Michal „MKM3“ Kus
| Bydliště | Tábor |
|---|---|
| Registrace | před 20.9 měs. |
| Poslední aktivita | před 7.1 měs. |
| Komentářů u článků | 6 |
| Pozitivních komentářů u článků | 1 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Však já to chápu, ale výfukové emise byly dlouhou dobu to první na co se ukazovalo.
Emise sem emise tam…. Pred 2 týdny jsem byl na STK+Emise se svou 4 letou Mazdou 3 s 2l benzínem. Dle záznamu měření emise 0,00 a 0,00 no a teď co s tím….

170 PS - hlavně ale výrazně vylepšená křivka krouťáku už od spodu a cca neklesá do 6 tisíc.
PS převodovka je fajn, dej si nový olej - já ho nechal měnit za MTF2 a teď je to ještě lepší
Hele to denčelo 2019-2020.
Mám 2021 a nedrnčí nic, vše pěkně slícované a pevné.
Stejně tak první dva roky jsou neustálé potíže s termostatem, kamarád má už 3-4 teď nevím, no já mám najeto 60 tisíc a nic ohřívá se pěkně a vše funguje..
Ale tak vždy je co zlepšovat, mě třeba vadí poměrně velké náklony takže budu dávat snížené pružiny, klavírní lak se poškrábe jen se na něj podíváš a sedadla by mohly mít delší sedáky a výraznější vedení a bederku.
Tohle auto mám, tedy Mazdu 3 2021 G122 Plus ale motor mám otevřený na Stage1 - pro 100 oktan, upravený předstih, volnoběh, reakce plynového pedálu, samozrejmně plný výkon motoru a ne ty uškrcené verze G122 a G150.
Je to hned jiné auto.
Infotaiment je právě to co se mi líbí a ovládání kolečkem je super - displej je nedotykový.
Ten interiér se moc povedl a jízdní vlastnosti jsou velmi příjemný.
Predtim jsem měl ,,legendu e46 ve verzi 328Ci” a tohle auto mi to ještě poctivé BMW hrozně připomíná, tím čistým designem, kvalitním klasickým interiérem, skvělým podvozkem a chutí zatáčet, ale i dynamikou (po otevření).
V létě údajně přijde 2,5l motor, ale bude uškrcen (otázka zda opět jen SW nebo i HW).