Petr „Angloman“ Mrázek
| Bydliště | Vsetín |
|---|---|
| Registrace | před 4.1 rok. |
| Poslední aktivita | před 1.1 měs. |
| Komentářů u článků | 4 |
| Pozitivních komentářů u článků | 2 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Díky za článek i za krásné fotky. Tohle je úžasný kousek a nemít už P38, tak kupuji bez váhání. I když mě pořád lákala benzínová V8 (možná ještě v před face) tak tohle má aspoň dobrou spotřebu. :-)
Co se týče chyb, tak co vím, turba jsou nákladná záležitost, případně převodovka. Motory jsou od 2.7 a 3.0 prý o dost spolehlivější. Ostatní jsou spotřební věci.
Děkuji za pěkný článek, jako majitele D2 2003 mě to potěšilo. Barvu interiéru máme stejnou, jen já mám alcantaru místo celokožeých sedaček.

Vím, že to s dárky a Vánoci úplně nesouvisí, ale zajímá mě, jestli se náhodou někdy neobjeví článek o novém LR slečny/paní Violy? Věřím, že by to určitě potěšilo nejednoho čtenáře. :-)
Rovněž hlasuji pro Disco 2. Je sice o maličko složitější, než D1, ale ty už jsou v pěkném stavu špatně sehnatelné (většinou jejich "život" končí kvůli korozi) a možná už by pro někoho mohlo být překážkou stáří (vyráběly se od roku 1989 do roku 1998). Navíc cena zachovalých kusů jde pomalu nahoru. Disco 2 se vyrábělo od roku 1998 do roku 2004. Jsou mladší a většinou je trápí méně koroze něž D1, i když věk už je na některých kusech taky znát (přece jen je to 17 let od ukončení výroby). Disco 2 určitě není špatný kompromis, i když není tak kultivovaná jako Disco 3 nebo Range Rover. Nicméně pořád je D2 takové to staré poctivé auto, kde se spousta věcí dá řešit a funguje jak pro rodinu, tak se s tím dá něco odvést, může být až 7 místná (podobně jako ostatní generace Disca), utáhne 3,5 tuny a v terénu se taky neztratí. Hlavně si při výběru auta pohlídat korozi, zbytek je řešitelný.
RR Serie 2 (P38) - 1994 -2002)) je pohodlnější než D1,D2, kabina je prostornější, ale je tam víc elektroniky a potencionálních problémů (měchy, zámky, imobilizér,...) než u D2. Pozitivní je, že spousta problémů je řešitělná a je tu několik lidí, kteří těm autům opravdu rozumí a dokáží pomoci, poradit, vyřešit. Samořejmě taky záleží na konkrétním kusu a předchozích majitelích (jako u každé ojetiny). Spoustu popsal ve svém blogu Skipper.
Disco 3 je generačně mnohem dál, je to dospělější auto s prostorným interiérem, vynikajícími schopnostmi v terénu a stějně tak dobrými na silnici. Dobře se v něm cestuje, stěhuje, cokoliv. Ceny už jsou na úrovni Disco 2. Je tam riziko zkroucení bloku motoru a prasklé kliky u motoru TDV6 2.7 (a později také u 3.0 u Disco 4). Také je ale pravda že spousta aut jezdí a už mají i kolem 400 tis km. D3 je složitější než Disco 2. Má v 99% celý podvozek na měchách, kolem motoru má více dílů než Disco 2 Td5 apod.
Jinak mnohem víc nápomocných informací pak najdeš na landroverforu. :-)