
BMW 745d: Kosmická loď z minulosti

Bohužel ne, chtěl jsem původní příspěvek upravit ale tady to patrně nejde (editace/mazání vlastního komentáře) a zjistil jsem to až následně - místo úpravy původního komentáře je druhý... :(

en
endless
16. ledna 2016, 09:05
0
BMW 745d: Kosmická loď z minulosti

"Víko kufru, které dříve vypadalo, jako by ho někdo vymodeloval podle lednice, zmizelo a nahradila ho tradičněji řešená záď."

NE, obludně ohyzdné tvarování zádě (zejména víka kufru) zůstalo naprosto stejné, poměrně decentně se změnilo pouze tvarování zadních (nyní sdružených) svítilen, které samozřejmě pomohlo zjemnit onu celkovou otylost, avšak asi jen tak moc jako kdyby jste z někoho kdo váží 220kg odsáli 70kg tuku... - jistě, bude sice vypadat lépe, ale pořád to bude 150kg tlouštík, že ano... :-)

"Hlavní myšlenkou bylo zjednodušit řidiči ovládání palubních systémů a odstranit butonky pro každou jednotlivou funkci."

"butonky"?!? KOHO/CO?!? To jakože vezmu anglické slovo "buttons" a protože máme demokracii tak si ho sám "počeštím" na "butonky" ?!?

A tak nějak automaticky předpokládám že to čtenáři a) pochopí a b) budou kvitovat s nadšením?

CO přesně je na slově "tlačítka" tak hrozně špatně že byla nutná tahle "kreativní" práce s češtinou? :-)

"Byl to právě design, který rozdmýchal největší vášně a nikoho nenechal chladným. Buď nadšení, nebo zatracení. Nic mezi."

Zcela zbytečná věta, bez které by článek nebyl o nic méně hodnotnější/smysluplnější a naopak, byl by o jedno (už aspoň tisíckrát použité) klišé chudší. Autora to patrně překvapí, ale na světě jsou zcela jistě tisíce lidí které onen design nechal chladnými a určitě i mnozí kteří z něj nebyli ani nadšeni ani jej nezatracovali, byli v názoru na něj právě přesně "mezi", neutrální... :)

"Elektrické nastavování sedaček by každý normální člověk hledal na dveřích."

Troufnu si napsat že někteří (asi nenormální) lidé jako například ti kteří milují jiná BMW - typicky řady E36/39 (a jistě i mnozí další) by daná tlačítky NEHLEDALI NA DVEŘÍCH ale na boční straně sedadel... :)

Atd...

:)



en
endless
16. ledna 2016, 09:02
1
BMW 745d: Kosmická loď z minulosti

"Víko kufru, které dříve vypadalo, jako by ho někdo vymodeloval podle lednice, zmizelo a nahradila ho tradičněji řešená záď."

NE, obludně ohyzdné tvarování zádě (zejména víka kufru) zůstalo naprosto stejné, poměrně decentně se změnilo pouze tvarování zadních (nyní sdružených) svítilen, které samozřejmě pomohlo zjemnit onu celkovou otylost, avšak asi jen tak moc jako kdyby jste z někoho kdo váží 220kg odsáli 70kg tuku... - jistě, bude sice vypadat lépe, ale pořád to bude 150kg tlouštík, že ano... :-)

"Hlavní myšlenkou bylo zjednodušit řidiči ovládání palubních systémů a odstranit butonky pro každou jednotlivou funkci."

"butonky" ?!? To jakože vezmu anglické slovo "buttons" a protože máme demokracii tak si ho sám "počeštím" na "butonky" ?!?

A tak nějak automaticky předpokládám že to všichni čtenáři a) pochopí a b) budou kvitovat s pochopením/nadšením?

CO přesně je na slově "tlačítka" tak hrozně špatně že byla nutná tahle "kreativní" práce s češtinou? :-)

"Byl to právě design, který rozdmýchal největší vášně a nikoho nenechal chladným. Buď nadšení, nebo zatracení. Nic mezi."

Zcela zbytečná věta, bez které by článek nebyl o nic hodnotnější/smysluplnější a naopak, byl by o jedno (už aspoň tisíckrát použité) klišé chudší. Autora to patrně překvapí, ale na světě jsou zcela jistě tisíce lidí které onen design nechal chladnými a určitě i mnozí kteří z něj nebyli ani nadšeni ani jej nezatracovali, byli v názoru na něj právě přesně "mezi", neutrální... :)

"Elektrické nastavování sedaček by každý normální člověk hledal na dveřích."

Troufnu si napsat že někteří (asi nenormální) lidé jako například ti kteří milují jiná BMW - typicky řady E36/39 (a jistě i mnozí další) by daná tlačítky NEHLEDALI na dveřích ale na boční straně sedadel... :)

Atd...

:)



en
endless
10. ledna 2016, 17:29
0
Jak staré auto na každodenní ježdění?

"Honíte se za co nejmladším rokem výroby, nebo raději nahradíte nové běžné auto starším luxusním kočárem?"

No, na nové auto patrně nikdy mít nebudu, natož na nové a ještě k tomu nějak (jakkoli) zajímavé... :(
Auta ale mám rád - a poměrně hodně, bohužel dnešní doba (chování lidí) mi moc nepomáhá v tom mít něco zajímavého, "cenného".
Opakovaně jsem své opečovávané auto/auta nalezl vykradené nebo poškrábané a tak jsem více méně rezignoval, kupuju si obyčejné, nikoho neprovokující přibližovadla do práce do cca 35t. a jenom sním o tom že bych měl i nějakého youngtimera nebo veterána...
Musím říct že zatím mě žádná z těchto - přibližně 20 let starých pleček nezklamala a nikde nenechala, mají to co od nich chci - klimu, el.okna, servo, aspoň 1 airbag a ABS a i s naprosto základní údržbou mi většinou vydrží asi 3 roky a pak jsou nahrazeny něčím podobným...

Přesto jak moc mám auta rád jsem léty dospěl k přesvědčení že auto má sloužit člověku a ne naopak a tak jezdím plečkou a smířil jsem se s tím... :)
Mít něco krásného (jako kdysi), co bych každý víkend myl, leštil, opečovával, ladil a vylepšoval - ano, velmi rád bych ale už nikdy ne na každodenní provoz, jen s možností garážování a s dobrým automechanikem po ruce... :)

Je to, pochopitelně, hlavně o penězích - když se jich nedostává, člověk se prostě uskromní...

en
endless
29. prosince 2015, 16:05
0
Auto hodné, auto zlé a auto ošklivé

Za mě, asi po 5 vteřinách přemýšlení... :-)

Hodné auto: Subaru Outback

Zlé auto: GMC Typhoon

Ošklivé auto: Hyundai Veloster

en
endless
28. prosince 2015, 16:17
0
Bazarový snílek: Ford Sierra V6 - poslední želva v Čechách.

Mít to normální RZ, zajímalo by mě to...

en
endless
05. prosince 2015, 20:51
0
Bazarový snílek: Jaguar XJR

"Navíc ani údržba, velký to strašák starých Jaguarů, není v případě X308 nikterak děsuplná."

No, když jsem před 2-3 měsíci uvažoval o koupi této generace XJ (r. v. 1996, 4.0)), věnoval jsem nemálo času zjišťováním informací jak drahá by byla údržba takového auta, protože kupní cena vozu této třídy častokrát nebývá tou největší položkou kterou musí kupující vydat aby mohl vůz dlouhodobě "úspěšně" provozovat.

Osobně jsem koupi tohoto modelu konzultoval s mechanikem kterého rukami prošlo vícero XJ a když jsem mu řekl že chci vůz do 75t. s tím že celkový rozpočet je cca 125t. Kč, od srdce a zhluboka se rozesmál a měl mě za blázna. Daný model mi vyloženě důrazně nedoporučil ačkoli kdybych ho nevyslyšel, přišel by si na nemalé peníze servisováním zvažovaného vozu, takže v podstatě byl sám proti sobě...

Dovolím si proto oponovat autorovi článku a napsat že údržba X308 opravdu NENÍ levná a jednoduchá, OBZVLÁŠTĚ pokud se jedná o XJR (kompresor navíc) s nechvalně proslulou AT od Mercedesu...

Pochopitelně, jako téměř vždy když jde o zajímavá a neobvyklá auta je to o bonitě kupujícího - má-li zájemce o XJ (nebo i XJR) hotovost (například) půl milionu, NENÍ problém si za 100-250t. auto koupit a jezdit (servisovat ho) s ním bez problému spoustu let - avšak ruku na srdce, kolik z nás co bychom tohle auto chtěli, disponuje takovou částkou a je ochotno ji za to auto utratit? Velmi, velmi málo, že ano... :-)

Takže ano, nádherný, elegantní, nadčasový vůz legendární značky ale ze všeho nejvíce pro toho kdo má na to jej provozovat.

en
endless
27. listopadu 2015, 12:00
0
Stane se z Audi TT uctívaná klasika?

"Má to humpolácké křivky a světla"? No, podle tebe ano, podle statisíců jiných NE...
No a 350Z bych například já nechtěl ani zadarmo, a nejenom kvůli humpoláckým tvarům a světlům...

en
endless
26. listopadu 2015, 20:42
0
Autíčkář na návštěvě: Kageki-Racing, továrna na sny

"V České republice je velký problém sehnat slušný servis či dílnu, kde by se postarali o vašeho plechového miláčka." vs "...pokud si koupíte Skylina a budete chtít kompletní přestavbu za 50 tisíc, asi vám nebudeme umět pomoci. Ceny se pohybují tak o řád výš. "

Můj dojem je že se zde dávají dohromady dvě výrazně odlišné věci, a sice "slušný servis" a "přestavby v řádu statisíců Kč"

Řekl bych že mít na "servis" auta statisíce, tak "investor" i v ČR najde "slušný servis či dílnu" na naprosto jakýkoli automobil který se vyrobil kdykoli a kdekoli na celém světě... :-)

Článek sám o sobě je o dané společnosti, která v žádném případě není "obyčejným servisem" a vlastně ani servisem neobyčejným :), osobně bych ji nazval (s nadsázkou) "téměř regulérním výrobcem aut" - vzhledem k tomu čím se zabývají a jak náročné na odbornost a finance jejich práce jsou... :-)

Nebýt onoho nadpisu v úvodu článku není vlastně naprosto nic s čím by se dalo nesouhlasit, zaujatost pracovníků KR pro to co dělají je obdivuhodná.

en
endless
19. listopadu 2015, 14:50
0
10 aut z poctivé švédské oceli (nebo karbonu)

Vzhledem k (v porovnání s ostatními zeměmi) velmi malému počtu vozů (modelů) vyrobených v dané zemi je počet vozů 10 až příliš odvážný, řekl bych... :-)

Nicméně, 900 Turbo 1.gen. je BEST OF THE BEST! :-)

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Mercury Monterey  1964
Mercury Monterey

1964 rok výroby
390 koní výkon
6 400 ccm objem

Buick LeSabre 400 1967
Buick LeSabre 400

1967 rok výroby
340 koní výkon
5 600 ccm objem

Jeep Commander 5.7 Hemi 2006
Jeep Commander 5.7 Hemi

2006 rok výroby
320 koní výkon
5 700 ccm objem

Pontiac Solstice cabrio 2008
Pontiac Solstice cabrio

2008 rok výroby
175 koní výkon
2 400 ccm objem