M „henkka“ T
| Bydliště | Plzeň-jih |
|---|---|
| Registrace | před 17.1 měs. |
| Poslední aktivita | před 2.6 dny |
| Komentářů u článků | 21 |
| Pozitivních komentářů u článků | 9 |
| Negativních komentářů u článků | 2 |
Posledních 50 komentářů
Vzpouzející se kůň....🤔hmmmm
Vůbec jste design Coupé nepochopili a to je veliká škoda. Ale naštěstí jen vaše;))
Dobové recenze málokdy lžou. A navíc ve většině případů mají bezchybný pravopis, což je dnes, jak je vidět i zde v tomto snažení, stále problém..
Pěkný článek, díky. Skvěle popsané, je z toho cítit ta radost z řízení téhle krasavice..
Blbost! Nejlepší DS v historii měli označení 19 a 21 a byly to Citroëny. Tahle novodobá ds-šaškárna je stejná komedie, jako třeba Cupra od Seatu.. Jenom oblbovat potenciální zákazníky. A ti se samozřejmě oblbnout nechají.
Vidím to asi takhle.....Amalfi je boží, v té tyrkysové barvě je neskutečné, i jak je ten tvar jednoduchý a přitom dokonalý, žádné pičičmandy navíc, zkrátka fantazie. Ale chtělo by to jí vidět vedle sebe s Romou..
To asi ano, na druhou stranu ani jedno z nich nevzniklo čistě pro rallye.
Výborný článek, moc díky.
Stratos je zkrátka legenda všech legend, alespoň co se rallye týče. Bohužel, ta doba volnějších pravidel a ne zrovna omezených rozpočtů je fuč. Stejně tak zmizela i velká jména.
A pěkně psáno - držme Lancii palce!
Moc se mi to nelíbí, čekal bych od Alfy něco skutečně originálního a okulahodícího. Současné Stelvio je nádhera, taková podsaditá bestie. Tohle mi přijde tak trochu francouz po korejsku, hlavně partie zadních sloupků apod.
Pěkný a zajímavý článek. Jen bych u Pandy zmínil ještě jednu raritku mezi sériovými osobními auty - úplně rovné čelní sklo.
Interiér byl neskutečně variabilní, se sedačkami v podobě polštářků se dalo různě pohrát, to samé platilo o přístrojovce.




Jsem fanoušek Cavallino rampante a vůbec všeho italského, ale nikdy jsem Mondial nepovažoval za nějaké horší Ferrari než ta ostatní, vždycky se mi líbil, zvlášť jeho prvotní provedení. Jízdní vlastnosti a výkony nemám možnost nikterak posoudit, pak bych dost možná názor změnil, ale už několikrát jsem jej očumoval a design toho auta se mi neskutečně líbil a líbí. Už jen fakt, že se jedná o kupé 2+2 s osmiválcem vzadu, z něho svým způsobem dělá kuriozitu.
Díky za pěkný článek.
"Rozdíl mezi karosérií navrženou u Pininfarinů a krásnou ženou je ten, že na naší karosérii je i po letech vidět, jak byla krásná zamlada..."
Giovanni Battista "Pinin" Farina
Ano, to dobře vím, ten katalog jsem si tenkrát sám kupoval a dodnes ho pečlivě uchovávám.
Samozřejmě, Václav Král byl prakticky jediný známý nezávislý tvůrce u nás, ale dle mého i proto, že "zůstal" doma a měl dokázal dotáhnout některé své kreace až do výroby. Pavel Hušek se vrátil až po revoluci, známý prakticky jen pro hrstku lidí a to i díky jeho přátelství s Milanem Jozífem, tehdejším dlouholetým šéfredaktorem časopisu Automobil, který mu tu a tam, i za hluboké totality, dokázal otisknout nějaké návrhy, většinou pro cizí automobilky.
Někdy v roce 1990 jsem navštívil Vladimíra Dolejše na jeho chalupě nedaleko Příbrami. Ten mne odkázal na Milana Jozífa, od kterého jsem pak dostal kontakt na Pavla Huška. Sám jsem tehdy trochu kreslil a byl jsem za schůzku s ním nesmírně rád.
Výborný článek, moc díky. Práce Pavla Huška jsem vždycky obdivoval a nikdy jsem nepochopil, proč se na něho tady tak zapomínalo. Před zhruba čtvrt stoletím jsem měl tu čest s ním pohovořit u něho doma a když jsem si prohlížel jeho práce pro světové automobilky, nechápal jsem.
Skvostně napsané, díky.
K jaGUaru jako takovému se vyjadřovat radši nebudu..
Trochu jste to pomíchal. 600, 127, Panda...roky 1955, 1971 a 1980. Samozřejmě že je tam za 25 let znatelný pokrok ve vývoji, ale chybí vám tam model 850. To byl nástupce šestistovky. 127 s nimi nemá v této souvislosti nic společného.
Skvěle napsané, přečtené jedním dechem. Díky.
Nevím co považujete za drobné evoluce, těch modelů bylo do příchodu E-type o trochu víc. Mimochodem zkuste se podívat např. na model 400 Superamerica z roku 1959 a pak si sám zauvažujte nad tím, co měl kdo naukané více než jen zběžně😉
Type-E je nepochybně kus klasiky, ale popravdě vůbec nechápu, proč ho všichni tak opěvují. A pokud Enzo Ferrari skutečně prohlásil to, co se tu zmiňuje, měl buď upito, nebo si dělal srandičky, protože sám postavil nespočet daleko krásnějších vozů.