David „“ Vavrečka
| VIP člen | Tento uživatel má VIP členství (Zjisti více). |
|---|---|
| Bydliště | Brno-město |
| Registrace | před 12.9 měs. |
| Poslední aktivita | před 7.4 hod. |
| Komentářů u článků | 8 |
| Pozitivních komentářů u článků | 5 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Rozdíl pouhých 95 kg bych netipoval. Tady se nejspíš jasně ukazuje, že kdysi to byly poctivé materiály, které jen tak něco nerozhodí (600tis km bez vrzání je toho důkazem).
Jak jsme se bavili s Jardou, SL63 AMG je zábavný stroj, který má hromadu skvělých vlastností, ale i dost much. A ve stejné ceně se dá pořídit nové 911 Carrera 4 GTS Cabriolet, což bude pravděpodobně více sportovec..? Těžko říct, chce to srovnávačku!
Catr mi nakonec ujel o parník, ale hecovačka to byla dobrá!

Design se jim povedl už v Mercedesu a Brabus to naštěstí nezvládl "zhnusit" (i když ty červené výdechy klimatizace jsou na hraně). Překvapuje mě, že v nabídce pneumatik je Conti a Hankook místo více obvyklých Michelin či Pirelli. Teď už jen doufat, že to člověk alespoň jednou uvidí naživo, protože cenově to bude naprostý nesmysl.
Taky vám onen lidar připomíná "roof scoop" z dob NFS Underground? :-D
Ale teď vážně. EX90 je opravdu elegán a zároveň uvnitř nechali alespoň pár tlačítek a minidisplej před řidičem (narozdíl třeba od Tesly). Napadá mě ještě otázka - má to kromě normálního kufru i místo na pár tašek pod kapotou? Jasně, je to dost vysoko, jen mě zajímá, jak místo pro běžný spalovák inženýři využili.
Asi by mě nepřekvapilo, kdyby čtyřválcový motor M139 byl novodobým hlavním tahákem AMG, jež se objeví i v dalších značkách vozů spojený právě s elektromotory. Otázkou pak zůstává, kam až jej chcou/mohou posouvat. Z původních 285 kW je nyní už 350 kW a to vše pouze zvyšováním tlaku turba..? Šílenost.
Měl jsem v hledáčku předchozí "generaci" F40, ale po krátkém vyzkoušení jsem z ní měl naprosto stejný pocit - poměrně rychlý HB, kterému ale chybí výraznější duše. K tomu diskutabilní design, kdy předek asi nejvíce připomíná Kiu Ceed, a poměrně sebevědomá cena. No, bude to na našich cestách rarita. :-)
-
Komentář upraven 5. 2. 2025, 15:56:21
Aktuálně asi jediné opravdu sportovní elektrické auto, které nestojí "princeznu a půl království", tohle se povedlo. Jsem zvědavý, za kolik se budou prodávat první ojetiny. A ty fotky, LUXUS!
Barvy exteriéru super, ale na ty tvary aby si člověk zase zvykal. Taky se nemůžu ubránit dojmu, že interiér předchozí F40 vypadal hodnotněji a méně "plastově"...