Jakub „Koubes85“ Kopal
| Bydliště | Přerov |
|---|---|
| Registrace | před 3.2 rok. |
| Poslední aktivita | před 18.3 měs. |
| Komentářů u článků | 5 |
| Pozitivních komentářů u článků | 2 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Jo, to je přesně ono. A k tomu si přičtěte absolutní nezájem značky Hyundai o podporu cen rychlonabíjení a zjistíte, že na jejich kartu stojí ceny za 1kWh typu 20 korun. Takže pak je to na cestování po Evropě pomalu dražší jak spalovák. Z toho vyplývá, že u nás jsou tyto auta neprodejný proti TM3.
Souhlas, těžko se ze začátku odhadovaly rozměry za volantem. Ale dobrá zpráva je, že pokud budeš přesedat do 99x, tak to už moc rozdíl nebude. Aspoň já ten pocit nemám. Tady naopak je mírné zklamání lehce slabší zvuk od motoru, jak není úplně za zády, ale je trochu dál...
Souhlasím a potvrzuju. S Taycanem jsem strašně rychlej, ale chybí tomu ten pocit vytočeného motoru, takže se špatně odhaduje nájezdová rychlost do zatáčky a člověk musí pořád koukat na rychloměr. Kdežto u 911 s tím problém nemám, protože podvědomě vím, co mám zařazeno (bo manuál) a podle zvuku tím pádem mám i pojem o rychlosti bez koukání na budíky.
Popravdě nechápu smysl čistého elektra jako sporťáku.
Přesně, navíc pod 1,5M se dá koupit BMW i4, což je trošku jiná kategorie BEV.