Michal „dzonnek“ Kovar
| Bydliště | Vyškov |
|---|---|
| Registrace | před 3.9 rok. |
| Poslední aktivita | před 5.4 měs. |
| Komentářů u článků | 9 |
| Pozitivních komentářů u článků | 1 |
| Negativních komentářů u článků | 2 |
Posledních 50 komentářů
Naprosto parádní auto které má pro mě jedinou chybu a to že to nebyl kombík.
No to by možná Opel mohl najít poklad. Protože současná nabídka je tragédie. Ostatně jako u většiny ostatních značek. Mě by teda tam stačil i ten "obyčejný " 6ti valec
Jezdil jsem tímto autem někdy v zimě roku 2002 nebo tak nějak pracovně do Jihlavy každý den z Vyškova a zpět a nejen že to auto bylo krásně tiché v porovnání s mým vozidlem a pohodlné ale navíc se díky propracované karoserií vůbec nespinilo. Krásně se v tom na dálnici poslouchala hudba a jízda byla opravdu relaxem. Dodnes na to vzpomínám. Úžasné auto. Motorizace byla nějaký 2.0 tuším.
Pokud je zájem o Ford Flex tak ve Švédsku jich jezdilo dost tak než to tahat z USA možná lepší výlet na sever. Tam když jsem to viděl poprvé tak jsem věděl že to auto chci.
Ve Stockholmu vídám Stinger celkem asi 5x do roka za tu dobu co je ale kupodivu v mém rodném místě podobně páč to tam 2 lidé vlastní. Taky jsem jej zvažoval bohužel praktičnost není ideální a na kočárek to auto moc není. Ale pořád to tam je tak uvidím( jako ojetina )
VK: gratuluji k výběru taky jsem to měl v úzkém výběru bohužel praktičnost tento model vyřadila ze hry ale dodneška jen smutně koukám když to vidím někde na silnici a jen si můžu domyslet jaké by to bylo v tomto úžasném autě. Kia Stinger je stále na předních příčkách co bych chtěl vlastnit.
BMW e39 530aA kombi. Když jsem kupoval svítili na budikach cca 220tis. Klasika. Při prodeji cca 460tis. Auto jsem měl 8 let. Za tu dobu 1 vstřik, a oprava převodovky. Plus komplet podvozek a pořízení 2x novych tlumičů poslední byly originály páč ty fungovali nakonec nejlépe. Provoz mě stál zhruba 150tis. na udrzbe. Auto jezdilo parádně a jízda mě s ním bavila. Ke konci už přestalo fungovat nezávislé topení. Při výměně airbagu jsem v BMW zjistil že auto má reálne 850tis.
A když si pak přítelkyně pořídila nové auto( i30 1.0turbo) musel jsem uznat že e39 je celá ozvykana a prodal jsem ji.
Znám to strjne.s.toyoty Avensis. 1.8 atmosféra na dálnici se běžně radila 3 rychlost ať to trošku běžně zrychluje. Nasledujici vozidlo s 1.0 turbo benzínem byla úplná raketa oproti tomuhle lenochodou. A stačilo by tak málo. Bohužel taková je realita. Ale zase v porovnání vozidlo moji máti což je ovce 1.6 benzín která točí necelých 4000tis při dálniční rychlosti taky žádná sláva. Ale skoro 300tis na tachometru a vozidlo funguje spolehlivě stačí občas dolévat oleje. Takový moderní 2 takt.