Tomáš „j3rry“ Hančar
| Bydliště | Brno-město |
|---|---|
| Registrace | před 10.3 rok. |
| Poslední aktivita | před 7.6 rok. |
| Příspěvků ve fóru | 2 |
| Komentářů u článků | 10 |
| Pozitivních komentářů u článků | 1 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Čím nekonzistentnější povrch, tím lépe funguji... Na mokru banánys, na suchu příliš hovado, na sněhu a jeho nehomogenní kombinací s čímkoliv jsem nejvíce doma... Na zimu se těším...
Čí to byl nápad jet na Vír? přiznejte se!!! :D :D :D
Brilantní článek, zhltnul jsem to v mžiku, ani jsem nedutal. Jen houšť a větší kapky, už se těším na pokračování!
Barchetta je peckovní a velice zábavné vozítko. Dá se úplně bez problémů poslat lift-offem i hodně rozevlátě do zatáčky, má příjemně strmé řízení, zpětná vazba od volantu je na FWD velmi dobrá, ve srovnání s čímkoliv moderním bez ohledu na koncepci bych ten volant označil přímo za megafon. Dejte na to budgetové semislicky homologované pro provoz a zejména na downhillu to bude bezkonkurenčně nejrychlejší auto... Poté, co jsem s tím strávil týden na okreskách právě na homologované rozsypané rýži mě veškeré posměšky na adresu "Barči" přešly. Je to velmi podceňované auto...
Já mám v okolí pár lidí s pozitivními zkušenostmi, takže bych na ně implicitně nerad kydal hned špínu, problematické aspekty jsem naznačil (i když ta nekomunikace je prostě fakt velké mínus...). Jinak absolutní souhlas. Obhajoba svépomocí dneska není žádný problém, příslušné právní předpisy i drtivá většina judikatury je volně dostupná na internetu, výborný je web road-fens.cz, nebo fórum 30kmh.cz, ze kterého se lze naučit obhájit prakticky cokoliv, je tam hodně uživatelů ochotných pomoci, navázal jsem tam nějaký ten přátelský kontakt a i když už tam nemám čas aktivně přispívat, navzájem si s lidmi, se kterýma jsem se tam seznámil snažíme pomáhat a vyměňovat si zkušenosti... No a kdo nemá čas se obhajovat sám (přecijen ono to samostudium zabere dost času a sepsat příkladně kvalitní odvolání může zabrat dost času i kovanému právníkovi, natož ryzímu amatérovi), má možnost zvolit některou z komerčně dostupných služeb...
Nabízím stejné služby z čirého nadšení ve srovnatelné kvalitě a to sice buď zdarma, nebo za cestovné, dle lokace - je to moje volnočasová aktivita. Po nahlédnutí do spisu jsem schopen objektivně říct, jaké jsou šance (ne, vskutku nelze vyhrát každé správní řízení), šikovným a samostatným lidem pak rád zkonzultuju postup.
Jsem schopen poskytnout i základní školení o tom, jak (ne)jednat s PČR v případě "kontrolní" kontroly.
Pokud jde o komerční služby, doporučím nezaplatim.cz, jelikož nejsou "masovka" a jsou vskutku schopni jednotlivým kauzám věnovat onu tolik potřebnou individuální péči...
Za "hnus velebnosti" bych obhajobaridicu.cz rozhodně neoznačoval - buďme rádi za to, že subjekty házející písek do soukolí českého silničního fašismu jsou. Pouze bych doporučil opravdu důkladně prostudovat obchodní podmínky (pojistné plnění až po vyčerpání VŠECH opravných prostředků) a zvážit i riziko, jež může plynout z faktu, že mají dnes snad už přes deset tisíc klientů - opravdu účinná obhajoba vyžaduje nejen zkušenosti a expertní znalosti, ale také - a to především - individuální přístup k věci...
Neskutečně rychlé? :D Než mě ve 180 utnul JDM omezovač, neujela mi v přímce ani ta nejnovější korveta... V zatáčkách bych si s tím nejspíš vytřel prdel...
jinba-ittai u mě poprvé nastalo s Legacy Spec.B po asi 10tkm svižně-ostrým tempem. Měl jsem tehdy nájezd asi 50tkm ročně, z toho dobrou půlku jsem si to auto vodil zábavně... Je to fantastický pocit, být srostlej se svým vozem... Když jsem pak o něco později vyzkoušel NCčko na cestě z legend do Brna po okreskách, jinba-ittai se dostavilo asi po 50km. Nebo "skoro" jinba-ittai. Od těch dob chci MX-5 :D
Dovolím si v Brně navrhnout "Pohostinství u Padrého flekaté kočky Běty a kocoura Žokymíra", je to na adrese Úvoz 8, nekuřácké prostředí, petrolhead friendly.
Subaru Legacy Spec.B v manuálu. Nejlepší kompromis, co umí úplně všecko výborně, tedy s výjimkou rychlé jízdy po dálnici (k tomu se ještě podrobněji dostanu) a když se dodělá DCCDčko a Skácel, může to být klidně i podobně "pseudozadohrab" jako RAčko, nebo Type R. Neskutečně stabilní až do maximální rychlosti. brutální okreskový tank. Čím horší cesta, tím lépe funguje. Měl jsem to necelé tři roky, nalítal jsem s tím á 50tkm ročně prostě proto, že jsem neuměl odmítnout sebemenší záminku jet se projet, byl jsem s tím na nějakých amatérských závodech, na pár trackdays a i na sněhu v Lungau. Umít to všecko, o moc pomalejší, než soudobé sériové WRX STi to není a má to výborný plochý šestiválec, který ze sebe to nejlepší vydává až před omezovačem, ačkoliv výhoda relativně objemné atmosférické jednotky na výjezdu z vracáků oproti turbínám, které do 4k rpm prakticky nefungují, je jasná. Interiér v kůži, vestavěná navigace, klimatizace, střešní okno, veškeré creature comforts, co by v tom člověk mohl chtít. Jediná nevýhoda je aerodynamický hluk, pokud se člověk pohybuje nadlimitními rychlostmi na dálnici... Nad á 150km/h už to začíná být citelné a pokud člověk rád lítá hodně rychle, stává se auto pro rychlé dálniční přesuny prakticky nepoužitelné, protože okolo 200km/h už není možné v rozumné míře vést ani ukřičenou konverzaci. Holt dobová klasika u Subaru vyplývající z esteticky krásných bezrámových oken. Problém je ovšem něco takového sehnat, kor v sedanu...