Roman „“ Wirgler
| Bydliště | Třebíč |
|---|---|
| Registrace | před 3.9 rok. |
| Poslední aktivita | před 2.6 rok. |
| Komentářů u článků | 7 |
| Pozitivních komentářů u článků | 0 |
| Negativních komentářů u článků | 4 |
Posledních 50 komentářů
Předchozí model ( 2022 ) má ještě normální přístrojový štít, pro mě je taky lepší než "televize"........
Jezdí fantasticky, to bezesporu, ale ta přístrojovka, no mám raději tu před FC. Jinak v kombíku je super, sice pořád není největší, ale když jezdí člověk z 80% sám a v ostatních případech ve dvou, tak bohatě stačí.
Mám pocit, že tohle tu už někdy dříve bylo, u Opelu a Chevroletu a vyšumělo to stejně, jako to vyšumí u Nissanu. Nevidím v tom žádnou výhodu, snad jenom tu absenci převodovky, ale jinak jsou tam stále oba motory, spalovací i elektro a baterie, která je alespoň malá a nebude stát majlat. Pro toho, kdo skáče po městě a okolí snad, ale jinak? Dálnice bude problém, jak i autor uvádí a třeba s mými nároky na dynamiku, kdy moje auto pohání řadový naftový R6 se 190 kW a i jízdu na tempomat 160+ zvládá do 6/100. Tady bych měl problém se vejít do 10, ale to by chtělo zkusit. Ale proč, já kupcem takového auta určitě nebudu.
Paní Viola je asi trošku mimo, nebo píše podle přesného zadání. Ano, je to fajn, je to návykové, hezké zrychlení, ale není to nic, co by neumělo pořádné auto se spalovákem s výkonem přes 300 PS. Pokud se navíc bude touto jízdou opájet déle a honit německé prémiovky, tak nedojede ani k další nabíječce a určitě nebude mít spotřebu 21 kWh/100 ( to musela jezdit hodně zvolna ), ale bude ráda za 31 kWh/100. Ale kupujte lidi, někdo to koupit musí.
Alfa, pokud chce přežít, musí udělat změny. Měli by si pohlídat už prodej, to je šílené, jak to tam oproti jiným funguje, to stejné je servis, nic navíc, nic na co by zákazník slyšel. Navíc ta cenu tomu potom v kontextu s tímhle vším vůbec neodpovídá. Doporučoval jsem ji známému a ten mi řekl, "blázníš, vypadal bych jak socka", osel. Takže si přivezl MB GLC 400d 4 Matic 330 PS a stál ho o 100 tisíc méně než Alfa, za jejíž cenu mohl vzít benzín MB GLC 43 AMG 390 PS, ale ten by ho sežral zaživa, má moc těžké boty. U BMW a Audi je to podobné a v téhle konkurenci nemá tak jak si teď stojí Alfa nejmenší šanci.
Moc hezký design exteriéru, interiér už tak nevolá hurá. Dobrý motor, jistě i jízdní vlastnosti, no spotřeba jako s třílitrem, ona Alfa šetřit palivo nikdy moc neuměla. Ale ta sebejistá cena, nemohou se divit že prodejně nezáří, protože za 1,8 mega jde v pohodě koupit Německá prémiová trojka i se šestiválci. Co dodat, snad jen hodně zdaru, za chvilku už bude jen na baterky.
Tak Vy jste ten název článku změnil, původně tak bylo že se jedná o nejrychlejší crossover na trhu, čímž jste mě trošku rozhodil. Zrovna minulý týden se totiž dělalo dost zle v MB-AMG GLA 45 4MATIC+. Skoro čtyři stovky hodně bujných koníků, ale na druhou stranu je i cenovka o půl mega výše.