Pavel „paja-007“ Novák
| Bydliště | Praha-východ |
|---|---|
| Registrace | před 16.7 měs. |
| Poslední aktivita | před 1.1 měs. |
| Komentářů u článků | 4 |
| Pozitivních komentářů u článků | 2 |
| Negativních komentářů u článků | 1 |
Posledních 50 komentářů
No prostě se to nechytlo a nikdo to nechce navzdory všem vyznamenáním.
No to by bylo auto pro hodně hubeného důchodce, raději tomu budeme říkat ženské auto, má velmi úzký sedák a robusní nebo i průměrný chlap v tom nemůže sedět, protože ho v tom bolí záda. Spíše auto pro asiaty a nbo ženy a nebo hubené lidi malé postavy.
To by se jim líbilo aby zákazník za malé vozidlo které se dá koupit něco málo přes 360000,- dal téměř jednou tolik, tak velkou přidanou hodnotu tam tedy nevidím, pořád tedy je výhodnější a větší taková I30 v provedení MHEV se slušnou výbavou a i o 100000 levnější a též s úžasným výkonem.
Se Scalou jsem měl možnost strávit celý den, jeli jsme s kolegy po D1 do Brna a zpět. Určitě špatné auto by to nebylo, chválím prostor pro nohy před zadními sedačkami, motor tříválec dobře táhnul i když jsme byli plný, ale co z tohoto auta nesmyslně dělá auto druhé kategorie je nesmyslně úzký opěrák s ušima. Řekl bych takovéto sedačky těchto rozměrů se vyskytují u levnějších asijských vozidel. Jako by ani toto auto nebylo určeno pro českého zákazníka. A je to velká škoda. Když to porovnám s obyčejnou I30 vyrobenou v Nošovicích tak k vůli tomu posedu to je auto o třídu výše. A přitom to je plus mínus podobná cenová kategorie a obě auta se vyrábějí v Čechách.