načítám data...

Bubák2

JménoJirka Antoš
BydlištěŽďár nad Sázavou
Registracepřed 9.1 rok.
Poslední aktivitapřed 3.5 rok.
Komentářů u článků28
Pozitivních komentářů u článků1
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Bubák2
08. července 2019, 10:41
0
Jaguar XKR X100: Poslední z rodu pravověrných GT?

Krásný článek.
Musím souhlasit, že podvozek u XKR X100 je opravdu perfektní. Co se týče pohodlý je mu v podstatě jedno, na jakých jede kolech. Já jsem ze seriových 18" přešel na 19" kola a komfort na hrbech tím nijak neutrpěl. Naopak tím hodně ožilo řízení, které předtím bylo trochu tupější.

Bubák2
25. září 2017, 11:07
0
Je Alfa GTV 916 krám? I když má Busso...

Jako dlouhodobější majitel GTV musím se všemi zjištěnými nedostatky souhlasit. Zároveň ale i přesto že už jsem vyzkoušel kde co a odevšud možně...tak GTV je nejspíš moje nejoblíbenější auto. (Srovnání drah řazení s Hondou proběhlo. Ano. Honda je přesnější, ale neměnil bych) Jinak nedotáčivost předku poměrně úspěšně krotí PZero. Na českou dálnici samozřejmě ale s GTV najíždět nedoporučuji.

Bubák2
09. září 2017, 21:30
0
Jak se žije s volantem na špatné straně auta

Jak je to s ježděním u nás na britských značkách? Mám pravostraný Jaguar XJ40 s anglickými RZ. Anglický tp, respektive ten jejich modrý A4 papír. Auto už nemá anglickou silniční daň ani mot. Můžu u nás na silnice? Máte někdo zkušenosti?

Bubák2
11. května 2017, 11:57
0
BMW i8 pro PČR aneb pomáhat a chránit hybridně

Ono zrovna v jihomoravském kraji policejních aut totiž jezdí hrozně málo :-D

Bubák2
17. ledna 2017, 00:50
1
Konečně víme, čím jezdí Homer Simpson

Ale Chrysler koncern bude správná trefa, už pro to že před tímhle růžovým sedanem měl obouchaný zelený Plymouth GTX, což je vidět v dílech vzpomínajících na mládí.

Bubák2
17. ledna 2017, 00:32
0
Konečně víme, čím jezdí Homer Simpson

Až na to, že kdykoliv Homer utíká z domu a ujede autem, tak zavrčí V8, nikoliv Slant six.

Bubák2
01. dubna 2016, 13:42
0
Bubák2
11. března 2016, 10:04
0
Autíčkář se ptá: Kdy a proč nesnášíte svoje auto?

Toho by se našlo tolik, že to ani vyjmenovat nejde. A proto mám aut víc a pořád je na ježdění prohazuju. Jezdit několik let pořád v jednom to bych se ze všech těch malicherností zbláznil. Naopak při střídání mě každý dokáže zase znovu ohromit tím v čem je dobrý.

Bubák2
01. března 2016, 10:29
0
Alfa Romeo Giulia konečně i v "normálních" verzích

Já bych jí dal přednost bez váhání. V normální verzi mě přijde ještě hezčí než QV. Působí elegantně a přátelsky :-)

Bubák2
22. února 2016, 14:33
0
Bazarový snílek: Alfa Romeo GTV

Možná. Nicméně ať už byly některý kusy 16V z výroby špatně udělaný, nebo ne, tak dnešních dnů se dožily jen dobrý kusy. Moje osobní zkušenost s TS 16V je dobrá. Paradoxně jedinej zaklepanej TS kterej sem koupil byl údajně nesmrtelnej 8V ve 164. Jedinou špatnou zkušenost s TS 16V znám od kamaráda, kterej svůj motor dvakrát po sobě zadřel na Castrol, při druhé GO zjistil že do něj patří Selenia a od té doby motor jede dobře. A byla to starší verze s hliníkovým deklem. Někde sem četl že novější verze s plastovým deklem jsou už odolnější a možná že na tom něco je.

Bubák2
22. února 2016, 14:10
0
Bazarový snílek: Alfa Romeo GTV

To už tahle je lákavější, i když v inzerátu chybí info o značce oleje a ta cena ... nevím no, možná už fakt GTV začly zdražovat :-)
Ale pokud by byly udělaný i siletbloky v zadních ramenech, spojka atd, tak proč ne...
http://auto.bazos.cz/inzerat/56459758/Alfa-Romeo-GTV.php

Bubák2
22. února 2016, 11:51
0
Bazarový snílek: Alfa Romeo GTV

GTV parádní, ale asi ne zrovna tenhle kus. TB v podobným stavu bývaj za poloviční cenu a zrovna jakýmukoliv TB bych se z důvodu servisu vyhýbal spíš než zachovalýmu Twin Sparku po slušným majiteli na kterej se dá sehnat cokoliv a jízda s ním není sice nijak brutální, ale pořád je velice zábavná. Komu není líto dát za GTV sto tisíc tak určitě radši pohledat 3,0 24V. A vždycky je lepší hledat novější verzi od roku 98 s hezčím interierem a tam se už tuším TB radši vůbec nedával.

Bubák2
21. února 2016, 22:12
0
Bazarový snílek: Chevrolet Caprice

Jeden čas sem uvažoval nad přestavbou na TH200R4. A taky jiným převodem na diferenciálu, nebo radši novým diferenciálem co bude mít samosvor a nebude kňučet. To všechno je dohromady o dost větší investice, než co stojí Caprice z tohohle článku :-)

Bubák2
20. února 2016, 20:49
0
Bazarový snílek: Chevrolet Caprice

Já tenhle krám mám už víc jak deset let. Konkrétně rok 78. Štve mě v něm kombinace 350 motor a 350 převodovka. Léta 86-89 se mě líbí daleko víc a díky vstřikování a modernější převodovce musí být i jízda pohodlnější a spotřeba 12 l na dálku by se mě líbila moc. Nedostanu se pod 15. Průměr 18. Ale stejně bych se nikdy s ním nedokázal rozloučit. Je to takový přirůstací auto :-)

Bubák2
11. února 2016, 12:08
0
O nesmyslnosti voličů převodovky na středovém tunelu

Klasická americká páka pod volantem je sice fajn, ale páka na středovém tunelu mě osobně vyhovuje nejvíc. Jak už tu bylo zmíněno, jsou tu ty dorazy, které když so člověk naučí používat správně, tak je to díky nim nejlepší ovládání automatu. Nejčastěji teď jezdím s automatem na středovém tunelu, který má na páce i přepínaní na sportovní režim a rozhodně tu páku za jízdy používám daleko častěji než dvakrát. Asi nejhorší ovládání automatu se kterým se setkávám je titěrná plastová páčka v BMW 7, která se navíc zezačátku plete se stěračema. A přepínání sportovních a dalších režimů tlačítky na volantu, nebo palubovce, to je úplná tragédie. Za mě určitě páka

Bubák2
25. listopadu 2015, 08:42
0
Bubák2
12. října 2015, 19:33
0
Autíčkář se ptá: Jaké auto vás naučilo řídit?

Mě po letech ježdění s různýma amerikama, německýma limuzínama a dodávkama různých původů dala Alfa GTV TS 916 poznat, že vlastně vůbec řídit neumím a stojím si za tím dodnes :-)

Bubák2
28. srpna 2015, 10:50
0
Autíčkář se ptá: Je Magnus Walker idiot?

To mě spíš připadá jako nedostatečně ohřátý závodní gumy. Zas tak divoce nejel...

Bubák2
25. června 2015, 10:19
0
Vítej zpátky Alfo!

870 tisíc za vrcholnou QV ?! To by byla hodně dobrá cena! Čekal sem tak 2 miliony.

Bubák2
24. června 2015, 19:42
0
Nová Giulia je za dveřmi - bude vypadat takhle?

Tak nakonec misto těch krasnejch světel ala 156 máme kopii aktualni M3 s jiným nárazníkem, upravenýma předníma světlama z Bmw 1 a zadníma světlama ze Superbu. Čekal sem po těch letech trochu víc. Doufám že to zachrání V6 od Ferrari a že se vrací éra Alf, který sou tak škaredý, až sou krásný a že bude řidičsky výborná.

Bubák2
18. června 2015, 09:09
0
5 nejpřeceňovanějších automobilových údajů

Jen takový malý rejpnutí: Určitě objem vyjadřuje velikost spalovacích komor? Nevyjadřuje spíš objem válců vypočítaný na základě vrtání a zdvihu?
Například na vyobrazený small block Chevy se dají koupit performace hlavy s různými objemy spalovacích komor. Objem motoru zůstává pořád stejný, ale čím je v hlavě menší objem spalovací komory, tím je větší komprese.

Bubák2
03. června 2015, 15:38
0
Nadšený autíčkář v Octavii TDI? Všechno v pořádku.

S Octaviemi TDI Combi jsem nějaký pátek zažil a stejně nechápu, proč jsou tak masově rozšířené. Ani spolehlivost, ani provozní náklady, ani kupní cena a ani použitelnost v běžném provozu není o nic lepší, než u konkurence. Schválně nudný jízdní projev, vnější vzhled a interier zajímavý asi jako třídenní seminář o perspektivách hřebíku. Auto při delší jízdě vzbuzuje nebezpečnou ospalost. Vlastně i při kratší... Mimochodem palubní počítače mírně lžou o průměrné spotřebě. Auta jsou nesmyslně předražená. Nová i ojetá. Velikost kufru jsem nikdy nevyužil. Totiž velikost kombíku ano, ale nikdy ne úplně. A na spoustu věcí sem si tak jako tak musel tu dodávku půjčit. Těch pár litrů navíc oproti konkurenci mě prostě nevytrhlo.. Možná že mimo českou republiku se prodávají Octávie o dost levněji a dávají nějaký smysl, ale u nás vidím jediný důvod v pořízení to, že si spousta lidí myslí, že je to české auto a pak ještě samozřejmě mediální masáž a podvědomý nátlak většiny. Nakonec nebýt mi Octavia jako firemní auto předložena jako že buďto to bude Octavia, nebo Octavia, nebo Octavia, tak bych se v ní asi ani nikdy nesvezl.

Bubák2
01. června 2015, 10:30
0
Nová Giulia je za dveřmi - bude vypadat takhle?

Souhlas. Ze předu je to skoro 156. A mě se to moc líbí...

Bubák2
19. května 2015, 11:38
0
Autíčkář se ptá: Jaký "tuning" je pro vás smysluplný?

Když o tom přemýšlím, tak mám skoro všechny auta rozšířený, snížený, nebo případně zvýšený a v různých stádiích obměny za performace výfuky. V případě jednoho i klasická úprava motoru - vačka, sání, karburátor. U nás pojem tunning dost utrpěl počínáním jedinců, kteří si ověsili Octavie nechané na seriových plecháčích masivním bodykitem, případně měli potřebu např. implantovat světla z úplně jinýho modelu. Ale pravou podstatu tuningu docela vítám.

Bubák2
19. května 2015, 10:18
0
Za volantem: Alfa GTV6 - Mechanické kiwi!

Jeeee, tenhle volant sem měl v Alfasudu, ale dal sem ho pryč coby neoriginál :-D

Bubák2
13. května 2015, 15:36
0
Jak se jezdí v L. A.?

Páni, tak ony ty ulice z NFS Underground opravdu existují. V tomhle případě ani tolik nejde o auto, ale hlavně o to město a docela mě mrzí, že nejbližší "velkoměsto" Brno je taková rozmlácená díra a i v noci (nebo hlavně v noci) přemnožená policií.

Bubák2
04. května 2015, 14:51
0
Autíčkář se ptá: Vysněná garáž

Při omezení počtu na 5 kusů bych tam musel stejně dát těch pět aut co už mám, protože bych se se žádným nedokázal rozloučit.
Alfa 166, GTV 916, Alfasud Ti QV, Chevrolet Caprice 78 a Jeep ZJ 5,9. Hrozně rád bych tam nacpal i Ferrari 288 GTO, ale prostě už není místo :-)

Bubák2
24. dubna 2015, 15:34
0
Top10: Auta, na která rádi zapomeneme

Myslím, že Octavia je tu po právu. Občas jezdím s Combi II FL 2.0 CR 81kw a samozřejmě je to bezpečné, docela rychlé a na i na špatné silnici docela pohodlné auto, ale ty vibrace motoru pod 1500 otáček jsou nesnesitelné. Po delší jízdě z toho bolí hlava. Brzdy se hrozně špatně dávkují, hlavně ve městě. V interieru je stále cítit škodovácký puch a nejhorší ze všeho je ta šílená nuda při řízení. Řazení, zatáčení, bzdění, jakýkoliv pohyb autem - vše sice funguje jak má, ale hrozně to nudí. A když s ní jedu, tak aniž bych chtěl, stane se ze mě typický Octávkář. Na všechny se tlačím a jedu jak nejrychleji můžu. Né protože by mě bavila rychlá jízda, ale protože už chci být v cíli a mít jízdu za sebou. .... A motor s obrovským zátahem odspodu, ale nulovým výkonem v otáčkách to celé ještě podtrhuuje.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !! 2003
Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !!

2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem

Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW, 2017
Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW,

2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem

Toyota Corolla TS 2003
Toyota Corolla TS

2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem