McPet
Jméno | Petr Mrázek |
---|---|
Bydliště | Vsetín |
Registrace | před 2.6 rok. |
Poslední aktivita | před 9.8 měs. |
Komentářů u článků | 3 |
Pozitivních komentářů u článků | 1 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Děkuji za pěkný článek, jako majitele D2 2003 mě to potěšilo. Barvu interiéru máme stejnou, jen já mám alcantaru místo celokožeých sedaček.
Vím, že to s dárky a Vánoci úplně nesouvisí, ale zajímá mě, jestli se náhodou někdy neobjeví článek o novém LR slečny/paní Violy? Věřím, že by to určitě potěšilo nejednoho čtenáře. :-)
Rovněž hlasuji pro Disco 2. Je sice o maličko složitější, než D1, ale ty už jsou v pěkném stavu špatně sehnatelné (většinou jejich "život" končí kvůli korozi) a možná už by pro někoho mohlo být překážkou stáří (vyráběly se od roku 1989 do roku 1998). Navíc cena zachovalých kusů jde pomalu nahoru. Disco 2 se vyrábělo od roku 1998 do roku 2004. Jsou mladší a většinou je trápí méně koroze něž D1, i když věk už je na některých kusech taky znát (přece jen je to 17 let od ukončení výroby). Disco 2 určitě není špatný kompromis, i když není tak kultivovaná jako Disco 3 nebo Range Rover. Nicméně pořád je D2 takové to staré poctivé auto, kde se spousta věcí dá řešit a funguje jak pro rodinu, tak se s tím dá něco odvést, může být až 7 místná (podobně jako ostatní generace Disca), utáhne 3,5 tuny a v terénu se taky neztratí. Hlavně si při výběru auta pohlídat korozi, zbytek je řešitelný.
RR Serie 2 (P38) - 1994 -2002)) je pohodlnější než D1,D2, kabina je prostornější, ale je tam víc elektroniky a potencionálních problémů (měchy, zámky, imobilizér,...) než u D2. Pozitivní je, že spousta problémů je řešitělná a je tu několik lidí, kteří těm autům opravdu rozumí a dokáží pomoci, poradit, vyřešit. Samořejmě taky záleží na konkrétním kusu a předchozích majitelích (jako u každé ojetiny). Spoustu popsal ve svém blogu Skipper.
Disco 3 je generačně mnohem dál, je to dospělější auto s prostorným interiérem, vynikajícími schopnostmi v terénu a stějně tak dobrými na silnici. Dobře se v něm cestuje, stěhuje, cokoliv. Ceny už jsou na úrovni Disco 2. Je tam riziko zkroucení bloku motoru a prasklé kliky u motoru TDV6 2.7 (a později také u 3.0 u Disco 4). Také je ale pravda že spousta aut jezdí a už mají i kolem 400 tis km. D3 je složitější než Disco 2. Má v 99% celý podvozek na měchách, kolem motoru má více dílů než Disco 2 Td5 apod.
Jinak mnohem víc nápomocných informací pak najdeš na landroverforu. :-)
Poslední komentáře
- Marek Brunner, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Právěže má ještě výkonnější PHEV 200 kW, ale podle... - afro-r1, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Ten motor pro RS je predem jasny. Nic jineho nez dvoulitrove... - James, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
..., ještě nádhernější - S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi... - Jimi, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Čínskou značku si nekoupí, ale EV technologie a hlavně baterky... - Frodo, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Po přečtení článku mě napadá otázka. Co je vlastně špatně... - PB, Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč...
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion... - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Tak ty čínský elektromobily bývají všeobecně levnější.... - HeavySmoker, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Viem tomu autu odpustiť ten design, ale vždy som mal rád lámanie... - man1k, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Zvenku je to za mě ošklivá E60. - rock, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Volvo má zase svoje problémy; při představě, že bych se měl...
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč jí říct ne, se hledají těžko
69 komentářů - Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů