Boris „bonup“ Popsimov
| Bydliště | Praha-východ |
|---|---|
| Registrace | před 3.8 rok. |
| Poslední aktivita | před 11.7 měs. |
| Komentářů u článků | 13 |
| Pozitivních komentářů u článků | 9 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Přesně já nepíšu, že je to nejlepší auto. Má mouchy ostatně jako každé, ale dle mě lepší než BMW i3 i zbytek zde zmíněný. Jasně že jsem osobně uvažoval i o Leaf 2, ale ChaDemo, žádný tepelný management baterie atd. atd. Mě jako cena/výkon vychází momentálně nejlépe Opel i to že je to původně spalovák je v tomhle plus. Díly mimo elekto budou "levné" takovej nabouranej blatník u BMW bych fakt měnit nechtěl už jen proto že to není plechové (jinak super že BMW je plasťák lehkej moderní ale ...). Prostě podle mě nejlépe ze všeho zde uvedeného poslouží Corsa e. Není ani moc hezká ani techniky nejlepší. Má však slušnou baterku, nabíjení atd. atd.
Tajný typ Opel Corsa E - už jsou s cenou kolem 400 resp lehoučce přes a 50kwh baterie, sám mám ID4 a uvažuji vyměnit fosilního Supa (5let starého) za Corsu E jako druhé auto do rodiny. Sup. jako druhé auto je trochu nesmysl. Jinak Mazda MX30 se mi líbí víc, ale narovinu Ope dojede dál a jako nákupní taška poslouží mnohem lépe.
No kochal se syn, ale spíš za to mohly více než 10let staré pneumatiky jako nové a staré tlumiče a na jednom schůdku vzniklým přechodem nového asfaltu a starého a po dešti dešti. Nepatrně přidal a už to šustil zadkem dopředu z náspu do pole i to pomohlo šlo to tou pevnou nápravou jako z náklaďáku na před a ta teda vydrží všecko. Hned sem koupil nové Firestony co jiného na ameriku, vyměnil tlumiče, stabiliz. tyčky a zrcátko. Jen pro info díly jsou levné. Zrcátko levé plně v elektrice přišlo na 1500Kč no kdo jinej to má? :-)
S tou cihlou se moc dělat nedá, nové 4 tlumiče a tyčky stabilizátoru - vše jsem udělal a rozdíl je skoro nepoznatelný (GT má 6 tlumičů, vzadu jsou ještě horizontální tlumiče, ty jsem za rozumnou cenu nesehnal. Nemyslím, že by něco zlepšily, zrovna ty vypadaly nejlépe a tlumí asi nějak pevnou osu aby zvládla samosvorný diferenciál). Jinak výměna byla jedna radost, jednoduchá a hotová za chvilku v garáži na nájezdech. Teda jo, na roletě se teď dá i řídit, předtím si to jelo kam se mu chtělo. :-) Přes to všechno umí dělat radost. Je to auto prostě pro radost a pocit svobody.
Za mě je to nejpovedenější retro vzhled Mustanga. Sám mám o generaci starší New Edge, podvozkově je to stejné a motorově prakticky také. Toto auto si nekupujte, pokud si chcete užít sportovní jízdu. Za mě jedině Cabrio, tedy Convertible, a V8. Za ostatní nemá cenu vyhazovat peníze raději si připlaťte není to až takový rozdíl. Tedy vyjma speciálů s nezávislým zavěšením zadních kol jako jsou Mach1 atd. Toto auto potřebuje laděný výfuk (vše ostatní je dle mě vyhazování peněz) a pak je to prostě brumlačka pomalinku bez střechy. Každý jouda v 1.9 TDi vás předjede a jedině na rovině a kvalitní silnici můžete vyhrát. Podvozek je tak fortelný, že bez úhony přežije 20m výlet do pole a to z vysokého náspu silnice. Vyndavat to z kukuřice musel jeřáb a nic tomu nebylo. Nechal jsem udělat geometrii a ani se nehnula (jen uražené zrcátko o akátový keř). Tedy jestli ono to nějakou geometrii má. Kroutí se to, v zatáčkách to nesedí, občas si člověk myslí, jestli převodovka vůbec ví, že je převodovka (mám 4 kvaltový hydro měnič). Je to spíš takový malý tank. Přesto si prakticky každou jízdu užívám. Mám verzi MACH1000. Zní to super, avšak jde o originální audio 1000W. I to mi však dělá radost Born in the USA… Prostě pocit k nezaplacení, kdo nepoznal, nepochopí.
ID4, raději bych do série Mustaga E a Mustang Convertible 1964. Nemůžu mít vše co chci tak se snažím alespoň ke snům přibližovat.
Ja už to vyřešil: na ježdění mám EV a pro radost Mustanga V8 k tomu ještě veterána. Není nic lepšího. Provokuju a parkuju je vedle sebe. Lepší hybrid nenajdeš. :-)

Za mě bez diskuze V8 a hlavně cabrio. Elektromobil je ve všem lepší pokud jde o cestování kamkoli o tom není třeba diskutovat sám to tak mám. Pro radost to není přesto s ním jezdím kam potřebuji, protože je to nejpohodlnější. Pro radost se svezu Mustangem bez střechy je to otravné, hlučné, kroutí se to, bolí z toho občas hlava, ale je to vždy zážitek. Když si ještě z 1000W audia pustíte něco vhodného “Born in the USA” atd. Nemá to chybu. Mám i motorku, oldtimer Porsche a normální petrol 1,5TSI, ale s ničím si tak neužiju ačkoli každé z ostatních aut projede zatáčku lépe a s nerovností se vypořádá také lépe. Howgh.
No po MR2 a Porsche jsem došel také k tomu že cabrio 4 místné je super jen by mi v uvedeném výběru chyběl zvuk 8válce. Ten z kroutivého cabria udělá zážitek. Skončil jsem u Mustanga New Edge (ani rozpočet nezrujnuje). Pořádný zvuk si teprve bez střechy řidič užije. Dokonce ani motorka nenabídne to co cabrio. Na motorku si v karaťasech, tričku a větrem ve vlasech netroufnu. Takový pocit svobody jako dává cabrio jiný motorový prostředek nenabídne.
No mam tohle GT a spokojenost nastala až po instalaci vyfuků Flowmaster American Thunder to mu prostě chybělo. Chtěl bych přesně toho co má na fotce Jerry. Ten co mám mi stačí. Každopádně jsem propadl kabriu a motorka i Porsche 924 zahálej.

Nevydržel jsem a musím se jednou ozvat. Na Nový rok bylo krásně tak jsme vyjel. Jezdím ke konkureci očumovat jako vždy jsem se stavil u McLarenu, Jaguaru a Lexusu. Nevydržel jsem a musel jsem si udělat pár fotek. Mě se prostě jak tenhle Lexus tak nová Supra nelíběj. Přitom Toyota umí i hezká GR86 novej Prius apod. Jaguar mě taky neuráží. Udělal jsem si porovnávací fotku i auto o více než 40let starší je hezčí. Prostě ten něměckej předek i zadek je i u babičky úplně jinde než japonskej zadek. :-) JInak McLaren mě taky neuráží.




Jo souhlas ani červenej Mustang Cabrio s bílou kůží (v parádním stavu) není kočkolap, ale chlapolap. Já to kupoval i pro kluka aby si uži,l když já nemohl a toužil po tom, ale lepěj se jen chlapi. V 90sátkách bych na to chytil každou.
Je mi 50+ a auta mám rád i složité věci si na nich dělám sám. Naštěstí mám příslušné vzdělání tak mi i novější technologie v autech nevadí. Mám veterána a youngtimera cabrio + motorky. Z mých tří dětí (veterána a mám od jejich narození ) předtím jsem měl ještě MR2 1gen. tu jsem prodal, děti v ní nešlo vozit – do teď však lituji. Místo MR2 jsem koupil 2+2 veterána.
Jen můj nejstarší je nadšenec do aut a jezdí, mladší si teď ani nechce dělat řidičák a dcera sice chce, ale rovnou na automat.
Přesto vítám jak elektromobilitu i robotické řízení a určitě budoucnost přeje sdílení třeba UBER atd. bez řidiče. Doba je jiná a mladí ani řidičák opravdu nepotřebují pokud bydlí ve městě. Vývoj navíc ukazuje že nebude potřeba. Dokonce už teď je jednodušší nemít své auto a půjčit si ho. Naštěstí to pomalu začínají chápat i zavedené automobilky. Pokud se nepřizpůsobí mohou také skončit a tím i náš autoland.
Auto na benzín bude jen koníček a benzín se bude kupovat v "lékárnách" jako v počátcích motorismu – to vše samozřejmě v delším časovém horizontu. Já si pořídil navíc 8vál cabrio a na důchod si budu užívat tedy veterány dva a k tomu motorku. Drahej syntetickej benzín zaplatím. Radost si však na zapadlých silničkách udělám. Sám jezdím raději 2x19km do práce nakole - trvá to skoro stejně dlouho jako autem.
Jedinné čeho se bojím, ale toho se asi nedožiju, až se zakážou auta řízená lidmi, protože jsou nebezpečná. Jakmile bude procento samořiditelných větší než normálních začne se o tom uvažovat. Pak už lidský řidič, jen na uzavřených okruzích.
Dělejme si tedy radost dokud to jde a smiřme se vývojem. Před 120lety taky mysleli že kůň je lepší než smraďoch – mě teda benzín voní, ale chápu že ne každému.
Moje další normální auto bude elektromobil s co nejvyšší generací automatického řízení jen musí trochu zlevnit nebo naopak normální auta zdražit. Na normálních silnicích je totiž jezdit otrava a přepnout na automat je můj sen. Kdo musí denně pracovně cestovat moc dobře ví proč o čem píšu.
Může se nám to nelíbit můžeme i nesouhlasit ale…….