jagy
Jméno | Miroslav Jagoš |
---|---|
Bydliště | Vsetín |
Registrace | před 9.1 rok. |
Poslední aktivita | před 7.3 měs. |
WWW | www.jedetoshop.cz |
Příspěvků ve fóru | 4 |
Komentářů u článků | 39 |
Pozitivních komentářů u článků | 8 |
Negativních komentářů u článků | 3 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Diky za fotky, jsou super :)
E8x je technicky E9x. Jenze 120kw je velmi spolehlivy M47 a 130kw velmi nespolehlivy N47. Stejne jako nejspis ta jiz mrtva E60 ma rozvody vzadu, tudy ten problem s jejich vymenou. M47 nebo M57 (3.0d) jsou spolehlive motory co najedou 3-4 kila v pohode.
20i motor je sracka. To me pak jen udivuje, ze si to nekdo koupi a az pak se divi nebo zjistuje :)) Co se na tom jinak sere? Podvozek je solidni.
Coze? Cidlo ABS se tam hodilo az po zavode z daily karu, ktery dorazil pozdeji. E90 bylo nejlevnejsi a nejbezpecnejsi auto vsech zucastnenyhch. Je treba si nastudovat tuhosti kastli a bezpecnost. Stara zrezla vec fakt neni bezpecnejsi.
Myslis podvozek co stoji 5k novy a na aute uz byl? :D
Kdokoliv mohl prijit a zeptat se, co na aute je, kolik to stalo, atd. Vsem kdo prisel, tak jsme radi rekli - neni co skryvat. Tyhle pomluvy jsou smutne, ale o ledascem to vypovida. Diky, staci mi a nazor jiz mam.
Jedno ti to neni, protoze neustale brecis. My si nic stavbou nedokazujeme a je to pro nas zabava od stavby az po jezdeni. Nechapu, kde beres tu jistotu tvrdit proc neco delame? Nase pocinani ma byt naopak motivujici se nekam posunovat. Ty jen brecis, ze neco nejde pritom vase Alfa dokaze byt jednoduse a v limitu rychlejsi auto. Jen hledate vymluvy, pomlouvate a snazite se menit pravidla. Srot to neni a nikdy nebyl. Sundanim kapotate neni z auta srot.
PS: o jakem drahem podvozku mluvis? Pouc me, prosim.
Vojta: ajaj, dalsi uplakanek? :D Si trosku protirecis ne? Ty rikas, ze my meli srot a napises, ze je to zavod srot aut z Bazose, tak WTF? :D
Netusim, v cem nase auto bylo srot - nemelo kapotaz, ale podvozek, brzdy, gumy, geometrie vse makalo velmi dobra a staci se podivat na vysledne casy, opravdu je to srot? Srot je rozpadajici se, zrezle auto, co neni schopno jet rovne, ale asi mame kazdy jiny pohled. Presto to splnovalo vsechny pravidla a ani jsme nepotrebovali stavet auto ze dvou UK aut, kde byla cena hezky zamasakovana. Zajimave, ze kdyz jsem se tehda proti tomu ohradil, tak vse bylo OK. A kdyz jsme udelali neco v ramci pravidel, tak najednou je to spatne. :D
Souhlas s Trinomem. Z vcelku zajimaveho serialu, ktery byl diky paru autum vtipny a ne uplne pomaly to bude velka nuda. Misto, aby se ostatni zrychlili, zapojili duvtip, neco nastudovali, nekam se posunuli, tak "narovname" prostredi tim, ze zakazeme rychlejsi auta, ktere byly vzdy dle smyslu PlechCupu, potazmo puvodne Lemons.
My uz s nicim nastestni ani jet nechteli, protoze poslouchat, ze nekdo "ojebava" pravidla, "krade", "stavi profi auta" (Ano, venku a po tme, tyden pred zavodem... haha) se nam vazne nechtelo. Zajimave, ze tyhle nazory sly jen od urcitych lidi a ostatni z toho byli nadseni. At uz ostatni ucastnici, divaci nebo lidi, co se svezli.
Kazdy sveho stesti strujce, tak snad to nebude zavod sneku o poctu 5 aut, kdyz si ty zmeny nekdo vybrecel :)
Radek: Ja nevim, proc mas potrebu vuci me utocit :) Ja nikde neshazoval nici cas nad 1 minutu, ze je lempl nebo ma spatne auto. Ja jen konstatoval, ze ja takto proste "zavodit" nebudu. Padlo tady, ze mame dilnu - Mnam Dopici BMW se stavely venku, po tme, s minimem naradi, i bez elektriky. V dilne jsme byli az posledni den, protoze jsme na to uz fakt nevideli a nepouzili jsme zadne specialni naradi - flexa k urezani auta postacila. :)
Nevim jak ostatni, ale my s nicim nepodvadeli. Jestli to chce nekdo resit, muzeme dodat print screeny z messengeru, mailu, apod. Ty dily se realne prodaly a nebyl to zadny vymysl. Jsou to vse cenne a zadane dily. Mimochodem predevcirem jsme koupili E90 sedan 330xd (3.0L nafta, 230HP, 4x4, manual) za 19tis. kc. Auto bouchle na levy A sloupek a na stavbu by poslouzilo skvele. Uz jenom tim, ze rozprodas - Mpaket prah, Mpaket narazniky, PP xenon svetlo, Mpaket alcantarove sedacky, Mpaket volant/radicka/rucka, Mpaket stropnice, palubka s airbagem, DPF, kat, atd. Stavet auto takhle je velmi efektivni a levne, neni v tom zadna veda a staci jen sledovat nabidky na Facebooku a Bazosi.
Vavris: Ja bych nedaval omezeni na rozmery pneu dle TP, protoze zrovna to by zvyhodnovalo BMW, kde mas v TP vse od 16", 17", 18" az 19" kola. Osobne bych nechal pneumatiky a kola volitelne, ale at to splnuje "E" homologaci.
Varianta na street s SPZ a race bez SPZ dava smysl, ale zase aby bylo dostatek ucastniku v poli. Byt v kazde 10 a 10 aut, tak ok, ale aby tam bylo po 5 autech je za me nevhodne reseni.
Vojta: Ok, myslel jsem, ze resis upgrade... desky hadam, ze budou stat cca 500 kc nejake obyc. Ja treba sehnal na BMW ve vyprodeji sportovni desky za 500 kc (na aute nebyly). V PlechCupu chce vymyslet a hledat zpusoby, jak auto vylepsit za levno. Tak ruzne Bazose, akcni vyprodeje, eBay... jde vse, kdyz se chce :) A tys mi vypsal jen duvody, proc to neslo.
Kola potrebujes sirsi, aspon 8". Takze projit zase Bazos a cekat na nejlevnejsi a nejhnusnejsi kola v nabidce v pozadovanem rozmeru :D Stare pokud mozno za co nejvic penez prodat a koupit 225-235 gumu. V kazdem rozmeru existuje nejaky semi, ktery je nejlevnejsi.
Vojta: viz. druhy prispevek nize, Zestino 255/35 R18 tvrda smes stoji 1600 kc/kus. Par silacu i kdyby PUR nestoji nic, velke trmeny fakt nepotrebujes... nase BMW ma obyc male seriove brzdy, tak jak tam byly, zadny tuning. Moc nad tim premyslis a hledas vymluvy. :)
Proboha, u ceho zase jsme? :D Ja s tim tak jel, protoze jsem se k vymene nedostal, ne ze by na to nebyl rozpocet dle pravidel PlechCupu. Taky jste mohli Alfu upravit dle potreby a bylo by to o dost rychlejsi auto. Gumy, geometrie, nejaky silac a ahoj... mas o 2-3 vteriny rychlejsi auto uplne bez vetsich problemu nebo investic. A ze jste meli velky rozpocet diky levnemu autu...
Tak mozna priste min vymluv a udelat to poradne, coz?
A v cem chces srovnavat podminky? Co komu brani to postavit neco podobneho? Vzdyt se meze nekladou, otevri Bazos, Facebook a hledej adepta na zavodak.
MR2 nedavala smysl v tom, ze se stavilo ze dvou aut. Nase BMW bylo vzdy pouze jedno jedine auto, ktere se rozprodalo a "upravilo". Delat to z vice aut, tak vlastne muze jezdit i Michal Reichert, ktereho to vlastne vyslo postavit "zadarmo" :) Nase BMW nebylo nijak silne auto. V serii to ma asi 160HP a v tom nouzaku to melo tak 120HP max. a zajelo to 56sek. Vzdyt to bylo maximalne ve stredu startovniho pole v pomeru vaha/vykon. Ale ze jsme treba nastavili spravnou geometrii (3 a 2.5 stupne negativ - vrtackou uprava za 0 kc) a dali 255 gumy (1600 kc/kus, tvrda smes Zestino), tak na tom zrychlilo auto nejvic. A neni to zadne tajne know-how jak auto zrychlit. Proc treba tuhle zakladni vec neudelal na aute snad nikdo ze startovniho pole? Na 10 let starych Barumkach nebude rychla ani M3.
Co je na nasem BMW proti pravidlum? Sorry, ale vidim tady silnou averzi vuci nasemu BMW a porad nechapu proc :D
Vojta: Moje Primera SRi mela 58.09 v Myte (2018) a melo to sjete gumy, spatne ramena (geometrie) a spatne brzdy. A byla to normalni daily. A slo to posunout o dost dal vzhledem k tomu co slo prodat a co nakoupit (napr. ghetto turbo kit). Takze tech moznosti je velka spousta jake auto vybrat a jak byt rychly, ale musi tomu nekdo investovat cas, vymyslet efektivni setup, geometrii, gumy, tlaky a pak to prevest do vysledku jako ridic na trati.
Proto je nesmysl vyhrozovat odkupem, protoze je logicke, ze nekdo do toho investoval vic casu a premysleni, nez o 10 sekund pomalejsi auto.
Veet: A co si na PlechCupu odjezdil a jak ses umistil? Mi teda neco vitezneho postav a ja to koupim a nemusim se s nicim srat. Uz vidim, jak si postavis PlechCup Miatu, budes se s tim srat, vymyslet levny a efektivni setup a po jednom zavode to nekdo odkoupi. Je to na hlavu postavene a uz vubec nezminuju to, ze nikdo nema pravo na odkup auta. Misto aby se resili zajimave veci, jak PlechCup zlepsit, posunout, tak tady budem brecet, vyhrozovat a odrazovat. :D Skvela prace! Je to cele k smichu a jen to zhazuje uroven Autickare.
Libi se mi, jak lidi utoci na vitezne auto a "vyhrozuji", ale aby udelali neco na stejnem principu, to se jim uz nechce :D
Nepochopim jednu vec a to proc vyhrozovat nejakym odkupem auta? Jen si tohle prectu, tak ztracim jakoukoliv motivaci neco delat (kvuli 3 merenym kolum a pripadne "cene" za umisteni). Jestli si nekdo mysli, ze se stavitelum bude libit, ze "stavite" auto venku, po tme, nechate na tom pot i krev a pak prijde nekdo a bez prace si auto odkoupi? Takze misto abysme podporovali zrychlovani a zlepsovani urovne, tak to omezime, zregulujeme, zakazeme. :D Tohle mi pripomina jednoho velkeho bratra a nevim, zda je inspirace na miste...
Nase know-how neni nic tajneho a velmi rad jsem to vsem sdelil, kdo o to projevil zajem a snazil jsem se do toho naopak dalsi lidi natlacit. Je to levne, efektivni a rychle. Ja si preju jen vic takovych aut a vic konkurence. At se na me nikdo nezlobi, ale "zavodit" v Myte s casy nad 1 minutu neni zadne zavodeni.
jojo, ma to sva uskali upravovat ve stylu "vyhod vse" tyhle novodobe pekace :D
Nee, je to serie vse... my totiz vyndali i cidla ABS a auto jelo v nouzaku (nemelo to data o rychlosti). Po Plechcupu dojel servis car a dalo se jedno predni a jedno zadni cidlo, ale tim byl porad zblby rychlomer, ale aspon bez nouzaku :)
Ano, Micra se swapem nema papiry, ale je to proste kram za 15 a o tom to je... MR2 je realne auto za 200k, ne-li vic kdyz ho budu chtit takto postavit.
Proste myslenka koupit si dve auta, ktere rozprodam na dily je totalni nonsens. Muzu si takhle koupit jakekoliv auto, ktere vychazi dobre, vydelat na tom balik a za to postavit auto.
Diky za Trackday! Vyslo pocasi, byli fajn lidi a obcestveni bylo super.
Kazdopadne bych mel jednu negativni vec. Opravdu si myslite, ze MR2 patri do PlechCupu? Uznavam, ze auto je postavene chytre, rychle a za par penez. Ale je v poradku tahat na PlechCup auta z UK, ktere nejsou road legal a jezdi na plataku? To, ze k te stavbe byly pouzity dve auta, ktere se musely dotahnout z UK (desitky tisic naklady?) je hodne mimo. Dle tohoto navodu mi vlastne staci prodat desitky aut na ND, z kazdeho pouzit jen nejaky dil a rict, ze to vyslo na pet korun? Takhle ohybat pravidla je hodne smesne a srazi to myslenku PlechCupu hodne dolu, protoze to zadny PlechCup neni... tam maji byt vrany - treba moje Primera (na ktere byly vytky, ze je prej byla draha? Pritom stala realne do 15k se vsim), FTO, Micra, E36 nebo 323F.
Clio 3 RS jsem ridil taky, at uz 197 standartni, tak i 197 R27 (u faceliftu oznaceno jako 200 Cup) a ma to sve vyhody i nevyhody. Lepsi je posez za volantem, interier, rychlejsi rizeni, bezpecnost, atd. Ale naopak motor je naprosto mrtvy a nic se nedeje. Nevim, zda je to euro normama/limitama nebo naladenim jednotky, ale spodek a stred je naprosto mrtvy. A jako bonus zere asi o 3 litry vic... takze za me dost smisene pocity.
Vavris: ty vole, ja myslel ze je to nejake prirovnani a ne ze si myslis, ze je kaput... :D Z tebe by mel radost teda... :D
Mam toho vcelku dost, ale musim to prubezne redukovat. Ted jsem se nahodou nachomytnul k dalsi ne moc zname edici Clia RS, tak stoji pred barakem taky... :D
Prave proto jakou je Ragnotti na trhu anomalii jsem to nijak neupravoval, ale naopak daval do puvodniho stavu. Na tu okresku to ty upravy proste nepotrebovalo :) Jinak PS2 (Playstation 2 edice) je to same jako Ragnotti, jen byly vsechny stribrne, 200ks a pro jiny trh. Navic ma xenony a klimu, jinak totozne "holatko" Mimochodem ho mam doma taky :D
Zpracovani celeho auta je velmi kvalitni a to vcetne interieru. To auto ne nadarmo stalo 1.6m v roce 1999. Ale samozrejme kazdy rad neco jineho. Popravde tyhle "hype" clanky nemam rad, ceny zase porostou, vic to budou lidi sbirat, nez si to uzivat... ani ja jsem nestihl to nejvetsi cenove dno a uz jsem "priplacel". Dokud lidi nevedeli nac to auto je, tak bylo vnimano prumerne a ono tak taky pusobit muze, pokud ridic nevi, jak s tim pracovat... coz bohuzel plati(lo) i na dost novinaru...
Goldies: Vsak na videu jsou jen desky, kola, gumy, geometrie. To nejsou upravy, to je nutnost na kazde auto. :)
Marbo: Ano, Recaro SPG. Jedna z mala, co vleze do S2000. Vyborna sedacka. Kaaz testuji ve verzi Super Q (povrchova uprava lamel). Neni nutne zajizdeni, nedela zadne pazvuky. Je o neco drahsi, nez standarni Kaaz. Ty uz zvuky vydavaji. Kazdopadne ted jsme zkouseli napr. do mFactory lamelaku prisadu do oleje na zmirneni zvuku a pazvuky zmizely (BMW 130i a seriova M3 E92).
Davat na takove auto neco bez pevne bocnice a opory je kravina. AD08R se ke me dostaly "jen tak", jinak jezdim OEM gumu ze starsiho STI (Potenza RE070 225/45 R17) ktera stoji par korun a zvlada bezne jezdeni, mokro i okruh... a za smesnou cenu okolo 2300 kc vc.DPH/kus. Seriovy Torsen je ok, ale stavalo se, ze pri vetsim zavodnim (a bokovacim) zatizeni lehaly, tak jsem upgradoval na KAAZ lamelak - mam ho nastaveny na nejslabsi mozne nastaveni. Kdyz uz to bylo dole, tak se dal i kratsi prevod pro lepsi pruzne zrychleni... dost veci, ktera tam mam muzou byt pro kohokoliv jineho zbytecne, ale u me ma vse svuj duvod. :) Snazim se produkty, ktere nabizime i aktivne testovat a zkouset... co byla super a lvvna uprava byly 17" kola s RE070 pneu a geometrie. Auto bylo hodnejsi, hravejsi, citelnejsi...
Tady mam jeste video z podzimu, oproti serii pouze lepsi desky, kola + gumy (facelift ma taky 17"), geometrie. Tzn. zadne mega upravy, proste veci ke pro svizne jezdeni...
Minulou sezonu, cca 13tis. km jsem ho mel jako daily a naprosto v pohode. V serii to funguje naprosto normalne na bezne jezdeni, zadny hardcore Caterham nebo Lotus to neni :) Samozrejme idealni auto na daily to neni, to si radsi koupim treba BMW 5er...
V EU byly pouze AP1 modely, predfacelift a pofacelift. AP2 je oznaceni pro facelift s motorem 2.2L pro JPN a US trh. Kazdopadne, ze je to nejzajimavejsi auto za "rozumne" penize je pravda. Kdo vi, tak vi a kdo ne, tak zpochybnuje :) Zazitkovejsi auto proste v teto cenove relaci neni. Jediny upgrade za Hondu me napadl - rychle Lotusy, Caterham, GT3/GT4 Porsche. Vse minimalne jednou tak drahe... To, ze jde takove auto porad koupit za 300-500k je pro me prekvapeni, ale tusim odkud to plyne - mivali to casto pozeri a lestici a jen malokdo z toho umi dostat to, co v tom aute opravdu je. Nez jsem auto koupil, tak jsem jel asi s 5ti lidma a ridit to umel jediny, jinak to bylo nudne, pomale a nebezpecne svezeni...
Vavris ma fotky na mailu... a kdyby byl zdechly, tak jsou zde:
Williams je bezpochyby surovy a zabavny hatch. Sam jsem mel 1.8 16V, ktera ke dosti podobna. Kazdopadne je to porad stary, fancouzsky kram s ta cena je nesmyslna. To mi prijde zajimavejsi jit momentalne do druhe generace, ktera o dost lepe postavena. Vlastnim homologacni verzi Ragnotti a je to dost podobne - jen dva airbagy, zadne abs, klima, jen latkove sedacky a zadni lavice (auto je 4 mistne) a kupa drobnosti. Vysledek byl -89kg na vyslednych 1021kg, coz na 170ps dela uz velmi svizne svezeni. A daji se koupit od cca 130k nahoru. A muze s tim clovek jezdit a nebat se, ze to zrezne nebo mu to zrezne. A rust investice je jisty, kdyz vetsina skoncila na rally...
To neni pravda. Staci si vzit od nej vsechny doklady a u nas si to prihlasis. Nejspis si to pak CZ vs PL urad mezi sebou vyrobna. Dovezli jsme tak skoro 10 aut, vse v poradku...
Je to tak dobre, kdyz se kupuje auto mimo uredni dny/hodiny nebo se nechce zdrzovat na urade.
Nevim, kde se berou ty informace, ze ma Zetko tezky motor. VQ je snad jeden z nejlehcich V6 vubec. Je o neco malo tezsi, nez 4 valce. Naopak motor z NA/NB je tezky, litinovy motor. Navic velmi zastaraly, bez jakehokoliv charakteru. Co se to tech nekonenych srovnani tyce, tak je to vse predevsim o cene, co si kdo muze dovolit. Miata ja vyborne auto okolo 100tis. kc, Zetko okolo 200tis. kc a nejak mezi nema razena S2000 okolo 300tis. kc. Bohuzel uz nepekne roste na cene. Miaty jsem mel, Zetko jsem zvazoval spolu s Skem, ktere nakonec vyhralo pro svou vetsi ostrost a zamereni. Kazdy necht si koupi auto dle sveho vyuziti. :)
PS: Konecne normalni clanek od minuleho "bojim se snehu, radsi ho dam do garaze". LOL
Uz standartne dobre organizovany trackday. Tedy az na nektere jedince, kteri nevi ze rychlejsi se pousti...
PS: Nahodou nekdo foto modreho Clia RS? Email jagy (@) seznam . cz
Diky :)
Zava u Clia bylo nejspis spatne casovani kolo saci vacky. Nemelo by se nic posrat, jen to dela bordel a nema plny vykon/prubeh. Jestli to bylo levne, tak mozna skoda, ale chapu ten risk cesty...
Poslední komentáře
- afro-r1, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Ten motor pro RS je predem jasny. Nic jineho nez dvoulitrove... - James, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
..., ještě nádhernější - S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi... - Jimi, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Čínskou značku si nekoupí, ale EV technologie a hlavně baterky... - Frodo, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Po přečtení článku mě napadá otázka. Co je vlastně špatně... - PB, Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč...
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion... - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Tak ty čínský elektromobily bývají všeobecně levnější.... - HeavySmoker, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Viem tomu autu odpustiť ten design, ale vždy som mal rád lámanie... - man1k, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Zvenku je to za mě ošklivá E60. - rock, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Volvo má zase svoje problémy; při představě, že bych se měl... - stirling, Ptejte se: Jaký doplněk k elektromobilu?
Mne sa tiez e63 lubi , aj som sa na tom vozil ked to bolo nove....
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč jí říct ne, se hledají těžko
69 komentářů - Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů