bonup
Jméno | Boris Popsimov |
---|---|
Bydliště | Praha-východ |
Registrace | před 2.3 rok. |
Poslední aktivita | před 1.1 dny |
Komentářů u článků | 6 |
Pozitivních komentářů u článků | 4 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Za mě bez diskuze V8 a hlavně cabrio. Elektromobil je ve všem lepší pokud jde o cestování kamkoli o tom není třeba diskutovat sám to tak mám. Pro radost to není přesto s ním jezdím kam potřebuji, protože je to nejpohodlnější. Pro radost se svezu Mustangem bez střechy je to otravné, hlučné, kroutí se to, bolí z toho občas hlava, ale je to vždy zážitek. Když si ještě z 1000W audia pustíte něco vhodného “Born in the USA” atd. Nemá to chybu. Mám i motorku, oldtimer Porsche a normální petrol 1,5TSI, ale s ničím si tak neužiju ačkoli každé z ostatních aut projede zatáčku lépe a s nerovností se vypořádá také lépe. Howgh.
No po MR2 a Porsche jsem došel také k tomu že cabrio 4 místné je super jen by mi v uvedeném výběru chyběl zvuk 8válce. Ten z kroutivého cabria udělá zážitek. Skončil jsem u Mustanga New Edge (ani rozpočet nezrujnuje). Pořádný zvuk si teprve bez střechy řidič užije. Dokonce ani motorka nenabídne to co cabrio. Na motorku si v karaťasech, tričku a větrem ve vlasech netroufnu. Takový pocit svobody jako dává cabrio jiný motorový prostředek nenabídne.
No mam tohle GT a spokojenost nastala až po instalaci vyfuků Flowmaster American Thunder to mu prostě chybělo. Chtěl bych přesně toho co má na fotce Jerry. Ten co mám mi stačí. Každopádně jsem propadl kabriu a motorka i Porsche 924 zahálej.
Nevydržel jsem a musím se jednou ozvat. Na Nový rok bylo krásně tak jsme vyjel. Jezdím ke konkureci očumovat jako vždy jsem se stavil u McLarenu, Jaguaru a Lexusu. Nevydržel jsem a musel jsem si udělat pár fotek. Mě se prostě jak tenhle Lexus tak nová Supra nelíběj. Přitom Toyota umí i hezká GR86 novej Prius apod. Jaguar mě taky neuráží. Udělal jsem si porovnávací fotku i auto o více než 40let starší je hezčí. Prostě ten něměckej předek i zadek je i u babičky úplně jinde než japonskej zadek. :-) JInak McLaren mě taky neuráží.
Jo souhlas ani červenej Mustang Cabrio s bílou kůží (v parádním stavu) není kočkolap, ale chlapolap. Já to kupoval i pro kluka aby si uži,l když já nemohl a toužil po tom, ale lepěj se jen chlapi. V 90sátkách bych na to chytil každou.
Je mi 50+ a auta mám rád i složité věci si na nich dělám sám. Naštěstí mám příslušné vzdělání tak mi i novější technologie v autech nevadí. Mám veterána a youngtimera cabrio + motorky. Z mých tří dětí (veterána a mám od jejich narození ) předtím jsem měl ještě MR2 1gen. tu jsem prodal, děti v ní nešlo vozit – do teď však lituji. Místo MR2 jsem koupil 2+2 veterána.
Jen můj nejstarší je nadšenec do aut a jezdí, mladší si teď ani nechce dělat řidičák a dcera sice chce, ale rovnou na automat.
Přesto vítám jak elektromobilitu i robotické řízení a určitě budoucnost přeje sdílení třeba UBER atd. bez řidiče. Doba je jiná a mladí ani řidičák opravdu nepotřebují pokud bydlí ve městě. Vývoj navíc ukazuje že nebude potřeba. Dokonce už teď je jednodušší nemít své auto a půjčit si ho. Naštěstí to pomalu začínají chápat i zavedené automobilky. Pokud se nepřizpůsobí mohou také skončit a tím i náš autoland.
Auto na benzín bude jen koníček a benzín se bude kupovat v "lékárnách" jako v počátcích motorismu – to vše samozřejmě v delším časovém horizontu. Já si pořídil navíc 8vál cabrio a na důchod si budu užívat tedy veterány dva a k tomu motorku. Drahej syntetickej benzín zaplatím. Radost si však na zapadlých silničkách udělám. Sám jezdím raději 2x19km do práce nakole - trvá to skoro stejně dlouho jako autem.
Jedinné čeho se bojím, ale toho se asi nedožiju, až se zakážou auta řízená lidmi, protože jsou nebezpečná. Jakmile bude procento samořiditelných větší než normálních začne se o tom uvažovat. Pak už lidský řidič, jen na uzavřených okruzích.
Dělejme si tedy radost dokud to jde a smiřme se vývojem. Před 120lety taky mysleli že kůň je lepší než smraďoch – mě teda benzín voní, ale chápu že ne každému.
Moje další normální auto bude elektromobil s co nejvyšší generací automatického řízení jen musí trochu zlevnit nebo naopak normální auta zdražit. Na normálních silnicích je totiž jezdit otrava a přepnout na automat je můj sen. Kdo musí denně pracovně cestovat moc dobře ví proč o čem píšu.
Může se nám to nelíbit můžeme i nesouhlasit ale…….
Poslední komentáře
- jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Kdy se to zlomilo? Kdy ty požadavky zabily nová auta? První... - VK, u blogu Stirlingove autá
Ta sedma je na vzduchu? - James, u blogu Strasti s Volvem a lidskou blbostí....
Povylepšený T-Jet je na MiTo na normální ježdění velmi... - afro-r1, Opel Combo přichází s faceliftem...
Pri odkupu od GM jsem trochu doufal, ze by mohl Stelantis udelat... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Myslis kolik novych aut neni deformovano pozadavky ochrany chodcu,... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
BMW 635 Csi. Kolik je dnes tak krásných aut? - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Octavia 3 RS liftback v modré race je dodnes pěkné auto. - riderhenry, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ona vlastně odcházející XC90 byla taková labutí píseň... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
S elektrickými barličkami a dvojlitrovým 4 hrncom pod kapotou?... - Honza Hamster Křeček, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Nechtěl sem dávat do článku vlastní vůz, ale nemůžu,... - sheogh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Docela by me zajimalo chovani toho AWD na snehu - HeavySmoker, Opel Combo přichází s faceliftem...
Minimálne v cenníku majú obe prevedenia aj so spaľovákom,... - Ronoath, Opel Combo přichází s faceliftem...
Konečně ta dodávka zas vypadá normálně! Tleskám Opelu,... - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Hlavni kouzlo Gran Turisma vzdycky spocivalo v tom, ze se tam mohlo... - S.h.I.t., Opel Combo přichází s faceliftem...
Ve spalovaku to ma homologaci jako osobak, nebo je to zase "jen"...
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
28 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů