Tomas „koch“ K
| Bydliště | Opava |
|---|---|
| Registrace | před 10.4 rok. |
| Poslední aktivita | před 6.4 měs. |
| Komentářů u článků | 24 |
| Pozitivních komentářů u článků | 1 |
| Negativních komentářů u článků | 12 |
Posledních 50 komentářů
ford taurus treti generace je nejvic vejce
kdysi jsem ho v americe chvili jezdil
ja vidim potencial ve zminovanem Twingu, kdyz Volvo, tak spise nez S80 bych to videl na S60R, Golf GTI v puvodnim stavu jakekoliv generace i te aktualni si myslim, ze muze casem rust, nebo napriklad posledni Saab 9-5, stara Panda 4x4, tech aut je mraky, no a doba se muze vyvinout casem tak, ze se budou ruce trhat za jakykoliv konvencni vuz soucasnosti :-)
muzu rict, ze nam slouzi ve 4 kusech jako rodinny vuz dokonale
jo, ctu pozorneji, tady v testovanem kusu je za tech 200 navic nejspis nacpano kdejakych nesmyslu... i tak, GTI mi prijde lepsi volba, nez tato RS
proc je to bezmala o 200 drazsi, nez golf gti, ktery je mnohem lepsi auto? :-)
no ale tady se spojuje s luxusem vse, pocinaje leafem a konce teslou, :)
elektroauta a luxus? nekdo povazuje za luxus i Oktavku s kozenou sedackou, to jo, uz jsi nekdy sedel v luxusnim aute? ja tedy zadne z EV za luxusni nepovazuji :) a ten zatah? to snad nemuzes brat jako revoluci a neco, kde dominije EV :) porad nekdo pise, pujc si a uvidis… ja bych to s tim pujcovanim prirovnal k navsteve bordelu, prijdes, taky zazijes “zatah” o kterem se Ti v zivote nezdalo, ale jen blazen by se v bordelu zamiloval a chtel to doma :)
ja si rikam jestli nejste chatboti, nebo nejaci trolove nekde na farme prave vy, ti nejaktivnejsi elektrofanatici... par lidi tu jede agresivni elektromobilni kampan a zda se, ze ti, co nejvic rvou zadny elektromobil nevlastni, dva krat v zivote se tim svezli na nejake predvadecce, kde nabrali zpoustu brozur a jinych tistenych manualu a QR kodu a dopnujou to statistikama, ktere maji v rukach Muskove a jim podobni tvrdi prosazovatele jejich kseftu.
Na Autičkáře jsem přišel po delší pauze, s hrůzou musím konstatovat, že tento plátek byl v tak krátké době schopen vyprodukovat tolik nesmyslů a bulshitů postrádajících zdravý rozum, logiku a vnímání reality, že je buď:
a) silne postižen profesionálními troly
b) zasažen aktivními užižečnými iniciativními... (ti, co jsou horší, než třídní nepřítel)
Jestli je to elektromobilita, nebo je to vlajka duhy a nevím co ještě, tu malou skupinu lidí řvoucích o tom, že je tu nějaký nový normál, už nelze nepovažovat za riziko.
proc sem chodim? delas si legraci? proc bych zde nemel chodit? ze nejsem fanousek vseho, v cem "teče elektřina" a mám nazor jiny, nez Ty? co dava zrovna Tobe pravo nazyvat majitele 99,6% konvencnich vozu v CR debilama?
pujc si od tatinka auto a zajeďte si je poleštit třeba na nabíječku i s kamarádama, to Te dozajista uklidni
vy si jedete svoje, ja si jedu svoje :-) o tom, že je na elektromobilitě něco dobré a že to není slepá cesta, vnucena totalitním diktátem me stejně nepřesvědčíte...
10% to je hodne exaktni udaj, to je z nejakeho reklamniho letaku? za mne je baterka elektrovozu po teto porci km nepouzitelna
klidne ćtvrt milionu kilometru? to je strasne malo :-o manzelka ma od nova 6 let stare auto, na kterem najela 220tkm a to auto voni novotou, zustatkova hodnota (trzni cena) tohoto auta mi dela usmev na tvari a nedovedu si predstavit, ze bych mel ted na tom aute resit baterii pred smrti a ohlizet se po dalsim elektrovoze za neskutečnou dardu. na druhou stranu, ja mam v garazi bezmala ctvrt stoleti stare auto a o drahem servisu nemuze byt rec
u nas v korporatu se za uplatu povazuje uz i prupiska, natoz pujceni auta na dovolenou :-)
ale to je asi jen muj spatny uhel pohledu.
pujcovat si to nebudu, nedokazal bych si to ekonomicky ani nijak jinak oduvodnit.
no a o tom cteni tech benefitu, procetl jsem tu toho rozhodne vic, nez na autoforu, ja ty benefity EV nejak nemuzu v zadnem z tech clanku, co tady jsou, najit...
tak zkuste nekdo alespon par tech benefitu, ktere by bezny konvencni vuz nemel dat tady v diskusi :-)
ale jaké jsou to ty benefity? zatím jsem neslyšel jediný, který by převažoval nad benefity konvenčního vozu.
kilometer v benzínovém novém Golfu vyjde při kterémkoliv super tarifu snad i levněji, za cenu tohoto městského vozítka si pořídím ty Golfy nové rovnou dva, (za Golfa lze dosadit cokoliv jiného, podobného, to je první, co mě napadlo) servisní náklady u ev nejsou diametrálně odlišné od konvenčního vozu, dojezdová ouzkost, ještě větší ouzko ze zahoření... a klidně se dá pokračovat v diskusi na toto téma donekonečna.
Letos jsem si dal o dovolené trip 4200km právě v IT. Hodiny těžce zaplacené dovolené, které bych strávil vymýšlením toho, co se dá na nabíječkách dělat, cpát se BigMcama a litrama kávy někde u rozpálené dálnice, toto fakt nelze racionálně zdůvodnit, na to si musí vzít člověk skutečně jako argument onu PET na čůrání a podobné infantilní nesmysly.
Realita vnucené elektrické budoucnosti je, obávám se, úplně někde jinde, než popisuje tento a podobné veselé cestovatelské PR články.
Na jednu stranu chápu, napsat skutečné dojmy a přiložit objektivní data, asi by už autorovi příště auto nikdo nepůjčil, na druhé straně těmito články autor sám sobě a nejen sobě, střílí do nohy :-)
Nezbývá doufat, že to s tou elektromobilitou nakonec dopadne jinak, než nám soudruzi naplánovali
takze suma sumarum, 800km, které dá 90% aut na jednu nádrž, zabralo nabíjení hodinu a půl, při cestě do takové Neapole jsou to s přehledem 3-4 optimistické hodiny nabíjení navíc...
z aplikace vozu tu statistiku nabíjení vyčíst nelze? co cestou tam?
hezký článek, kde snad ani nemuselo být zmíněno tendenčí čůráni do PETky, akorát nějak jsem se nedozvěděl jeden, snad nejdůležitější parametr "testu", který by rázem smáznul všechny subjektivní pozitiva vysedávání po fast foodech, kolik že to přesně času auto stálo na nabíječce? věřím, že tento údaj jde vyčíslit a uvést na minutu přesně...
co jste to za autickari a ridici, rikate si petrolheadi a bojite se Amalfi pobrezi?
ja projel toto pobrezi nekolik krat v cele jeho krase a nesmirne jsem si ho vzdy uzival!
a kdyz uz se do techto koncin nekdo vypraví, mel by si dat i ulice Neapole, to je teprve ten pravý řidičský zážitek.
Miluji Itálii!
nejlip nejspis USA, mam rad nemecko,
nejvetsi divozeme, co jsem zazil, Izrael (ale nerikam, ze nejhur, mne se ridi dobre vsude :))
snad to hammond neroztriska zase nekde na pezinske babe :-)
preskocili jste 5ti valce, ty se taky umi projevit moc hezky
tak snad priste, jsem zvedavy na vyber ;-)
Ja mam presne takove auto
...co si ho opravuju sam...
Je to jedno z nejhezcich aut vubec, je neuveritelne pohodlne, umi byt docela rychle, zboznuju ho ridit!
Poctivy, skvely, benzinovy 5ti valec s turbem, manualem.
Elektroniky bylo na tom tak akorat uz v dobe vzniku (2002)
Za tu zhruba dekadu na nem resim prakticky pouze spotrebne veci, dily zase az tolik drahe nejsou...
Jo a nehnije
To auto bude jezdit naporad (snad ho nerozbiju)
Jen uz se par let v teto generaci nedela
Volvo S60