reklama
načítám data...

j3rry

JménoTomáš Hančar
BydlištěBrno-město
Registracepřed 2.5 rok.
Poslední aktivitapřed 8.8 dny
Příspěvků ve fóru2
Komentářů u článků10
Pozitivních komentářů u článků1
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

j3
j3rry
12. února 2018, 10:53
0
Jak zapomenout řídit aneb jarní návrat retardy

Čím nekonzistentnější povrch, tím lépe funguji... Na mokru banánys, na suchu příliš hovado, na sněhu a jeho nehomogenní kombinací s čímkoliv jsem nejvíce doma... Na zimu se těším...

j3
j3rry
05. února 2018, 20:42
0
Fiat 124 vs. Škoda Octavia RS: Tak co je tady vlastně sportovní?

Čí to byl nápad jet na Vír? přiznejte se!!! :D :D :D

j3
j3rry
03. února 2017, 15:49
0
Nejheroičtější okamžiky v dějinách motorsportu

Brilantní článek, zhltnul jsem to v mžiku, ani jsem nedutal. Jen houšť a větší kapky, už se těším na pokračování!

j3
j3rry
24. ledna 2017, 14:44
0
Hrdinové za babku: Fiat Barchetta

Barchetta je peckovní a velice zábavné vozítko. Dá se úplně bez problémů poslat lift-offem i hodně rozevlátě do zatáčky, má příjemně strmé řízení, zpětná vazba od volantu je na FWD velmi dobrá, ve srovnání s čímkoliv moderním bez ohledu na koncepci bych ten volant označil přímo za megafon. Dejte na to budgetové semislicky homologované pro provoz a zejména na downhillu to bude bezkonkurenčně nejrychlejší auto... Poté, co jsem s tím strávil týden na okreskách právě na homologované rozsypané rýži mě veškeré posměšky na adresu "Barči" přešly. Je to velmi podceňované auto...

j3
j3rry
11. ledna 2017, 13:44
0
ObhajobaŘidičů.cz vám pomůže vyhnout se pokutám

Já mám v okolí pár lidí s pozitivními zkušenostmi, takže bych na ně implicitně nerad kydal hned špínu, problematické aspekty jsem naznačil (i když ta nekomunikace je prostě fakt velké mínus...). Jinak absolutní souhlas. Obhajoba svépomocí dneska není žádný problém, příslušné právní předpisy i drtivá většina judikatury je volně dostupná na internetu, výborný je web road-fens.cz, nebo fórum 30kmh.cz, ze kterého se lze naučit obhájit prakticky cokoliv, je tam hodně uživatelů ochotných pomoci, navázal jsem tam nějaký ten přátelský kontakt a i když už tam nemám čas aktivně přispívat, navzájem si s lidmi, se kterýma jsem se tam seznámil snažíme pomáhat a vyměňovat si zkušenosti... No a kdo nemá čas se obhajovat sám (přecijen ono to samostudium zabere dost času a sepsat příkladně kvalitní odvolání může zabrat dost času i kovanému právníkovi, natož ryzímu amatérovi), má možnost zvolit některou z komerčně dostupných služeb...

j3
j3rry
11. ledna 2017, 13:03
2
ObhajobaŘidičů.cz vám pomůže vyhnout se pokutám

Nabízím stejné služby z čirého nadšení ve srovnatelné kvalitě a to sice buď zdarma, nebo za cestovné, dle lokace - je to moje volnočasová aktivita. Po nahlédnutí do spisu jsem schopen objektivně říct, jaké jsou šance (ne, vskutku nelze vyhrát každé správní řízení), šikovným a samostatným lidem pak rád zkonzultuju postup.

Jsem schopen poskytnout i základní školení o tom, jak (ne)jednat s PČR v případě "kontrolní" kontroly.

Pokud jde o komerční služby, doporučím nezaplatim.cz, jelikož nejsou "masovka" a jsou vskutku schopni jednotlivým kauzám věnovat onu tolik potřebnou individuální péči...

Za "hnus velebnosti" bych obhajobaridicu.cz rozhodně neoznačoval - buďme rádi za to, že subjekty házející písek do soukolí českého silničního fašismu jsou. Pouze bych doporučil opravdu důkladně prostudovat obchodní podmínky (pojistné plnění až po vyčerpání VŠECH opravných prostředků) a zvážit i riziko, jež může plynout z faktu, že mají dnes snad už přes deset tisíc klientů - opravdu účinná obhajoba vyžaduje nejen zkušenosti a expertní znalosti, ale také - a to především - individuální přístup k věci...

j3
j3rry
06. ledna 2017, 06:07
0
Co je vlastně jinba-ittai?

Neskutečně rychlé? :D Než mě ve 180 utnul JDM omezovač, neujela mi v přímce ani ta nejnovější korveta... V zatáčkách bych si s tím nejspíš vytřel prdel...

j3
j3rry
05. ledna 2017, 18:02
0
Co je vlastně jinba-ittai?

jinba-ittai u mě poprvé nastalo s Legacy Spec.B po asi 10tkm svižně-ostrým tempem. Měl jsem tehdy nájezd asi 50tkm ročně, z toho dobrou půlku jsem si to auto vodil zábavně... Je to fantastický pocit, být srostlej se svým vozem... Když jsem pak o něco později vyzkoušel NCčko na cestě z legend do Brna po okreskách, jinba-ittai se dostavilo asi po 50km. Nebo "skoro" jinba-ittai. Od těch dob chci MX-5 :D

j3
j3rry
18. listopadu 2016, 14:27
0
Autíčkářův pub quiz: Již brzy ve vašem městě!

Dovolím si v Brně navrhnout "Pohostinství u Padrého flekaté kočky Běty a kocoura Žokymíra", je to na adrese Úvoz 8, nekuřácké prostředí, petrolhead friendly.

j3
j3rry
19. srpna 2015, 18:25
0
Ptejte se Vavrise: Pětimístná zábava

Subaru Legacy Spec.B v manuálu. Nejlepší kompromis, co umí úplně všecko výborně, tedy s výjimkou rychlé jízdy po dálnici (k tomu se ještě podrobněji dostanu) a když se dodělá DCCDčko a Skácel, může to být klidně i podobně "pseudozadohrab" jako RAčko, nebo Type R. Neskutečně stabilní až do maximální rychlosti. brutální okreskový tank. Čím horší cesta, tím lépe funguje. Měl jsem to necelé tři roky, nalítal jsem s tím á 50tkm ročně prostě proto, že jsem neuměl odmítnout sebemenší záminku jet se projet, byl jsem s tím na nějakých amatérských závodech, na pár trackdays a i na sněhu v Lungau. Umít to všecko, o moc pomalejší, než soudobé sériové WRX STi to není a má to výborný plochý šestiválec, který ze sebe to nejlepší vydává až před omezovačem, ačkoliv výhoda relativně objemné atmosférické jednotky na výjezdu z vracáků oproti turbínám, které do 4k rpm prakticky nefungují, je jasná. Interiér v kůži, vestavěná navigace, klimatizace, střešní okno, veškeré creature comforts, co by v tom člověk mohl chtít. Jediná nevýhoda je aerodynamický hluk, pokud se člověk pohybuje nadlimitními rychlostmi na dálnici... Nad á 150km/h už to začíná být citelné a pokud člověk rád lítá hodně rychle, stává se auto pro rychlé dálniční přesuny prakticky nepoužitelné, protože okolo 200km/h už není možné v rozumné míře vést ani ukřičenou konverzaci. Holt dobová klasika u Subaru vyplývající z esteticky krásných bezrámových oken. Problém je ovšem něco takového sehnat, kor v sedanu...

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Mondeo Enterprice 2011
Ford Mondeo Enterprice

2011 rok výroby
160 koní výkon
1 600 ccm objem

Fiat Marea Weekend 1997
Fiat Marea Weekend

1997 rok výroby
105 koní výkon
1 581 ccm objem

Chevrolet Express 6.5TD 1999
Chevrolet Express 6.5TD

1999 rok výroby
200 koní výkon
6 500 ccm objem

Audi A2 1,4 TDI 55 kW 2001
Audi A2 1,4 TDI 55 kW

2001 rok výroby
40 koní výkon
1 422 ccm objem

Chevrolet Silverado 1500 LT 2012
Chevrolet Silverado 1500 LT

2012 rok výroby
326 koní výkon
5 300 ccm objem