načítám data...

VD

JménoVladimír Dražil
BydlištěŠumperk
Registracepřed 2.1 rok.
Poslední aktivitapřed 5.3 měs.
Komentářů u článků6
Pozitivních komentářů u článků0
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

VD
VD
29. října 2023, 05:12
0
Lexus LC500 Hokkaido Edition: Umělecké dílo na čtyřech kolech

Jen malá technická - zmiňovaný "asistent jízdy v pruzích" (LTA) je bezpečnostní "asistent sledování jízdy
v jízdních pruzích" a jeho primárním úkolem je upozornit na (jím vyhodnocené) těsné přiblížení k bílé čáře. Nejprve upozornit a teprve poté lehce zasáhnout do řízení (systém LDA pouze akusticky a graficky upozorní ale aktivně do řízení nezasahuje). Zapnutím směrovky se systém deaktivuje případně již spuštěný přeruší.
Z toho vyplývá, že vůz s LTA bude mezi bílými čárami zvolna kličkovat ale nikdy nepojede zcela uprostřed mezi nimi. Lze to zkusit na dálnici (ale jen pokud nikoho neohrozíte) - pusťte volant ALE STÁLE BUĎTE VE STŘEHU a uvidíte. Jen pozor na místa s nevýraznými čárami nebo bez nich - to vám LTA pošle vůz do protisměru svodidel nebo do příkopy. ZKOUŠEJTE to jen u vozů u kterých BEZPEČNĚ VÍTE, že tento systém MÁ a je AKTIVOVANÝ. A také raději "jen" ve stovce. V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEDÁVEJTE RUCE OD VOLANTU, JEN HO NA CHVÍLI UVOLNĚTE - STÁLE MUSÍTE MÍT MOŽNOST OKAMŽITĚ ZASÁHNOUT DO ŘÍZENI A DÁLNICE KOLEM VÁS BY MĚLA BÝT VOLNÁ.

VD
VD
26. února 2023, 06:20
-4
ElBlesk Pony: Den plný překvapení

Ač se zdá na první pohled cena vysoká, tak vzhledem k podílu ruční práce a finančnímu nakrmení úředního šimla (nutné úpravy dle předpisů EU a homologace) + prvotní náklady a nějaká marže, tak to asi ani jinak dopadnout nemohlo.
Otázkou ovšem je, kdo si taková autíčko na nákupy v době kdy nám naše chudá vláda stále předhazuje, že si na důchod máme ušetřit sami protože ho už rozfofrovala, bude moct dovolit.
Ale jste-li zemědělec, tak nevěšte hlavu - za 2 metráky paprik může být vaše! :-D

VD
VD
20. ledna 2023, 05:29
0
O autech a trendech

Design - to je něco, co každý jeden z nás vnímáme individuálně po svém a estetické cítění máme také každý jiné. To nad čím se jeden rozplývá může druhému klidně připadat až ošklivé.
Přesto, že design je všude kolem nás, tak asi nejvíce ho vnímáme právě u automobilů.
Článek můžeme hodnotit z různých úhlů a pohledů ale co se mi líbí je, že autor se nebojí ostatním sdělit svůj názor na vzhled Jeepu Avenger. A zrovna já patřím do skupiny lidí, které design tohoto vozu nijak a ničím neoslovil.
Budeme-li se bavit o podobnosti aut napříč značkami, tak bychom se museli "prohrabat " až ke kořenům. Za ty by se dal považovat rukopis a designérské cítění jednotlivých designerů a vezmeme-li v potaz ještě řekněme "fluktuaci" jednotlivých designerů napříč značkami nebo studii, tak je vysvětlení nasnadě.
A pokud k tomu přidáme ještě v článku zmiňovaný módní trend a možná i průmyslovou špionáž (?), tak když dnes vedle sebe postavíme 5 vozů různých značek stejné třídy, tak z dvou set metrů s jistotou rozeznáme akorát tak barvy.

VD
VD
02. ledna 2023, 05:29
0
Autíčkář se ptá: Hledáme univerzální odpověď

Ač jsem byl opravdu "zarytý forďák" (25 roků praxe u jedné značky), tak po změně majitele firmy před třemi lety k tomu přibyla i Toyota. Mám tedy možnost srovnání a musím konstatovat, že dnes, lidem kterým jsem dříve doporučoval Forda (byť jen s vybranou motorizací), tak dnes, v "době elektrifikované", jim doporučuji Toyotu. Protože ale stále ještě nejsem příznivcem elektromobilů (a není to kvůli samotnému pohonu ale spíše kvůli tomu co se na to nabaluje ostatního), tak dnes doporučuji hybridní techniku. A v tom případě samozřejmě Toyotu. A to hlavně z toho důvodu, že když Toyota začala sériově vyrábět a prodávat svůj 1. hybrid, tak ostatní výrobci teprve začínali uvažovat o vývoji svého vlastního systému nebo to braly jen jako okrajovou záležitost. Dnes má Toyota už pátou generaci hybridního systému a co víc, ještě stále má drtivou většinu nabízených motorů s rozvody poháněných řetězem a vystačí si i s nepřímým vstřikováním paliva. K tomu přičtěte velmi rozumné servisní intervaly (15000 km/ 1 rok), standardní záruku 3 roky (5 roků na hybridní systém a až 10 roků na trakční baterii) a po třech letech 15% slevu na servis vozu. Za mě tedy není co řešit ale takto to prostě vidím já.

VD
VD
26. srpna 2022, 05:38
0
Toyota Aygo X Limited: Upřímné malé autíčko

Moc se všem OMLOUVÁM! nějakým "šikovným" způsobem jsem do příspěvku (a hned 2x) implantoval logo Ka, které tam nepatří aniž by to mě být cíl, které jsem uviděl až po odeslání příspěvku a nenašel jsem způsob, jak to napravit. Ještě jednou OMLUVA.

VD
VD
26. srpna 2022, 05:29
-2
Toyota Aygo X Limited: Upřímné malé autíčko

Jen malá technická. Není mě tak úplně jasné, proč porovnáváte Aygo X s vozy, které nejsou jeho přímým konkurentem. Bohužel nemáte možnost vidět videa z porovnávacích testů, vývojového centra kde přímý konkurenti byly VW UP, H. i10, KIA Picanto a Fiat 500. A ty, dle videí různých jízdních testů na zkušebním polygonu, nechávalo Aygo X za sebou. Swift nebo i20 jsou přímým konkurentem Yarise a k nim tedy Aygo X není rovnocenným soupeřem. To je stejné jako by jste porovnávali Octavii s Fabií. Aygo X bylo od 1. dne vyvíjeno primárně jako auto do města a druhý vůz do rodiny. A přitom má být i takovou "stylovkou" více méně na nákupy a pod., kde se předpokládá jízda ve dvou lidech a nouzově ve čtyřech. Vzpomínáte na 1. Ford Ka z r. 1996? To razilo prakticky stejnou ideologii.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG Nová bomba  1kč/km 2008
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem