Jméno | Filip Střítežský |
---|---|
Bydliště | Blansko |
Registrace | před 2.8 rok. |
Poslední aktivita | před 2.0 dny |
Komentářů u článků | 8 |
Pozitivních komentářů u článků | 3 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
TopGear nás naučil spoustu důležitých faktů, nejen o autech. Američani jsou hloupí, závodit se dá levně, BMW Isseta nemá zpátečku a Porsche 928 je "alright".
Woyto tvůj kompakt už nějakou dobu není mezi námi. Nicmené posloužil pžesně k tomu jak píšeš :D tlumiče pružiny, siláče, poloosy, díly motoru... Hodně věcí jsem použil na Californiu, zbytek se schoval na "horší časy". S koupí tohoto poláka ony časy nastaly, takže díly recyklujem dál :D
Hezká kola moderním autům hodně chybí, hlavně těm obyčejným. Nespočet variací ve stylu černý lak s broušenou plochou, alá dotz jak se píše víše" je unavující a neoriginální.
Hodně výrobců kol už taky nějak ztratilo prestiž. Dneska už se nikdo nechlubí že jejích Peugeot vyjíždí z fabriky na Speedlinech, BMW na bbs, Subaru na Enkeii...
Budoucí radar na křižovatce u Kuřimi je ukázka úplné demence ze strany ŘSD (či kdo přesně to vymyslel). Tam si někdo prostě řekl "Hele oni tam hodně bouraj, to bude určitě proto, že tam jezdí rychle". Ale každej jouda co tam kdy jel ví, že tam se kvůli rychlosti fakt nebourá.
Pro neznalé, je to veliká Tčková křižovatka, která ale není moc přehledná a tvoří se zde dlouhé kolony. Hromada frustrovaných lidí se pak pomalu posunuje k místu kde se musí rozhlížet do dálky a odhadovat jestli někomu při připojování křižují cestu nebo ne. Často to tam pak "prostě pošlou"
Mimo špičku tam pohodlně profrčíš lehce nadpředpisových 80 (nebo víc :)) Teď už teda vlastně ne...
Do "drajvů" jezdím celkem často, třeba 1 týdně to zvládnu. Jakožto čerstvýmu dvacátnikovi mi nějaký tuky a cukry problém nedělaj. Obecně nejlepší je Mekáč, protože ti dají hromadu tašek, krabiček a podobých obalových bordelů, takže to nakonec všecko nacpeš do té velké tašky a zahodíš.
Největší problém drajvů byla nefunkční stahovačka... takovej ten problém co tě sere ale ne dost abys to opravil a holt si ten burger dáš vevnitř a aspoň si nezasviníš auto. No ale stahovačku jsem začátkem jara opravil, takže si zase vesele žeru v autě.
A jelikož svoje auto obsesivně vysávám podobně často jako jezdím do toho drajvu, drobky mi moc nevadí :D jinak je potřeba všecky obaly házet na sedačku nebo spolujezdcovi pod nohy, protože jakmile se to strčí do dvěří, nedejbože na zadní sedačky, jen těžko to pak auto opustí dřív než za pár tejdnů.
Ani ne tak nejdivnější, jako spíš stupidní souhra náhod. Když jsem koupil primeru, měla úpně mrtvou spojku. Hodil jsem ji tedy do servisu, za týden hotovo, vyzvedávám. Ještě v tom servisu mi borec říká "máte tam docela mrtvou baterku, nechtělo nám to startovat". OK, zaznamenáno, koupim baterku. Teď nová spojka! jedu to projet. Projíždím se moravským krasem, jedu z Adamova do Křtin a přijde mi jako by to občas trochu ztrácelo výkon. Jak může 25let stará atmosfára ztrácet výkon, to se mi určitě jen zdá... Dojedu do Křtin, rozjíždím se z křižovatky a auto začne kuckat jak starej tuberák, ale rozjede se. Tohle je fakt divný, rychle domů. Vyjíždím ze Křtin, auto ztrácí poslední zbytky výkonu, ok, zastavuji. Ve chvíli kdy zastavím u krajnice, auto se dusí na volnoběh, otáčkoměr skáče od 0 do 7k jak se mu zachce, auto chcípá.
Abych to zkrátil, odešel altík, ale s ním se taky spálila žárovka v kontrolce dobíjení takže jsem nevěděl že auto nedobíjí.
po výměně altíku a žárovky se teda kotrolka rozsvěcovala jak se jí chtělo i když altík stále stabilně dobíjel, ale odpojení oné kontrolky a instalace externího voltmetru pomohla :D
Primera "létala bokem" schválně, ale paradoxně až ke konci když okruh proschnul. To mokro předokolkám moc nesvědčí, příště objednejte celodenní slunečno????
Zajimavy je ze P10 wagon, resp. W10 nema s primerou moc spolecnyho. Vychazi totiz z nissanu Avenir, má jiné díly kastle, jiný interiér, jiný podvozek..
Poslední komentáře
- H.M., 2006 Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDi DSG:...
Mam B6ku už x leta a žádní problém. Ročník 2008 CR 103kW,... - rock, Retro okénko Petra Přikryla: Fiat...
F127 byl překlep, měl tam být F126. S 850 je to hodně sporné;... - henkka, Retro okénko Petra Přikryla: Fiat...
Trochu jste to pomíchal. 600, 127, Panda...roky 1955, 1971 a 1980.... - Tomáš Strach, 2006 Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDi DSG:...
@Honza 123: Ano, chyba. Byl jsem i upozorněn kolegou z redakce.... - rock, Retro okénko Petra Přikryla: Fiat...
Todle autíčko mělo svoje opodstatnění ve svém čase a na svém... - Jakub69, 2006 Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDi DSG:...
No, ono je to o tom, že jednak strašně hnijou, antikorozní... - Jakub69, 2006 Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDi DSG:...
Tomáši díky za článek. Auto jsem kupoval v roce 2011 jako... - VK, Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
Kdysi jsem se nechal svést pověstmi o ‘Mercedesu pro chudé’... - mariov8, Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
Teď jezdím diesel-hybdridním plug-in GLC, ano, je tak 2,25x... - Ronoath, Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
Měl jsem rád i C5 druhé generace. Obyčejný 2.0 HDi, skromná... - mariov8, Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
Měl jsem Xantii, ta už se sehnat v slušném stavu nedá a už je i technicky... - martin_100, 2006 Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDi DSG:...
Spíš Das Majitel..... - James, Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
To není vůbec špatnej nápad. 1.9jtd jsem měl v Multiple... - StreetPro, 2006 Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDi DSG:...
Tenhle luxus jsem si vyzkoušel a pokorně se vrátil k provozně... - Rush, 2006 Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDi DSG:...
Hehe, díky za ranní dávku nostalgie. Měli jsme ho před 15 lety...
Poslední inzeráty
1985 rok výroby
135 koní výkon
4 087 ccm objem
1976 rok výroby
250 koní výkon
6 600 ccm objem
1958 rok výroby
326 koní výkon
6 400 ccm objem
1989 rok výroby
170 koní výkon
5 732 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
40 komentářů - Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
32 komentářů - Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě a 5 dalších zajímavostí Škody Elroq
32 komentářů - Opel býval cool. Nekecám.
30 komentářů - Porsche 981 Spyder: Chirurgicky přesný řez okreskou
28 komentářů - Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný ideál na elektřinu?
27 komentářů - BMW XM Label Red: Magnet na pozornost
24 komentářů - Nová Toyota Camry: Pořád stejně dobrá, jen nyní výrazně hezčí
23 komentářů