Antonín „konobe“ Cizner
| Bydliště | Jičín |
|---|---|
| Registrace | před 16.3 měs. |
| Poslední aktivita | před 7.4 měs. |
| Komentářů u článků | 2 |
| Pozitivních komentářů u článků | 0 |
| Negativních komentářů u článků | 2 |
Posledních 50 komentářů
Škoda, že z tak kdyssi excelentního autíčka musela Suzuka udělat mild-hybrid. Pro důchodce se tento bohužel moc nehodí a to z důvodu nižší četnosti jízd, která zapřičiňuje nedostatečné dobíjení baterie a tím zkracování její životnosti, což Vám samozřejmě při prodeji neřeknou. Pro vesnický, nebo maloměstský provoz, bez omezení plynulosti jízdy, jako je tomu ve velkoměstském provozu, je jeho vhodnost velice problematická. Máme ovšem jeden kousek z roku výroby 2019, sice pouze 2x2, ale to je poklad!!! Nevěřil jsem svým očím, když jsem se podíval na průměrnou spotřebu po jízdě na trase Jičín - Broumov a zpět ( to není žádná rovinka) a spatřil jsem tam hodnotu 3,9 l/100km. Podotýkám, že jsem jel normálním tempem, tak abych nebyl brzdou provozu a přitom ale respektoval pravidla silničního provozu. Velká škoda, že kvůli hysterii Greendealu muselo toto skvělé a lety prověřené provedení motoru, skončit.
A co se týče dnešní ceny za uváděnou testovací verzi, tak bych si dovolil kontrovat úplně shodnou cenou kterou jsme vydali za pořízení SsangYong Tivoli a to po stránce motorické, vnitřní výbavy, užitného prostoru a pasivní bezpečnosti, za stejné peníze, úplně jiné "kafe". Za to všechno se ovšem musíte smířit s adekvátně vyšší spotřebou PHM, což při rozumné jízdě není ovšem tak dramatické.
Když se vrátím k tomu swiftu, měli jsme od r. 1993 dva typy. První byla 1,6 a druhá 1.3 a toufám si říci, že s vyjímkou počátečních mušek maďarské produkce byl benzinový atmosférický čtyřválcový motor 1,3 doveden tak říkajíc skoro k dokonalosti. Ještě jednou opakuji, že je ho velmi velká škoda!
Neznám sice technické detaily, ani jsem v tom nikdy neseděl, ale jak to někdo, byť i náznakem může porovnávat s Miatou?!
Vždyť To má napříč uložený motor a z toho usuzuji na přední náhon.
S tímto vybavením je to jízdně úplně něco jiného, než jízda s Miatou v jakékoli verzi.
A to je taky jeden z důvodů, že Miata ž i j e , již ve své čtvrté generaci do dnešních dnů!!!!!.