Nironade
Jméno | Ondra Havelka |
---|---|
Bydliště | Vyškov |
Registrace | před 16.2 měs. |
Poslední aktivita | před 15.7 měs. |
Komentářů u článků | 1 |
Pozitivních komentářů u článků | 0 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Skvělej článek, nejen kvůli tomu že je o dvojčatech. Jelikož mám firsthand zkušenosti a troufám si říct, že asi trošku hlubší než Ty, Krab (PS: články o 911 a A110 byly úžasný) a další, ve jménu rozšíření debaty se večer pokusím shrnout můj skoro rok s GT86 a nabídnout trochu jiný pohled. Jelikož se ale během psaní z komentáře stal spíš článek, vytvořím k tomu blog a hodím sem do komentářů odkaz.
Každopádně i jako spokojený majitel souhlasím s hejtem, tohle auto žádá kompromisy a má nedostatky. Je pravda, že facelift spoustu problémů alespoň částečně řeší, v téhle době už většina špatných 2013 motorů pochcípala (nejhorší to měly toyoty po recallu), v průběhu 2013-2016 se postupně odstraňovaly vady, facelifty jsou v tomhle už relativně bezpečný. Na dlouhodobou spolehlivost má ve výsledku největší vliv údržba, především kvalitní olej, typem podle potřeby, ale hlavně často měnit. Hned potom je taky nutný, aby se majitel k autu choval slušně, prohříval, netahal ho neustále až k omezovači atd...
Chováním při sportovní jízdě je ale naprosto perfektní, je to asi nejlepší vstup do světa sportovních aut, ale zároveň s ním lze i normálně žít. V příspěvku se zkusím věnovat víc právě těm praktickým schopnostem auta a spolehlivosti, ono po těch skoro 10 letech už nemá moc smysl psát o sportovních vlastnostech, jelikož neexistuje nic, co už nebylo řečeno jinde.
Poslední komentáře
- VK, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Technická poznámka, bez mezer za čárkami se to skoro nedá... - myrryn, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Je to tak. Zoufalý pokus o prodej v podstatě neprodejného... - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
:-) - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Nazdárek,Tak všechno fakt z rodiny nemám,ale třeba půl roku... - Jakub Pospíšil, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Hele já na to právě koukám a už je to třetí auto během... - briza, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ale je, respektive je třeba oplakávat Volvo jako celek. - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
To jo, ale prave myslim, ze vic lidi by ocenilo treba octavku... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
20 let starý Land rover co jezdí do těžby opravdu polepy... - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
No, jasně, ale tohle jsou většinou jiní lidé - starší... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Lidé se otáčejí protože jsou to držky zvědavé. Jezdím... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Hrozná pixla, na parkovišti se neztratí protože tam nic divnějšího... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Oprava. Měl jsem na mysli O2 RS. Ta se mi dodnes líbí nejvíc... - Habakukk, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ojebávka na zákazníka. V této ceně to má být trvalá čtyřkolka... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Mňa ešte zaujala transparentnosť automobilky. Tie údaje sú slušné... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
z tejto :P
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů