reklama
načítám data...

jagy

JménoMiroslav Jagoš
BydlištěVsetín
Registracepřed 3.7 rok.
Poslední aktivitapřed 10.6 dny
WWWwww.jedetoshop.cz
Komentářů u článků19
Pozitivních komentářů u článků3
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

jagy
03. října 2018, 15:33
0
Autíčkářův Trackday ve Vysokém Mýtě - Report

Ano, Micra se swapem nema papiry, ale je to proste kram za 15 a o tom to je... MR2 je realne auto za 200k, ne-li vic kdyz ho budu chtit takto postavit.

Proste myslenka koupit si dve auta, ktere rozprodam na dily je totalni nonsens. Muzu si takhle koupit jakekoliv auto, ktere vychazi dobre, vydelat na tom balik a za to postavit auto.

jagy
03. října 2018, 09:55
3
Autíčkářův Trackday ve Vysokém Mýtě - Report

Diky za Trackday! Vyslo pocasi, byli fajn lidi a obcestveni bylo super.

Kazdopadne bych mel jednu negativni vec. Opravdu si myslite, ze MR2 patri do PlechCupu? Uznavam, ze auto je postavene chytre, rychle a za par penez. Ale je v poradku tahat na PlechCup auta z UK, ktere nejsou road legal a jezdi na plataku? To, ze k te stavbe byly pouzity dve auta, ktere se musely dotahnout z UK (desitky tisic naklady?) je hodne mimo. Dle tohoto navodu mi vlastne staci prodat desitky aut na ND, z kazdeho pouzit jen nejaky dil a rict, ze to vyslo na pet korun? Takhle ohybat pravidla je hodne smesne a srazi to myslenku PlechCupu hodne dolu, protoze to zadny PlechCup neni... tam maji byt vrany - treba moje Primera (na ktere byly vytky, ze je prej byla draha? Pritom stala realne do 15k se vsim), FTO, Micra, E36 nebo 323F.

jagy
13. listopadu 2017, 15:51
0
Renault Clio RS Jean Ragnotti: 'eNko' pro všední den | Za volantem

Clio 3 RS jsem ridil taky, at uz 197 standartni, tak i 197 R27 (u faceliftu oznaceno jako 200 Cup) a ma to sve vyhody i nevyhody. Lepsi je posez za volantem, interier, rychlejsi rizeni, bezpecnost, atd. Ale naopak motor je naprosto mrtvy a nic se nedeje. Nevim, zda je to euro normama/limitama nebo naladenim jednotky, ale spodek a stred je naprosto mrtvy. A jako bonus zere asi o 3 litry vic... takze za me dost smisene pocity.

jagy
13. listopadu 2017, 15:40
0
Renault Clio RS Jean Ragnotti: 'eNko' pro všední den | Za volantem

Vavris: ty vole, ja myslel ze je to nejake prirovnani a ne ze si myslis, ze je kaput... :D Z tebe by mel radost teda... :D

jagy
13. listopadu 2017, 15:38
1
Renault Clio RS Jean Ragnotti: 'eNko' pro všední den | Za volantem

Mam toho vcelku dost, ale musim to prubezne redukovat. Ted jsem se nahodou nachomytnul k dalsi ne moc zname edici Clia RS, tak stoji pred barakem taky... :D

jagy
12. listopadu 2017, 11:55
0
Renault Clio RS Jean Ragnotti: 'eNko' pro všední den | Za volantem

Prave proto jakou je Ragnotti na trhu anomalii jsem to nijak neupravoval, ale naopak daval do puvodniho stavu. Na tu okresku to ty upravy proste nepotrebovalo :) Jinak PS2 (Playstation 2 edice) je to same jako Ragnotti, jen byly vsechny stribrne, 200ks a pro jiny trh. Navic ma xenony a klimu, jinak totozne "holatko" Mimochodem ho mam doma taky :D

jagy
28. června 2017, 23:39
0
Honda S2000: Vemte si mou ledvinu! | Za volantem

Zpracovani celeho auta je velmi kvalitni a to vcetne interieru. To auto ne nadarmo stalo 1.6m v roce 1999. Ale samozrejme kazdy rad neco jineho. Popravde tyhle "hype" clanky nemam rad, ceny zase porostou, vic to budou lidi sbirat, nez si to uzivat... ani ja jsem nestihl to nejvetsi cenove dno a uz jsem "priplacel". Dokud lidi nevedeli nac to auto je, tak bylo vnimano prumerne a ono tak taky pusobit muze, pokud ridic nevi, jak s tim pracovat... coz bohuzel plati(lo) i na dost novinaru...

jagy
28. června 2017, 12:05
0
jagy
28. června 2017, 12:04
0
Honda S2000: Vemte si mou ledvinu! | Za volantem

Goldies: Vsak na videu jsou jen desky, kola, gumy, geometrie. To nejsou upravy, to je nutnost na kazde auto. :)

Marbo: Ano, Recaro SPG. Jedna z mala, co vleze do S2000. Vyborna sedacka. Kaaz testuji ve verzi Super Q (povrchova uprava lamel). Neni nutne zajizdeni, nedela zadne pazvuky. Je o neco drahsi, nez standarni Kaaz. Ty uz zvuky vydavaji. Kazdopadne ted jsme zkouseli napr. do mFactory lamelaku prisadu do oleje na zmirneni zvuku a pazvuky zmizely (BMW 130i a seriova M3 E92).

jagy
27. června 2017, 19:42
1
Honda S2000: Vemte si mou ledvinu! | Za volantem

Davat na takove auto neco bez pevne bocnice a opory je kravina. AD08R se ke me dostaly "jen tak", jinak jezdim OEM gumu ze starsiho STI (Potenza RE070 225/45 R17) ktera stoji par korun a zvlada bezne jezdeni, mokro i okruh... a za smesnou cenu okolo 2300 kc vc.DPH/kus. Seriovy Torsen je ok, ale stavalo se, ze pri vetsim zavodnim (a bokovacim) zatizeni lehaly, tak jsem upgradoval na KAAZ lamelak - mam ho nastaveny na nejslabsi mozne nastaveni. Kdyz uz to bylo dole, tak se dal i kratsi prevod pro lepsi pruzne zrychleni... dost veci, ktera tam mam muzou byt pro kohokoliv jineho zbytecne, ale u me ma vse svuj duvod. :) Snazim se produkty, ktere nabizime i aktivne testovat a zkouset... co byla super a lvvna uprava byly 17" kola s RE070 pneu a geometrie. Auto bylo hodnejsi, hravejsi, citelnejsi...

Tady mam jeste video z podzimu, oproti serii pouze lepsi desky, kola + gumy (facelift ma taky 17"), geometrie. Tzn. zadne mega upravy, proste veci ke pro svizne jezdeni...

jagy
27. června 2017, 19:26
0
Honda S2000: Vemte si mou ledvinu! | Za volantem

Minulou sezonu, cca 13tis. km jsem ho mel jako daily a naprosto v pohode. V serii to funguje naprosto normalne na bezne jezdeni, zadny hardcore Caterham nebo Lotus to neni :) Samozrejme idealni auto na daily to neni, to si radsi koupim treba BMW 5er...

jagy
27. června 2017, 19:23
0
Honda S2000: Vemte si mou ledvinu! | Za volantem

V EU byly pouze AP1 modely, predfacelift a pofacelift. AP2 je oznaceni pro facelift s motorem 2.2L pro JPN a US trh. Kazdopadne, ze je to nejzajimavejsi auto za "rozumne" penize je pravda. Kdo vi, tak vi a kdo ne, tak zpochybnuje :) Zazitkovejsi auto proste v teto cenove relaci neni. Jediny upgrade za Hondu me napadl - rychle Lotusy, Caterham, GT3/GT4 Porsche. Vse minimalne jednou tak drahe... To, ze jde takove auto porad koupit za 300-500k je pro me prekvapeni, ale tusim odkud to plyne - mivali to casto pozeri a lestici a jen malokdo z toho umi dostat to, co v tom aute opravdu je. Nez jsem auto koupil, tak jsem jel asi s 5ti lidma a ridit to umel jediny, jinak to bylo nudne, pomale a nebezpecne svezeni...

jagy
27. června 2017, 19:19
0
Honda S2000: Vemte si mou ledvinu! | Za volantem

Vavris ma fotky na mailu... a kdyby byl zdechly, tak jsou zde:

jagy
25. března 2017, 09:04
0
Renault Clio Williams: Dospělácký sen

Williams je bezpochyby surovy a zabavny hatch. Sam jsem mel 1.8 16V, ktera ke dosti podobna. Kazdopadne je to porad stary, fancouzsky kram s ta cena je nesmyslna. To mi prijde zajimavejsi jit momentalne do druhe generace, ktera o dost lepe postavena. Vlastnim homologacni verzi Ragnotti a je to dost podobne - jen dva airbagy, zadne abs, klima, jen latkove sedacky a zadni lavice (auto je 4 mistne) a kupa drobnosti. Vysledek byl -89kg na vyslednych 1021kg, coz na 170ps dela uz velmi svizne svezeni. A daji se koupit od cca 130k nahoru. A muze s tim clovek jezdit a nebat se, ze to zrezne nebo mu to zrezne. A rust investice je jisty, kdyz vetsina skoncila na rally...

jagy
23. března 2017, 14:01
0
Silviiny deníky 2: První střet…doslova

To neni pravda. Staci si vzit od nej vsechny doklady a u nas si to prihlasis. Nejspis si to pak CZ vs PL urad mezi sebou vyrobna. Dovezli jsme tak skoro 10 aut, vse v poradku...

Je to tak dobre, kdyz se kupuje auto mimo uredni dny/hodiny nebo se nechce zdrzovat na urade.

jagy
22. prosince 2016, 20:28
0
Za volantem Nissanu 350Z: Šarmantní baculka

Nevim, kde se berou ty informace, ze ma Zetko tezky motor. VQ je snad jeden z nejlehcich V6 vubec. Je o neco malo tezsi, nez 4 valce. Naopak motor z NA/NB je tezky, litinovy motor. Navic velmi zastaraly, bez jakehokoliv charakteru. Co se to tech nekonenych srovnani tyce, tak je to vse predevsim o cene, co si kdo muze dovolit. Miata ja vyborne auto okolo 100tis. kc, Zetko okolo 200tis. kc a nejak mezi nema razena S2000 okolo 300tis. kc. Bohuzel uz nepekne roste na cene. Miaty jsem mel, Zetko jsem zvazoval spolu s Skem, ktere nakonec vyhralo pro svou vetsi ostrost a zamereni. Kazdy necht si koupi auto dle sveho vyuziti. :)

PS: Konecne normalni clanek od minuleho "bojim se snehu, radsi ho dam do garaze". LOL

jagy
11. října 2016, 10:48
0
Autíčkářův Trackday & PlechCup 2016, vol.6 - Mýto ve znamení vody

Uz standartne dobre organizovany trackday. Tedy az na nektere jedince, kteri nevi ze rychlejsi se pousti...

PS: Nahodou nekdo foto modreho Clia RS? Email jagy (@) seznam . cz

Diky :)

jagy
08. září 2016, 22:33
0
Anglická odysea II aneb tři lidi ve dvoumístném roadsteru

Zava u Clia bylo nejspis spatne casovani kolo saci vacky. Nemelo by se nic posrat, jen to dela bordel a nema plny vykon/prubeh. Jestli to bylo levne, tak mozna skoda, ale chapu ten risk cesty...

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Renault Clio Sport RS 172 ph1 2000
Renault Clio Sport RS 172 ph1

2000 rok výroby
172 koní výkon
1 998 ccm objem

Citroën Xsara 1.9D 1999
Citroën Xsara 1.9D

1999 rok výroby
1 koní výkon
74 ccm objem

Jaguar XF SV8 2008
Jaguar XF SV8

2008 rok výroby
410 koní výkon
4 196 ccm objem

Volkswagen Golf 3 TD Variant 1996
Volkswagen Golf 3 TD Variant

1996 rok výroby
74 koní výkon
1 820 ccm objem

Citroën C3  2008
Citroën C3

2008 rok výroby
50 koní výkon
1 398 ccm objem