logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
avatar

Jakub „JL“ Líska

BydlištěLitoměřice
Registracepřed 14.3 měs.
Poslední aktivitapřed 8.2 měs.
Komentářů u článků3
Pozitivních komentářů u článků2
Negativních komentářů u článků0

Posledních 50 komentářů

1
JL
13. 12. 2024, 13:24
Tři dobrá auta, která nikdo nechce, a dvě špatná, jež kupují všichni

To je přeznačkovaný Opel Mokka, není?

3
JL
13. 12. 2024, 13:19
Tři dobrá auta, která nikdo nechce, a dvě špatná, jež kupují všichni

Za mě divný výběr, .

Multipla - Odmyslím si vzhled, což je imho hlavní důvod, proč je po ní dnes taková nostalgie. Je tak hnusné, až lidi přitahuje. Především je ale využitelnost trvalého uspořádání 3+3 v ne úplně velkém autě natolik specifická, že po ní není poptávka. Ani osobní dodávky už dnes nemají konfiguraci 1+2 ve předu, protože řidič (= většinou majitel) prostě chce pohodlí. Ať se mačkaj ti vzadu.
Laguna - nevím proč v té době dát přednost Laguně před nejen německou konkurencí a asi to ani tehdy nevědělo spoustu lidí, jinak by byly prodeje vyšší. I teď mezi ojetinami v posledním tažení to není žádný trhák. Prostě nepřesvědčila.
S-Max - naopak, naprosto ideální povoz pro větší rodinu, která chce mít pouze 1 auto. 3 autosedačky vedle sebe a návazné krámy do kombíku nenacpeš a na svojí dobu vypadalo velmi dobře.
Kamiq - to je typický produkt dnešní doby, trochu laciné se po něm vozit. Místo něj by v seznamu mohlo být naprosto jakékoliv malé "SUV" s tříválcem, má je snad každá značka. Je to prostě spotřebič. To, že je dnešní produkce spíš smutná, je jiný příběh.

0
JL
9. 9. 2024, 15:29
Bazarový snílek: Levný daily kabriolet

Tady taky přispěju. I pokud by byl za rok jediný slunečný den, tak kabrio potřebuješ.
V téhle cenové relaci bych se díval spíš po jednoduché technice. Jednoduchý podvozek v dobrém stavu bude lepší zážitek, než vylítaný BMW. Navíc v pár měsíční sezóně nechceš řešit 2 měsíce servis. Pokud má rozpočet na koupi kilo, tak tipuju, že na servis to bude něco mezi 0 a 20. Což zahučí do jakéhokoliv auta jenom za gumy a nějaký základní servis. Takže nevymýšlet blbosti a užít si nebe nad hlavou.

Ze zkušenosti doporučím Astru, ať už G nebo H. Obojí s benzínovou 1.8. Spotřeba není úplně nízká, výkon žádný zázrak, ale je to spolehlivá technika a svižně se jezdit dá. Navíc dokážeš sehnat pěknou výbavu (obzvlášť Cosmo s odvětrávanými sedačkami). Pokud bys šel po výkonu, tak dvoulitr turbo Z20LET, ale to už může být kasička. S háčkem se dá fungovat v pohodě celoročně. A obě auta jsou hezká jak se střechou, tak bez. Což se o většině hrbatých kabrií z hatchbacků říct rozhodně nedá.