Jakub „JL“ Líska
| Bydliště | Litoměřice |
|---|---|
| Registrace | před 14.3 měs. |
| Poslední aktivita | před 8.2 měs. |
| Komentářů u článků | 3 |
| Pozitivních komentářů u článků | 2 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
To je přeznačkovaný Opel Mokka, není?
Za mě divný výběr, .
Multipla - Odmyslím si vzhled, což je imho hlavní důvod, proč je po ní dnes taková nostalgie. Je tak hnusné, až lidi přitahuje. Především je ale využitelnost trvalého uspořádání 3+3 v ne úplně velkém autě natolik specifická, že po ní není poptávka. Ani osobní dodávky už dnes nemají konfiguraci 1+2 ve předu, protože řidič (= většinou majitel) prostě chce pohodlí. Ať se mačkaj ti vzadu.
Laguna - nevím proč v té době dát přednost Laguně před nejen německou konkurencí a asi to ani tehdy nevědělo spoustu lidí, jinak by byly prodeje vyšší. I teď mezi ojetinami v posledním tažení to není žádný trhák. Prostě nepřesvědčila.
S-Max - naopak, naprosto ideální povoz pro větší rodinu, která chce mít pouze 1 auto. 3 autosedačky vedle sebe a návazné krámy do kombíku nenacpeš a na svojí dobu vypadalo velmi dobře.
Kamiq - to je typický produkt dnešní doby, trochu laciné se po něm vozit. Místo něj by v seznamu mohlo být naprosto jakékoliv malé "SUV" s tříválcem, má je snad každá značka. Je to prostě spotřebič. To, že je dnešní produkce spíš smutná, je jiný příběh.
Tady taky přispěju. I pokud by byl za rok jediný slunečný den, tak kabrio potřebuješ.
V téhle cenové relaci bych se díval spíš po jednoduché technice. Jednoduchý podvozek v dobrém stavu bude lepší zážitek, než vylítaný BMW. Navíc v pár měsíční sezóně nechceš řešit 2 měsíce servis. Pokud má rozpočet na koupi kilo, tak tipuju, že na servis to bude něco mezi 0 a 20. Což zahučí do jakéhokoliv auta jenom za gumy a nějaký základní servis. Takže nevymýšlet blbosti a užít si nebe nad hlavou.
Ze zkušenosti doporučím Astru, ať už G nebo H. Obojí s benzínovou 1.8. Spotřeba není úplně nízká, výkon žádný zázrak, ale je to spolehlivá technika a svižně se jezdit dá. Navíc dokážeš sehnat pěknou výbavu (obzvlášť Cosmo s odvětrávanými sedačkami). Pokud bys šel po výkonu, tak dvoulitr turbo Z20LET, ale to už může být kasička. S háčkem se dá fungovat v pohodě celoročně. A obě auta jsou hezká jak se střechou, tak bez. Což se o většině hrbatých kabrií z hatchbacků říct rozhodně nedá.