Miroslav „blohmmi“ Blohmann
| Bydliště | Klatovy |
|---|---|
| Registrace | před 3.4 rok. |
| Poslední aktivita | před 2.7 rok. |
| Komentářů u článků | 11 |
| Pozitivních komentářů u článků | 7 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Nikrob je pro koncového uživatele zatím nekoupitelný. Navíc kvalitou a jízdním projevem je Pony úplně jinde.
Vyrábět auto tady je pro nas bohužel nereálné. Už takhle se vám nezdá levné a s výrobou tady bychom byli na několikanásobku ceny. Snažíme se mu ale dávat přidanou hodnotu nejen v mechanické části (montáž, podvozek, komponenty, výstupní kontroly...), ale vzhledem k tomu, že jsme parta elektroinženýrů hlavně v elektrice (jiné nabíjení, podpora nabíjení z FVE, V2L, jiné typy baterií atd.). Další věc je samozřejmě servis, technická podpora, záruky, díly atd. Za 200k dostat na trh obdobné auto je bohužel nereálné.
Ono to právě není jen auto přivézt a šup na trh. Auto z Číny bez úprav a homologací tady v životě nikdo nepřihlásí. Proto ho upravujeme a vylepšujeme tak, aby to fungovalo a vše bylo legální a zároveň, aby jízdní vlastnosti dávaly smysl. Je proto nesmysl vyvolávat pocit, že je možné to auto tady mít za půlku. Není to tak a nejspíš ani nebude.
V bolívii stojí banán 20 talířů v Tescu v Plzni 20 Kč. Dodávám jen pro kontext. To co píšete navíc není pravda.
Lepší možnost přepravy, kvalita montáže a zpracování. Způsobilost pro EU je dána platnou
homologací.
Přijeďte se podívat do Klatov. Rádi vám to ukážeme 😉 On je totiž trochu rozdíl mít auto přes půl sveta v Číně a v ČR. Ty ceny co píšete jsou prostě nesmysl. LiFePO4 jsou v Ponym originál. V jiných našich vozech je doděláváme to je napsáno trochu nešťastně.
Trochu tady zapomínáte, že to nefunguje tak, že se koupí auto v Číně, přiveze a jezdí se. Homologační proces opravdu není ani jednoduchý, ani levný. Wuling za 160 tis. je utopie a nikdy se tu takhle prodávat nemůže.