načítám data...

McPet

JménoPetr Mrázek
BydlištěVsetín
Registracepřed 2.6 rok.
Poslední aktivitapřed 9.8 měs.
Komentářů u článků3
Pozitivních komentářů u článků1
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

McPet
21. července 2022, 16:18
1
Starý versus nový: Land Rover Discovery dnes a před dvaceti lety

Děkuji za pěkný článek, jako majitele D2 2003 mě to potěšilo. Barvu interiéru máme stejnou, jen já mám alcantaru místo celokožeých sedaček.

McPet
04. ledna 2022, 10:44
0
Co bychom chtěli dostat od Ježíška?

Vím, že to s dárky a Vánoci úplně nesouvisí, ale zajímá mě, jestli se náhodou někdy neobjeví článek o novém LR slečny/paní Violy? Věřím, že by to určitě potěšilo nejednoho čtenáře. :-)

McPet
24. září 2021, 15:11
0
Ptejte se: velký offroad, dodávka se čtyřkolkou, nebo něco úplně jiného?

Rovněž hlasuji pro Disco 2. Je sice o maličko složitější, než D1, ale ty už jsou v pěkném stavu špatně sehnatelné (většinou jejich "život" končí kvůli korozi) a možná už by pro někoho mohlo být překážkou stáří (vyráběly se od roku 1989 do roku 1998). Navíc cena zachovalých kusů jde pomalu nahoru. Disco 2 se vyrábělo od roku 1998 do roku 2004. Jsou mladší a většinou je trápí méně koroze něž D1, i když věk už je na některých kusech taky znát (přece jen je to 17 let od ukončení výroby). Disco 2 určitě není špatný kompromis, i když není tak kultivovaná jako Disco 3 nebo Range Rover. Nicméně pořád je D2 takové to staré poctivé auto, kde se spousta věcí dá řešit a funguje jak pro rodinu, tak se s tím dá něco odvést, může být až 7 místná (podobně jako ostatní generace Disca), utáhne 3,5 tuny a v terénu se taky neztratí. Hlavně si při výběru auta pohlídat korozi, zbytek je řešitelný.

RR Serie 2 (P38) - 1994 -2002)) je pohodlnější než D1,D2, kabina je prostornější, ale je tam víc elektroniky a potencionálních problémů (měchy, zámky, imobilizér,...) než u D2. Pozitivní je, že spousta problémů je řešitělná a je tu několik lidí, kteří těm autům opravdu rozumí a dokáží pomoci, poradit, vyřešit. Samořejmě taky záleží na konkrétním kusu a předchozích majitelích (jako u každé ojetiny). Spoustu popsal ve svém blogu Skipper.

Disco 3 je generačně mnohem dál, je to dospělější auto s prostorným interiérem, vynikajícími schopnostmi v terénu a stějně tak dobrými na silnici. Dobře se v něm cestuje, stěhuje, cokoliv. Ceny už jsou na úrovni Disco 2. Je tam riziko zkroucení bloku motoru a prasklé kliky u motoru TDV6 2.7 (a později také u 3.0 u Disco 4). Také je ale pravda že spousta aut jezdí a už mají i kolem 400 tis km. D3 je složitější než Disco 2. Má v 99% celý podvozek na měchách, kolem motoru má více dílů než Disco 2 Td5 apod.

Jinak mnohem víc nápomocných informací pak najdeš na landroverforu. :-)

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !! 2003
Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !!

2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem

Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW, 2017
Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW,

2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem

Toyota Corolla TS 2003
Toyota Corolla TS

2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem