načítám data...

Vlk44

JménoVojtěch Vlček
BydlištěZnojmo
Registracepřed 9.3 rok.
Poslední aktivitapřed 8.0 rok.
Příspěvků ve fóru24
Komentářů u článků14
Pozitivních komentářů u článků0
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Vl
Vlk44
20. března 2016, 18:00
0
Ptejte se Vojty: Samosvor v autě za babku?

Co se týče torsenu, je blbost aby měly dvě šnekový soukolí menší odpor než odpory ložisek a kol s šikmým ozubením ve vyřazený převodovce. ještě k tomu umístěny v pořadí z kola na kolo takto: šnek a kolo, pak přímé a přímé ozubení, a pak zase kolo a šnek.
takže tak.
pokud se nepletu, tak to samy plati i pro HLSD

Vl
Vlk44
17. března 2016, 12:03
0
Ptejte se Vojty: Samosvor v autě za babku?

Teď moc nevím v čem jsem se utrhl, rád bych se zeptal jak to tedy je ..

Vl
Vlk44
17. března 2016, 10:52
-1
Ptejte se Vojty: Samosvor v autě za babku?

Pár věcí na vyjasnění:
ke zjišťování jestli má auto na zvedáku špéru:
Pokud se po roztočení jednoho kola točí na druhé straně točí opačným směrem, zcela jistě špéru nemá:
Pokud se kolo točí stejným směrem není to záruka toho, že auto špéru má, může to být dáno např. předpětím v ložiscích differenciálu.
Nutné je zjistit jak moc velký odpor diferenciál klade, takže je lepší na jedny straně kolo spustit na špalek a pak zkusit zatočit, a nebo mít ppo ruce píkra, kterej vám ho zkusí na druhý straně podržet .. u obojího musí být samozřejmě vyřazeno.

Vl
Vlk44
09. března 2016, 12:40
0
Kdo nestřílí, ten je srab aneb o prskání z výfuku

no to je hnus velebnosti, tohle jsem neměl nikdy slyšet.. musel jsem to hned napravit

Vl
Vlk44
31. srpna 2015, 23:23
0
Chceme zpátky bělobočky!

Velký kola jsou nejhorší vlastnost resto mod amerik (i když kvůli brzdám často nutný nebo přinejmenším rozumný). Nízko sedící Riviera na bělobočkách však vypadá skvěle. Jde tu hlavně o to, že ponton karoserie jde neúprosně nahoru, a díky tomu vypadá každý moderní auto na silnici jak dětská hračka ..

Vl
Vlk44
10. června 2015, 16:51
0
Ptejte se Vojty: Odpověď není vždycky Miata

Kdyby byly Miaty populární mezi lidmi co ví co chtějí, moc by se jich neprodalo...

Vl
Vlk44
13. května 2015, 09:20
0
Autíčkář na lovu: Levná cesta k V12

Co se zapalování týče, tak 60° V12 je stejně dobře vyvážená jako 90° V8, jen ta V12 má tu výhodu, že za stejnou dobu víckrát pálí, takže má příjemnější zátah, bez vibrací, u šestiválců to platí pro 120°, co se momentů týče, tak je na tom rozhodně líp V12. Pokud se však přesadí motor na klice jde tohohle efektu docílit např u flat six nebo F12, ty maj navíc výhodu nízkýho těžiště a menšího množství momentů co je potřeba dovyvážit .. žádnej motor ale není "od přírody" vyváženej.

Vl
Vlk44
12. května 2015, 08:33
0
Autíčkář se ptá: Váš oblíbený počet válců?

Pro použití v autech je ideální objem na válec někde kolem 500 ccm už ani nevím proč. takže u litru už by to klidně moh bejt dvouvál :-)) btw fiatí twin air používá jednu z nejlíp vyvážitelných konfigurací.

Vl
Vlk44
11. května 2015, 19:56
0
Autíčkář se ptá: Váš oblíbený počet válců?

Počet válců sám o sobě nic moc neřekne, ale budiž.. bude to šest, protože řadová šestka je fajn (na druhou stranu je moc dlouhá), véčko je taky fajn (škoda že nikdo nedělá V6 se sklonem 120 stupnů) a Flat6 taky...
Crossplane V8 mě nikdy nebraly tak jako flat plane motory V8, u I4 to mám přesně naopak. Na závěr bych chtěl připomenout všem haterům, že tříválce jak je známe jsou v drtivý většině půlka řadový šestky, což je fajn. Navíc 1.2 HTP nelze brát jako měřítko, páč to není motor ale pumpa na sračky.
A pak sou tu wankely, ty sou stejnak nej :-))

Vl
Vlk44
07. května 2015, 20:24
0
Nový TopGear: Víme, co jsou noví moderátoři zač!

Je mi to docela fuk. Pro většinu lidí je Top Gear nejlepším motoristickým pořadem na světě, má to však malý háček, Top Gear se za poslední roky nafoukl jako bublina a začal být stále více megalomanský, nakonec se z televizní show hlavně o autech se stala show, kde auta sezonu po sezóně ustupují do pozadí.
Top Gear jako kdyby navázal na nekorektnost britského humoru po sitcomech jako Černá zmije, Hale & Pace atd. Briti prostě vyměkli. Hlavní uspěch TG byl to, že Clarkson se stále držel starého receptu v době, kdy to bylo nejvíc potřeba.
.
Guye Martina je podle mě pro skoro až TG škoda. Speed with Guy Martin je podle mě mnohem větší žrádlo. Pár výhod by to však mělo, Guy Martin je totiž podstatně lepší řidič než všichni stigové dohromady.
...
Na závěr bych tu hodil něco jen tak bez komentáře:
http://silnicnimotorky.cz/sport/road-racing/guy-martin-se-prohanel-po-verejnych-silnicich-rychlosti-280-kmh/

Vl
Vlk44
21. února 2015, 16:13
0
Škoda Octavia RS230: Ostřejší než ostrá?

Jedna technická, jako mechanickou špéru lze brát torsen nebo lamelovej, tohle už čistě mechanická špéra není, to jestli to bude fungovat líp nebo hůř ukkáže jenom čas.
Pokud sem to dobře pochopil tak by to mělo být podobný jak lamerovej samosvor, kterej pracuje s tlakovým olejem podobně jak haldex a může svornost měnit podle potřeby .... každopádně mnohem lepší jak kdyby to celý fungovalo přes regulaci brzdný síly.

Vl
Vlk44
04. února 2015, 21:50
0
Honda Civic 6g: Automobilový asketa

velmi pěkné přirovnání k seiko 5 ať už historií, nebo tím jak jsou oba produkty pěkně analogové.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !! 2003
Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !!

2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem

Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW, 2017
Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW,

2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem

Toyota Corolla TS 2003
Toyota Corolla TS

2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem