
Miroslav „blohmmi“ Blohmann
Bydliště | Klatovy |
---|---|
Registrace | před 2.7 rok. |
Poslední aktivita | před 2.1 rok. |
Komentářů u článků | 11 |
Pozitivních komentářů u článků | 7 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
blohmmi
25. 2. 2023, 18:11 0Máme i jiné levnější modely. Koukněte na www.elBlesk.cz
blohmmi
25. 2. 2023, 18:10 0Nikrob je pro koncového uživatele zatím nekoupitelný. Navíc kvalitou a jízdním projevem je Pony úplně jinde.
blohmmi
25. 2. 2023, 09:12 6Vyrábět auto tady je pro nas bohužel nereálné. Už takhle se vám nezdá levné a s výrobou tady bychom byli na několikanásobku ceny. Snažíme se mu ale dávat přidanou hodnotu nejen v mechanické části (montáž, podvozek, komponenty, výstupní kontroly...), ale vzhledem k tomu, že jsme parta elektroinženýrů hlavně v elektrice (jiné nabíjení, podpora nabíjení z FVE, V2L, jiné typy baterií atd.). Další věc je samozřejmě servis, technická podpora, záruky, díly atd. Za 200k dostat na trh obdobné auto je bohužel nereálné.
blohmmi
25. 2. 2023, 09:01 4Ono to právě není jen auto přivézt a šup na trh. Auto z Číny bez úprav a homologací tady v životě nikdo nepřihlásí. Proto ho upravujeme a vylepšujeme tak, aby to fungovalo a vše bylo legální a zároveň, aby jízdní vlastnosti dávaly smysl. Je proto nesmysl vyvolávat pocit, že je možné to auto tady mít za půlku. Není to tak a nejspíš ani nebude.
blohmmi
24. 2. 2023, 23:23 2V bolívii stojí banán 20 talířů v Tescu v Plzni 20 Kč. Dodávám jen pro kontext. To co píšete navíc není pravda.
blohmmi
24. 2. 2023, 23:18 2Lepší možnost přepravy, kvalita montáže a zpracování. Způsobilost pro EU je dána platnou
homologací.
blohmmi
24. 2. 2023, 22:50 0Přijeďte se podívat do Klatov. Rádi vám to ukážeme 😉 On je totiž trochu rozdíl mít auto přes půl sveta v Číně a v ČR. Ty ceny co píšete jsou prostě nesmysl. LiFePO4 jsou v Ponym originál. V jiných našich vozech je doděláváme to je napsáno trochu nešťastně.
blohmmi
24. 2. 2023, 22:23 2Vzal bych si jich za tyhle peníze 20. Kdy je dodáte?
blohmmi
21. 6. 2022, 09:28 3Trochu tady zapomínáte, že to nefunguje tak, že se koupí auto v Číně, přiveze a jezdí se. Homologační proces opravdu není ani jednoduchý, ani levný. Wuling za 160 tis. je utopie a nikdy se tu takhle prodávat nemůže.