František „Trubec“ Es
| Bydliště | Brno-město |
|---|---|
| Registrace | před 2.9 rok. |
| Poslední aktivita | před 2.4 rok. |
| Komentářů u článků | 8 |
| Pozitivních komentářů u článků | 1 |
| Negativních komentářů u článků | 2 |
Posledních 50 komentářů
Do teď jsem měl za to, že ABS brzdnou dráhu zkracuje..
A v nadpisu máš rok 2019, ten měl 150kW, až 2022 má 170kW.
J Juan, založenou v roce 1965 již dva roky vlastní Brembo. Tři závody ve Španělsku, jeden v Číně.
K mašině samotné není co. Technika čajny samozřejmě snese srovnání s jinými světovými výrobci, ale ten režim...
Mě se líbí představa, že si pár lidí udělalo prdel z této ochuzené výstavy, a hlasovalo pro nesmysl.
Cože, sedačky nejdou složit do roviny!? V tom se bude teda blbě spát při expedici..
Jasně, tak jako se z běžných aut vytratily ukazatele teploty a tlaku oleje, vody, palubního napětí, nebo tlaku turba. Pro většinu uživatelů zbytečnosti. Na druhou stranu, když už displej, tak s možností si tyto informace zobrazit.
Já věřím tomu, že podstatná část těch kteří si myslí, že musí by toto s citelným navýšením nákladů přehodnotila.
Vůbec to není o tom, že někomu nepřeju tu radost z řízení, jen by bylo vhodné pár lidí přesvědčit o tom, že není třeba pořád někam jezdit autem.
Vem si že za jednu bídnou výplatu koupíš funkční střep, pojistiš ho, a ještě zbyde na pár nádrží PHM.
Sakra, vždyť já nám přeju více místa pro radost!
To já si upřímně přeji citelné zdražení všeho, co souvisí s provozováním automobilu. Abychom na cestách potkávali pouze ty, kteří opravdu potřebují, nebo opravdu chtějí.
Tedy krom míru, lásky, ženských, méně štěrku a listí v zatáčkách, méně neidentifikovatelných zvuků, více pohody a tak.