logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
avatar

Pavel „paja-007“ Novák

BydlištěPraha-východ
Registracepřed 16.7 měs.
Poslední aktivitapřed 1.1 měs.
Komentářů u článků4
Pozitivních komentářů u článků2
Negativních komentářů u článků1

Posledních 50 komentářů

-1
paja-007
11. 10. 2025, 22:11
Fiat 500C 0.9 TwinAir: Ta jediná správná specifikace… pro nostalgického snílka

No prostě se to nechytlo a nikdo to nechce navzdory všem vyznamenáním.

1
paja-007
5. 4. 2025, 18:42
Suzuki Swift 1.2 DualJet 4x4 AllGrip: Rallyový speciál na důchod

No to by bylo auto pro hodně hubeného důchodce, raději tomu budeme říkat ženské auto, má velmi úzký sedák a robusní nebo i průměrný chlap v tom nemůže sedět, protože ho v tom bolí záda. Spíše auto pro asiaty a nbo ženy a nebo hubené lidi malé postavy.

4
paja-007
7. 3. 2025, 10:13
Škoda Fabia 1.5 TSI DSG Monte Carlo: I motoristickému nadšenci udělá radost

To by se jim líbilo aby zákazník za malé vozidlo které se dá koupit něco málo přes 360000,- dal téměř jednou tolik, tak velkou přidanou hodnotu tam tedy nevidím, pořád tedy je výhodnější a větší taková I30 v provedení MHEV se slušnou výbavou a i o 100000 levnější a též s úžasným výkonem.

0
paja-007
1. 7. 2024, 16:22
Škoda Scala 1.0 TSI: Modernizace, která odstranila nejbolavější místa

Se Scalou jsem měl možnost strávit celý den, jeli jsme s kolegy po D1 do Brna a zpět. Určitě špatné auto by to nebylo, chválím prostor pro nohy před zadními sedačkami, motor tříválec dobře táhnul i když jsme byli plný, ale co z tohoto auta nesmyslně dělá auto druhé kategorie je nesmyslně úzký opěrák s ušima. Řekl bych takovéto sedačky těchto rozměrů se vyskytují u levnějších asijských vozidel. Jako by ani toto auto nebylo určeno pro českého zákazníka. A je to velká škoda. Když to porovnám s obyčejnou I30 vyrobenou v Nošovicích tak k vůli tomu posedu to je auto o třídu výše. A přitom to je plus mínus podobná cenová kategorie a obě auta se vyrábějí v Čechách.