logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
avatar

M „henkka“ T

BydlištěPlzeň-jih
Registracepřed 17.1 měs.
Poslední aktivitapřed 2.6 dny
Komentářů u článků21
Pozitivních komentářů u článků9
Negativních komentářů u článků2

Posledních 50 komentářů

1
henkka
29. 8. 2025, 20:49
Lancia Kappa SW s dvoulitrovým pětiválcem: I dnes dokáže okouzlit svým jižanským charakterem

Vůbec jste design Coupé nepochopili a to je veliká škoda. Ale naštěstí jen vaše;))

0
henkka
19. 8. 2025, 20:43
Osm aut, která vypadala slibně, ale dopadla bídně

Dobové recenze málokdy lžou. A navíc ve většině případů mají bezchybný pravopis, což je dnes, jak je vidět i zde v tomto snažení, stále problém..

0
henkka
10. 8. 2025, 10:47
Alfa Romeo Stelvio 2.2 JTDm Intensa: To dobré zůstává

Pěkný článek, díky. Skvěle popsané, je z toho cítit ta radost z řízení téhle krasavice..

-5
henkka
8. 8. 2025, 22:37
Citroën DS3: To nejlepší DS ze všech bylo hned to první

Blbost! Nejlepší DS v historii měli označení 19 a 21 a byly to Citroëny. Tahle novodobá ds-šaškárna je stejná komedie, jako třeba Cupra od Seatu.. Jenom oblbovat potenciální zákazníky. A ti se samozřejmě oblbnout nechají.

0
henkka
3. 7. 2025, 20:43
Nové Ferrari Amalfi přijíždí a je plné dobrých zpráv

Vidím to asi takhle.....Amalfi je boží, v té tyrkysové barvě je neskutečné, i jak je ten tvar jednoduchý a přitom dokonalý, žádné pičičmandy navíc, zkrátka fantazie. Ale chtělo by to jí vidět vedle sebe s Romou..

0
henkka
23. 6. 2025, 09:47
Lancia Stratos HF: Kosmická loď pro závody rallye

To asi ano, na druhou stranu ani jedno z nich nevzniklo čistě pro rallye.

0
henkka
22. 6. 2025, 16:47
Lancia Stratos HF: Kosmická loď pro závody rallye

Výborný článek, moc díky.
Stratos je zkrátka legenda všech legend, alespoň co se rallye týče. Bohužel, ta doba volnějších pravidel a ne zrovna omezených rozpočtů je fuč. Stejně tak zmizela i velká jména.
A pěkně psáno - držme Lancii palce!

0
henkka
29. 4. 2025, 09:23
Nová Alfa Romeo Stelvio unikla na patentových snímcích. Čeká nás revoluce

Moc se mi to nelíbí, čekal bych od Alfy něco skutečně originálního a okulahodícího. Současné Stelvio je nádhera, taková podsaditá bestie. Tohle mi přijde tak trochu francouz po korejsku, hlavně partie zadních sloupků apod.

1
henkka
2. 2. 2025, 11:50
Fiat Panda: Kouzlo jednoduchosti | 1. díl

Pěkný a zajímavý článek. Jen bych u Pandy zmínil ještě jednu raritku mezi sériovými osobními auty - úplně rovné čelní sklo.
Interiér byl neskutečně variabilní, se sedačkami v podobě polštářků se dalo různě pohrát, to samé platilo o přístrojovce.

0
henkka
29. 12. 2024, 19:06
Ferrari Mondial: Neprávem podceňované Ferrari

Jsem fanoušek Cavallino rampante a vůbec všeho italského, ale nikdy jsem Mondial nepovažoval za nějaké horší Ferrari než ta ostatní, vždycky se mi líbil, zvlášť jeho prvotní provedení. Jízdní vlastnosti a výkony nemám možnost nikterak posoudit, pak bych dost možná názor změnil, ale už několikrát jsem jej očumoval a design toho auta se mi neskutečně líbil a líbí. Už jen fakt, že se jedná o kupé 2+2 s osmiválcem vzadu, z něho svým způsobem dělá kuriozitu.
Díky za pěkný článek.

2
henkka
28. 12. 2024, 10:55
Pininfarina Battista: Čistá esence italského supersportu v Beskydech

"Rozdíl mezi karosérií navrženou u Pininfarinů a krásnou ženou je ten, že na naší karosérii je i po letech vidět, jak byla krásná zamlada..."
Giovanni Battista "Pinin" Farina

2
henkka
20. 12. 2024, 13:03
Škoda Xena: Tahač s americkým srdcem, který měl zachránit LIAZ

Ano, to dobře vím, ten katalog jsem si tenkrát sám kupoval a dodnes ho pečlivě uchovávám.
Samozřejmě, Václav Král byl prakticky jediný známý nezávislý tvůrce u nás, ale dle mého i proto, že "zůstal" doma a měl dokázal dotáhnout některé své kreace až do výroby. Pavel Hušek se vrátil až po revoluci, známý prakticky jen pro hrstku lidí a to i díky jeho přátelství s Milanem Jozífem, tehdejším dlouholetým šéfredaktorem časopisu Automobil, který mu tu a tam, i za hluboké totality, dokázal otisknout nějaké návrhy, většinou pro cizí automobilky.
Někdy v roce 1990 jsem navštívil Vladimíra Dolejše na jeho chalupě nedaleko Příbrami. Ten mne odkázal na Milana Jozífa, od kterého jsem pak dostal kontakt na Pavla Huška. Sám jsem tehdy trochu kreslil a byl jsem za schůzku s ním nesmírně rád.

1
henkka
18. 12. 2024, 21:34
Škoda Xena: Tahač s americkým srdcem, který měl zachránit LIAZ

Výborný článek, moc díky. Práce Pavla Huška jsem vždycky obdivoval a nikdy jsem nepochopil, proč se na něho tady tak zapomínalo. Před zhruba čtvrt stoletím jsem měl tu čest s ním pohovořit u něho doma a když jsem si prohlížel jeho práce pro světové automobilky, nechápal jsem.

1
henkka
20. 11. 2024, 21:06
Jaguar má novou identitu, která je plná radosti, vzrušení a barev. Možná až moc

Skvostně napsané, díky.
K jaGUaru jako takovému se vyjadřovat radši nebudu..

0
henkka
5. 11. 2024, 21:09
Retro okénko Petra Přikryla: Fiat 600 byl i za totality dostupné auto - a dokázal trhat rekordy

Trochu jste to pomíchal. 600, 127, Panda...roky 1955, 1971 a 1980. Samozřejmě že je tam za 25 let znatelný pokrok ve vývoji, ale chybí vám tam model 850. To byl nástupce šestistovky. 127 s nimi nemá v této souvislosti nic společného.

1
henkka
20. 10. 2024, 13:42
Ferrari F80: Maranello vrací úder

Moc hezký článek. Díky😉

1
henkka
17. 8. 2024, 11:38
Abarth 500 Ferrari Dealers Edition: Tato pětistovka má grády

Skvěle napsané, přečtené jedním dechem. Díky.

-1
henkka
18. 6. 2024, 19:45
1966 Jaguar E-Type: V češtině není superlativ, který by dostatečně popsal dojmy z tohoto auta

Nevím co považujete za drobné evoluce, těch modelů bylo do příchodu E-type o trochu víc. Mimochodem zkuste se podívat např. na model 400 Superamerica z roku 1959 a pak si sám zauvažujte nad tím, co měl kdo naukané více než jen zběžně😉

1
henkka
18. 6. 2024, 16:34
1966 Jaguar E-Type: V češtině není superlativ, který by dostatečně popsal dojmy z tohoto auta

Type-E je nepochybně kus klasiky, ale popravdě vůbec nechápu, proč ho všichni tak opěvují. A pokud Enzo Ferrari skutečně prohlásil to, co se tu zmiňuje, měl buď upito, nebo si dělal srandičky, protože sám postavil nespočet daleko krásnějších vozů.