Jiří „Georgius“ Keller
| Bydliště | Praha 3 |
|---|---|
| Registrace | před 15.1 měs. |
| Poslední aktivita | před 13.5 měs. |
| Komentářů u článků | 3 |
| Pozitivních komentářů u článků | 1 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Díky za odpovědi. Návod ke konzervaci vozidal pamatuju ještě u VAZ 2107ky, ale novější (po roce 2000) vozidla ze země kde včera znamená zítra to už nemají (a tam mi to přišlo hodně relevantní) a Eisenach l.p. 2019 to nemá v návodu "pro lidi" taky, jen pro zajímavost, u kterého auta je to exaktně popsáno v návodu ? Klidně spalovák i elektro. Netrolím, nehádám se - fakt mě to zajímá.
no tak nějak jsem to čekal, ale docela by mne to zajímalo, protože o tom se nahlas nemluví. Pro mne by to bylo další otročení autu, když nechám stříkačku rok a půl v garáži tak akorát budu mít plošky na pneumatikách a měl bych před jízdou vyměnit olej ... rozpohybovával jsem zděděný benzín co půl roku stál na ulici a krom baterky nebyl problém.
Tenhle článek mne donutil se konečně registrovat :-D
Kromě hmotnosti a (ne)dostupnosti domácího nabíjení (mmch ani každá garáž nemusí mít elektřtinu) je ještě třetí věc ke které bych čekal, že se Autíčkář vyjádří a to podovnání se spalovákem-uloženkou. Když jsem míval karburátorové auto, které přes zimu stálo aby do něj nešla sůl, tak se na jaře "nacupoval" benzín ruční pumpou, otočilo klíčkem a jelo se. Když mělo hodiny, občas bylo potřeba baterku na jaře malinko dobít. U stříkačky odpojuju baterku, přijdu po několika měsících do garáže, připojím baterku, otočím klíčkem a jedu. Jak je to s vybíjením nejmodernějších elektromobilů ? Co když bych si ho chtěl na zimu strčit v prosinci do garáže bez elektriky, zvládne v dubnu odjet ?