Vlk44
Jméno | Vojtěch Vlček |
---|---|
Bydliště | Znojmo |
Registrace | před 9.3 rok. |
Poslední aktivita | před 8.0 rok. |
Příspěvků ve fóru | 24 |
Komentářů u článků | 14 |
Pozitivních komentářů u článků | 0 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Co se týče torsenu, je blbost aby měly dvě šnekový soukolí menší odpor než odpory ložisek a kol s šikmým ozubením ve vyřazený převodovce. ještě k tomu umístěny v pořadí z kola na kolo takto: šnek a kolo, pak přímé a přímé ozubení, a pak zase kolo a šnek.
takže tak.
pokud se nepletu, tak to samy plati i pro HLSD
Teď moc nevím v čem jsem se utrhl, rád bych se zeptal jak to tedy je ..
Pár věcí na vyjasnění:
ke zjišťování jestli má auto na zvedáku špéru:
Pokud se po roztočení jednoho kola točí na druhé straně točí opačným směrem, zcela jistě špéru nemá:
Pokud se kolo točí stejným směrem není to záruka toho, že auto špéru má, může to být dáno např. předpětím v ložiscích differenciálu.
Nutné je zjistit jak moc velký odpor diferenciál klade, takže je lepší na jedny straně kolo spustit na špalek a pak zkusit zatočit, a nebo mít ppo ruce píkra, kterej vám ho zkusí na druhý straně podržet .. u obojího musí být samozřejmě vyřazeno.
no to je hnus velebnosti, tohle jsem neměl nikdy slyšet.. musel jsem to hned napravit
Velký kola jsou nejhorší vlastnost resto mod amerik (i když kvůli brzdám často nutný nebo přinejmenším rozumný). Nízko sedící Riviera na bělobočkách však vypadá skvěle. Jde tu hlavně o to, že ponton karoserie jde neúprosně nahoru, a díky tomu vypadá každý moderní auto na silnici jak dětská hračka ..
Kdyby byly Miaty populární mezi lidmi co ví co chtějí, moc by se jich neprodalo...
Co se zapalování týče, tak 60° V12 je stejně dobře vyvážená jako 90° V8, jen ta V12 má tu výhodu, že za stejnou dobu víckrát pálí, takže má příjemnější zátah, bez vibrací, u šestiválců to platí pro 120°, co se momentů týče, tak je na tom rozhodně líp V12. Pokud se však přesadí motor na klice jde tohohle efektu docílit např u flat six nebo F12, ty maj navíc výhodu nízkýho těžiště a menšího množství momentů co je potřeba dovyvážit .. žádnej motor ale není "od přírody" vyváženej.
Pro použití v autech je ideální objem na válec někde kolem 500 ccm už ani nevím proč. takže u litru už by to klidně moh bejt dvouvál :-)) btw fiatí twin air používá jednu z nejlíp vyvážitelných konfigurací.
Počet válců sám o sobě nic moc neřekne, ale budiž.. bude to šest, protože řadová šestka je fajn (na druhou stranu je moc dlouhá), véčko je taky fajn (škoda že nikdo nedělá V6 se sklonem 120 stupnů) a Flat6 taky...
Crossplane V8 mě nikdy nebraly tak jako flat plane motory V8, u I4 to mám přesně naopak. Na závěr bych chtěl připomenout všem haterům, že tříválce jak je známe jsou v drtivý většině půlka řadový šestky, což je fajn. Navíc 1.2 HTP nelze brát jako měřítko, páč to není motor ale pumpa na sračky.
A pak sou tu wankely, ty sou stejnak nej :-))
Je mi to docela fuk. Pro většinu lidí je Top Gear nejlepším motoristickým pořadem na světě, má to však malý háček, Top Gear se za poslední roky nafoukl jako bublina a začal být stále více megalomanský, nakonec se z televizní show hlavně o autech se stala show, kde auta sezonu po sezóně ustupují do pozadí.
Top Gear jako kdyby navázal na nekorektnost britského humoru po sitcomech jako Černá zmije, Hale & Pace atd. Briti prostě vyměkli. Hlavní uspěch TG byl to, že Clarkson se stále držel starého receptu v době, kdy to bylo nejvíc potřeba.
.
Guye Martina je podle mě pro skoro až TG škoda. Speed with Guy Martin je podle mě mnohem větší žrádlo. Pár výhod by to však mělo, Guy Martin je totiž podstatně lepší řidič než všichni stigové dohromady.
...
Na závěr bych tu hodil něco jen tak bez komentáře:
http://silnicnimotorky.cz/sport/road-racing/guy-martin-se-prohanel-po-verejnych-silnicich-rychlosti-280-kmh/
Jedna technická, jako mechanickou špéru lze brát torsen nebo lamelovej, tohle už čistě mechanická špéra není, to jestli to bude fungovat líp nebo hůř ukkáže jenom čas.
Pokud sem to dobře pochopil tak by to mělo být podobný jak lamerovej samosvor, kterej pracuje s tlakovým olejem podobně jak haldex a může svornost měnit podle potřeby .... každopádně mnohem lepší jak kdyby to celý fungovalo přes regulaci brzdný síly.
velmi pěkné přirovnání k seiko 5 ať už historií, nebo tím jak jsou oba produkty pěkně analogové.
Tohle je mnohem víc cool věc jak Volvo a Eagle dohromady:
http://khongthe.com/wallpapers/cars/gaz-volga-24-95-254643.jpg
Poslední komentáře
- Jyrki, Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
easy money... - Marek Brunner, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Právěže má ještě výkonnější PHEV 200 kW, ale podle... - afro-r1, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Ten motor pro RS je predem jasny. Nic jineho nez dvoulitrove... - James, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
..., ještě nádhernější - S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi... - Jimi, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Čínskou značku si nekoupí, ale EV technologie a hlavně baterky... - Frodo, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Po přečtení článku mě napadá otázka. Co je vlastně špatně... - PB, Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč...
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion... - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Tak ty čínský elektromobily bývají všeobecně levnější.... - HeavySmoker, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Viem tomu autu odpustiť ten design, ale vždy som mal rád lámanie... - man1k, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Zvenku je to za mě ošklivá E60.
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč jí říct ne, se hledají těžko
69 komentářů - Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů